1

Temat: DRZ dzwon?

dostalem kilka fot zainteresowała mnie ta ! :ogranicznik

wasza opinia?

Post's attachments

Attachment icon Zdjecie010.jpg 33.49 kb, 148 downloads since 2010-03-01 

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

2

Odp: DRZ dzwon?

Czesto po poważnych glebach ograniczniki nawet sie urywają, w razie braku ogranicznika trzeba być bardziej ostrożnym przy skręcaniu kierownicą w tę strone gdzie go nie ma zeby nie porysować zbionika, nie poprzycinać kabli itp. Możesz wymienić pułkę jeżeli obawiasz sie ze mozesz cos niechcący zniszczyc, przy normalnej eksploatacji nie ma to wpływu na prowadzenie motocykla.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

3

Odp: DRZ dzwon?

czy to prawda że można oszukać przebieg w oryginalnym zegarze? tzn jest podobno cos takiego ze mozna jezdzic według kilometrów i mil  (mozliwość ustawienia w oryginalnym liczniku) i któryś z nich komp nie zmienia z powrotem :) coś w tym stylu  tak mi powiedział mniej wiecej sprzedajacy, mam nadzieje że wiecie o co z tym chodzi ?

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

4

Odp: DRZ dzwon?

Jakieś machlojki?

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

5

Odp: DRZ dzwon?

radzio napisał/a:

Jakieś machlojki?


Ściema jakaś, chyba że reset kompa....

SMR 505

6

Odp: DRZ dzwon?

wiem że męcze was chłopaki ostatnie pytanko!  jeżeli moto jest po dzwonie (ogranicznik walniety (foto)+ nie orginalna kiera ,błotnik przód itp) to podczas jazdy próbnej zwrócic uwage co:  jak sie prowadzi , nie ściąga , shimi itp  a i przy jakich prędkościach to występuje?

podaje link o który moto mi chodzi:

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1714797[/url]

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

7 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2010-03-01 18:09:06)

Odp: DRZ dzwon?

zmocz opony i przejedz kilka metrow prosto, można zauważyć czy to jednoślad....

dużo osób ma tu DRZtki więc niech coś powiedzą

SMR 505

8 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-03-01 18:21:31)

Odp: DRZ dzwon?

Pytanie dzwon czy paciak?

Paciaki w DRZ kończą się:
1) Przetartymi krawędziami przedniego reflektora
2) Połamane dźwignie sprzęgła lub hamulca
3) Przetarte lusterka
4) Przetarty przedni błotnik
5) Skrzywiona kierownica
6) Lekkie wgniecenia na chłodnicy w miejscu gdzie przykręcane są błotniki
7) Ślady na lewym deklu
8) Połamane kierunki

To wiem już z własnej autopsji :D

Jeżeli miał dzwona to raczej szukaj pęknięć lakieru na główce ramy, krzywe lagi, krzywe koła itp.

Uszczerbiony ogranicznik hmm... wydaje mi się, że takie coś może powstać nawet przy zwykłym wywróceniu motocykla.

Może wyjdź z założenia "boisz się", "nie jesteś pewien" - nie kupuj. Poczekaj na inną okazję.

PS. Licznik jakbym miał oszukiwać to bym odpiął przewód łączący licznik z kołem i jeździł bez :D
Widziałem też licznik od DR-Z na aukcjach za 300zł z najechanymi paroma tys. km.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: DRZ dzwon?

hacker33 napisał/a:

Pytanie dzwon czy paciak?

Paciaki w DRZ kończą się:
1) Przetartymi krawędziami przedniego reflektora
2) Połamane dźwignie sprzęgła lub hamulca
3) Przetarte lusterka
4) Przetarty przedni błotnik
5) Skrzywiona kierownica
6) Lekkie wgniecenia na chłodnicy w miejscu gdzie przykręcane są błotniki
7) Ślady na lewym deklu
8) Połamane kierunki

To wiem już z własnej autopsji :D

Jeżeli miał dzwona to raczej szukaj pęknięć lakieru na główce ramy, krzywe lagi, krzywe koła itp.

Uszczerbiony ogranicznik hmm... wydaje mi się, że takie coś może powstać nawet przy zwykłym wywróceniu motocykla.

Może wyjdź z założenia "boisz się", "nie jesteś pewien" - nie kupuj. Poczekaj na inną okazję.

PS. Licznik jakbym miał oszukiwać to bym odpiął przewód łączący licznik z kołem i jeździł bez :D
Widziałem też licznik od DR-Z na aukcjach za 300zł z najechanymi paroma tys. km.


DZIEKI chłopaki!!! :) W takim razie obejrzałem 4 na pewno paciaki w okolicy stolicy :) Pozostaje mi czekać na okazje w okolicy albo ruszyć daleko w teren z myślą że wróce niestety na pusto :(  Wole to drugie:)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

10

Odp: DRZ dzwon?

Dostałem nową porcję fotek motocykla który obserwuje.. Wiem juz na pewno że lagi były wymieniane (podobno) i pare innych elementów co widać. Moto nie wiadomo skąd jest sprowadzony w kazdym razie ubezpieczony i zarejestrowany itp.. Dzieki waszym poradom poprosiłem o dokladniejsze foty niektórych elementów i chyba dobrze!!!!  na foto  jest widoczna rdza na ramie nad wlewem oleju  :(  (nad spawem) Sprzedający proponuje za koszt 150zł sprawdzenie geometrii moto. Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!! generalnie nie wiem czy jest sens jechać i to oglądać (340km) . Nie ukrywam że cenowo by mi odpowiadało po negocjacjach ale czy ma to sens.

Moze jakieś Wasze opinie? dzieki

Post's attachments

Attachment icon rdza nad wlewem oleju.jpg 177.24 kb, 186 downloads since 2010-03-03 

Attachment icon Zdjęcie003.jpg 253.56 kb, 149 downloads since 2010-03-03 

Attachment icon Zdjęcie005.jpg 168.48 kb, 150 downloads since 2010-03-03 

Attachment icon Zdjęcie012.jpg 121.17 kb, 150 downloads since 2010-03-03 

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

11

Odp: DRZ dzwon?

bico napisał/a:

na foto  jest widoczna rdza na ramie nad wlewem oleju  :(  (nad spawem)

Mam to samo. Jakieś naloty rdzy pojawiły się w tych samych okolicach. Więc uznał bym to za normalne. Dwa sezony musiał stać pod gołym niebem.

bico napisał/a:

Sprzedający proponuje za koszt 150zł sprawdzenie geometrii moto. Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!! generalnie nie wiem czy jest sens jechać i to oglądać (340km) .

Jeśli był byś zdecydowany na niego to proponujesz jeśli jest prosty to płacisz za badanie(logiczne) a jak krzywy to niech się goni. Ale i tak myślę że ciężko by było znaleźć krzywego dr-zta.

jakubek

12 Ostatnio edytowany przez Crazy (2010-03-03 13:22:07)

Odp: DRZ dzwon?

bico napisał/a:

Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!!

Przywalilem kiedys DUKIEM I, centralnie w bok Megane z grzybiarzem w srodku. Moto zostalo w aucie, ja polecialem dalej.
Pękła półka i plastiki. Oddałem moto na pomiar ramy do obecnego MCS, na Prymasa, aby wyrwać więcej kasy z PZU.
Okazało się, że rama po takim dzwonku była prosta (w tolerancji), co więcej lagi też były proste!
Nie potrzebowali rozbierać całego motocykla, do pomiaru.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

13

Odp: DRZ dzwon?

Kiedyś kupowałem Bandita z Francji po przygodzie i umówiłem się właśnie tak jak Jakub poleca. Jeśli moto jest proste to ja płacę za badanie, jeśli krzywe to do widzenia.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"