Dzięki dzięki.
Plany są takie aby jak najszybciej wyjechać z garażu.
Co do dalszych planów to niestety nie jest to rozwojowy sprzęt jak KTM.
Póki co muszę dopasować duże koła od KTM-a.
Wymienić łożyska główki ramy, napęd, naprawić podpórkę, naprawić pompę tylnego hamulca, wymienić akumulator, naprawić sprzęgiełko rozrusznika, wymienić olej i filtry, uszczelnić wydech, wyregulować zawory, sprawdzić dlaczego lub bardziej w ilu miejscach wycieka olej z silnika bo wręcz z niego kapie.
Ogólnie jestem zaskoczony jaki trudny dostęp jest do czegokolwiek w tym motocyklu.
Dostępu do gaźnika brak. Chciałem spuścić paliwo z gaźnika ale widzę że musiałbym zdjąć wydech.
Dostęp do zaworów masakryczny. Nie wiem czy nie będę musiał zdjąć chłodnicę aby je wyregulować.
Żeby wyciągnąć akumulator musiałem zdjąć tylne koło, odkręcić tylny amortyzator.
Co do stan faktycznego. Motocykl ogólnie nie miał chyba robionego żadnego remontu. Sprzedający miał tylko papier na zakup korby i tłoka.
Kto wymieniał nie wiem. Czy były wymienione jakieś łożyska, chyba nie. Silnik aż kapie od oleju - możliwe że został złożony na starych a nie nowych uszczelkach.
Akumulator nie żyje.
Rozrusznik nie działa.
Wydech wali jak kałach.
Łożyska główki ramy do wymiany.
Opony "nowe" ale z 2006 roku
Sprzęt pali ogólnie od kopa, jedzie bardzo ładnie, biegi wchodzą malinowo.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD