Odp: XR400R SM Staruch
Spróbuj może Motula 300v. Zacząłem też na nim jeździć i może jakiejś olbrzymiej różnicy nie ma, ale jednak jest, moto ładniej (ciszej) pracuje, tak jakby równiej.
Więc może spróbuj.
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Spróbuj może Motula 300v. Zacząłem też na nim jeździć i może jakiejś olbrzymiej różnicy nie ma, ale jednak jest, moto ładniej (ciszej) pracuje, tak jakby równiej.
Więc może spróbuj.
Miałem motula do tej pory, a ostatnio zalałem liqui moly 10w40 i wydaje mi się, że biegi sporo lepiej wchodzą.
I przy tym oleju już chyba zostanę.
Przy następnej wymianie zastosuje LM. Zobaczymy :)
2 raz w tym sezonie pękła mi linka sprzęgła. Zamówiłem nową, dziś montaż. Pytanie, czy ma ktoś jakiś patent, żeby jednak nie pękała?
Do tego zamówiłem dźwignię zmiany biegów, przyszła dłuższa niż seryjna, ale to chyba lepiej. Gorzej, że wydaje mi się, że żeby ją dobrze zainstawolać trzeba luzować i podnosić silnik. Ktoś to robił?
Panowie, jestem na etapie kombinowania szprych.
Czy jeżeli nie uda się nic załatwić to bylibyście skłonni na zrzutkę na cały komplet?
U Olka 320zł...?
To jest komplet P+T? Jaka grubośc?
tył.
co do grubości to powiem szczerze, że nie pytałem...
Znalazłem szprychy Excela dwie sztuki (komplet lewa/prawa) za 15 zł.
Jakoś mi to jest tanio ale jeszcze koresponduję z firmą która ma je w ofercie i zobaczymy co z tego będzie.
U Króla dostępny również tylko komplet 36 sztuk (18/18) i jeszcze dogaduję się co do ceny.
Napiszę czego się dowiedziałem.
Tak dla informacji to mam szprychy (te dłuższe) do tylnego koła, są one o 0,2mm cieńsze od oryginału (ori - 3.2 moje 3 mm) gdyby ktoś potrzebował to pisać. A w dalszym ciągu poszukuję szprych krótszych gdyż 1 mi brakuje.
z innej beczki. Gdyby któryś z Panów powiedział mi jaką ma dyszę główną w TM'ie to byłbym wdzięczny, bo teraz po zamontowaniu HotCamsa upewniłem się, że mam złą/za dużą tą właśnie dyszę. Jak nikt mi nie pomoże to najwyżej kupię ze 3 o innym rozmiarze i będę próbował ;)
btw. Wczoraj pojeździłem trochę na torze "super enduro". Kurde widać, że sporo nie jeździłem, mam cholerne braki w technice...
Pozdro.
Kula, no niestety mam słabe doświadczenia ze szprychami 3mm. Wczoraj zauważyłem, ze na tylnym kole 3 są połamane. Będe szukał 4mm. Na przód i na tył.
Poza tym, zabiłem już 2 dźwignie zmiany biegów. Nie mam pomysłu co dalej. Aluminiowe się obierają i nie wiem jak z tego wybrnąć. Może jakiś klej?
Chyba moja XR idzie połozyć się już spać na zimę. Mam do wymiany łożyska w zawieszeniu, sprawdzenie i ew. tuning lag przednich i amora tył, nowa tarcza przód, dodatkowa tarcza tył (do 2 kół), muszę zajrzeć do sprzęgła, poprawić elektrykę, bo nie świecą mi kierunki na tyle, zmiana licznika z dużego na mały, czyszczenie gaźnika itp itd :)
Co do lag to nie mam pomysłu: wymianiać na USD czy reanimować te? Może niech się Modest wypowie.
Silnika raczej nie ruszam. Kontrolnie może pierścionki, chociaż nic się nie dzieje. Może zawory +1 i sprężynki z talezykami? Nie chce robić większej pojemności, bo słyszałem, że się grzeje. Mocy mi nie brakuje.
Mam na stanie jedną dźwignię do biegów bo swoją mam zaspawaną po poprzednim właścicielu i na razie tego nie ruszam. Co do lag to niech się lepiej Modest wypowie...
Chcesz sprzedać ? :D
Nie raczej nie ;)
Dzięki bardzo miłemu koledze rbsn99 zanabylem eliminator ślimaka ZETA. Do tego zamówiłem solidną dźwignię zmiany biegów, mam nadzieję, że wytrzyma.
No cóż, dziś Xrka poszła spać na sen zimowy. Ostatnia trasa minęła bardzo dobrze, odpaliła za 2 kopnięciem po 3 tyg stania. Na pierwszy ogień idą brudasy do regeneracji. Jestem ciekawy czy do seryjnej piasty i felgi wejdą szprychy o średnicy 4 lub 4,5mm?
Kolejne pytanie: jakie łożyska do kół? Widzę też, że w krótkim czasie łańcuch rozciągnął się sporo. Czas na zmianę: o-ringowy czy bez? Jakieś doświadczenia?
ja mam DID 520 VX 2 X-ringowy i daje rade rozciąga się powoli, mam ten łańcuch w xr 600 i polecam.
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 75 zapytań