Temat: DRZ dzwon?
dostalem kilka fot zainteresowała mnie ta ! :ogranicznik
wasza opinia?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » DRZ dzwon?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dostalem kilka fot zainteresowała mnie ta ! :ogranicznik
wasza opinia?
Czesto po poważnych glebach ograniczniki nawet sie urywają, w razie braku ogranicznika trzeba być bardziej ostrożnym przy skręcaniu kierownicą w tę strone gdzie go nie ma zeby nie porysować zbionika, nie poprzycinać kabli itp. Możesz wymienić pułkę jeżeli obawiasz sie ze mozesz cos niechcący zniszczyc, przy normalnej eksploatacji nie ma to wpływu na prowadzenie motocykla.
czy to prawda że można oszukać przebieg w oryginalnym zegarze? tzn jest podobno cos takiego ze mozna jezdzic według kilometrów i mil (mozliwość ustawienia w oryginalnym liczniku) i któryś z nich komp nie zmienia z powrotem :) coś w tym stylu tak mi powiedział mniej wiecej sprzedajacy, mam nadzieje że wiecie o co z tym chodzi ?
Jakieś machlojki?
Jakieś machlojki?
Ściema jakaś, chyba że reset kompa....
wiem że męcze was chłopaki ostatnie pytanko! jeżeli moto jest po dzwonie (ogranicznik walniety (foto)+ nie orginalna kiera ,błotnik przód itp) to podczas jazdy próbnej zwrócic uwage co: jak sie prowadzi , nie ściąga , shimi itp a i przy jakich prędkościach to występuje?
podaje link o który moto mi chodzi:
[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1714797[/url]
zmocz opony i przejedz kilka metrow prosto, można zauważyć czy to jednoślad....
dużo osób ma tu DRZtki więc niech coś powiedzą
Pytanie dzwon czy paciak?
Paciaki w DRZ kończą się:
1) Przetartymi krawędziami przedniego reflektora
2) Połamane dźwignie sprzęgła lub hamulca
3) Przetarte lusterka
4) Przetarty przedni błotnik
5) Skrzywiona kierownica
6) Lekkie wgniecenia na chłodnicy w miejscu gdzie przykręcane są błotniki
7) Ślady na lewym deklu
8) Połamane kierunki
To wiem już z własnej autopsji :D
Jeżeli miał dzwona to raczej szukaj pęknięć lakieru na główce ramy, krzywe lagi, krzywe koła itp.
Uszczerbiony ogranicznik hmm... wydaje mi się, że takie coś może powstać nawet przy zwykłym wywróceniu motocykla.
Może wyjdź z założenia "boisz się", "nie jesteś pewien" - nie kupuj. Poczekaj na inną okazję.
PS. Licznik jakbym miał oszukiwać to bym odpiął przewód łączący licznik z kołem i jeździł bez :D
Widziałem też licznik od DR-Z na aukcjach za 300zł z najechanymi paroma tys. km.
Pytanie dzwon czy paciak?
Paciaki w DRZ kończą się:
1) Przetartymi krawędziami przedniego reflektora
2) Połamane dźwignie sprzęgła lub hamulca
3) Przetarte lusterka
4) Przetarty przedni błotnik
5) Skrzywiona kierownica
6) Lekkie wgniecenia na chłodnicy w miejscu gdzie przykręcane są błotniki
7) Ślady na lewym deklu
8) Połamane kierunkiTo wiem już z własnej autopsji :D
Jeżeli miał dzwona to raczej szukaj pęknięć lakieru na główce ramy, krzywe lagi, krzywe koła itp.
Uszczerbiony ogranicznik hmm... wydaje mi się, że takie coś może powstać nawet przy zwykłym wywróceniu motocykla.
Może wyjdź z założenia "boisz się", "nie jesteś pewien" - nie kupuj. Poczekaj na inną okazję.
PS. Licznik jakbym miał oszukiwać to bym odpiął przewód łączący licznik z kołem i jeździł bez :D
Widziałem też licznik od DR-Z na aukcjach za 300zł z najechanymi paroma tys. km.
DZIEKI chłopaki!!! :) W takim razie obejrzałem 4 na pewno paciaki w okolicy stolicy :) Pozostaje mi czekać na okazje w okolicy albo ruszyć daleko w teren z myślą że wróce niestety na pusto :( Wole to drugie:)
Dostałem nową porcję fotek motocykla który obserwuje.. Wiem juz na pewno że lagi były wymieniane (podobno) i pare innych elementów co widać. Moto nie wiadomo skąd jest sprowadzony w kazdym razie ubezpieczony i zarejestrowany itp.. Dzieki waszym poradom poprosiłem o dokladniejsze foty niektórych elementów i chyba dobrze!!!! na foto jest widoczna rdza na ramie nad wlewem oleju :( (nad spawem) Sprzedający proponuje za koszt 150zł sprawdzenie geometrii moto. Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!! generalnie nie wiem czy jest sens jechać i to oglądać (340km) . Nie ukrywam że cenowo by mi odpowiadało po negocjacjach ale czy ma to sens.
Moze jakieś Wasze opinie? dzieki
na foto jest widoczna rdza na ramie nad wlewem oleju :( (nad spawem)
Mam to samo. Jakieś naloty rdzy pojawiły się w tych samych okolicach. Więc uznał bym to za normalne. Dwa sezony musiał stać pod gołym niebem.
Sprzedający proponuje za koszt 150zł sprawdzenie geometrii moto. Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!! generalnie nie wiem czy jest sens jechać i to oglądać (340km) .
Jeśli był byś zdecydowany na niego to proponujesz jeśli jest prosty to płacisz za badanie(logiczne) a jak krzywy to niech się goni. Ale i tak myślę że ciężko by było znaleźć krzywego dr-zta.
Z mojej wiedzy wiem ,aby sprawdzić rame w motocyklu trzeba go rozebrać do "gołej dupy" ???? moge sie mylić!!!
Przywalilem kiedys DUKIEM I, centralnie w bok Megane z grzybiarzem w srodku. Moto zostalo w aucie, ja polecialem dalej.
Pękła półka i plastiki. Oddałem moto na pomiar ramy do obecnego MCS, na Prymasa, aby wyrwać więcej kasy z PZU.
Okazało się, że rama po takim dzwonku była prosta (w tolerancji), co więcej lagi też były proste!
Nie potrzebowali rozbierać całego motocykla, do pomiaru.
Kiedyś kupowałem Bandita z Francji po przygodzie i umówiłem się właśnie tak jak Jakub poleca. Jeśli moto jest proste to ja płacę za badanie, jeśli krzywe to do widzenia.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » DRZ dzwon?
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 80 zapytań