Odp: XR400R SM Staruch
Co do łańcuszka rozrządu to też słyszałem, że oryginał wytrzymuję dużo więcej niż zamiennik najwyższej jakości.
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Co do łańcuszka rozrządu to też słyszałem, że oryginał wytrzymuję dużo więcej niż zamiennik najwyższej jakości.
Nie mam tylko miałem , źle doczytałeś , to był motocykl który posiadałem jakieś 10-15 lat temu i właśnie sprężyny gwintu tam wyłaziły.
Co do łańcuszka to 2 razy zakładałem DIDa i 2 razy musiałem poprawiać z oryginałami nie było takiego problemu.
10-15 lat temu i to może być odpowiedź. Z tego co mi wiadomo, takie elementy jak łańcuszki nie leżą na półkach magazynowych tylko są na bieżąco dostarczane przez takich producentów jak DID, dla tego też mój serwis odradza przepłacanie.
Uszczelkę radzili mi w oryginale, nie przekonali mnie jak na razie mam z allegro i bez kłopotów. Największe problemy sprawiają szpilki i ich wyciągające się gniazda.
Szlif zrobię, nowe szpilki, o tym nie pomyślałem :)
Nie wiem czy są wklejone, ale nie sądzę (nie rozbierałem jeszcze sam).
Łańcuszek mam DID i nie ma problemu, 2 sezon nawijam na nim. A przyszłym zamówię też DID, ale od CRF.
Linka ustawiona dobrze, dokręcenie kosza sprawdzę- cenna uwaga :)
Kolejne pytanie: miałem łańcuch 520/108 i zębatkę 14/46. Wyciągnął się i założyłem 14/49 i jest fajniej :) Pytanie, o ile dłuższy zamówić seryjny łańcuch, żeby 49z wchodziło bez problemu? 525 czy 530?
Łańcuch jednak zostawiam taki sam. na 14/49 po mieście jeździ się słabo.
Mam inne pytanie: czy możliwe, że tarcze sprzęgła puchną? Jakie tarcze polecacie? EBC?
Sam sobie odpoiwadam, ale co tam:)
Zamówiłem nowy kpl uszczelek: 145pln
Zabielenie cylindra i głowicy + naprawa 2 gwintów szpilek + wykręcenie 1 śruby od dekla: 280pln
Łańcuch EK: 220pln
Zastanawiam sięczy dać nowe szpilki do głowicy?
Manual mówi o wymianie szpilek.
Ja do tej pory nie zauważyłem problemów ze szpilkami, wymiar trzymają, chociaż ostatnio wymieniłem. Po 12 latach pracy chyba już wypada. W moim piecyku problem był z wyciągającymi się gniazdami szpilek głowicy. Trzy gniazda zostały odtworzone za pomocą helicoil, fabrycznie też są sprężynki. Jedną wstawili krzywo ale szczęśliwie dało się to jakoś złożyć. Jedno gniazdo trafione było kompletnie i nie było już "mięsa na helicoil więc mam wydrążone gniazdo w materiale rodzimym cylindra i dotoczoną szpilkę o większej średnicy. Chyba się to nie sprawdziło bo robi się tłusto na styku cylindra i głowicy.
Jednym słowem trzeba dbać o gniazda szpilek i wszelkich innych śrub. Warto zainwestować w zestaw do wkręcania helicoil. W pewnym wieku i po pewnym przebiegu zacznie się zwracać :)
Jak macie namiary gdzie mogę dostać u nas nowy blok cylindra w rozsądnych pieniądzach to dzięki za info.
Nowe szpilki zamówione, wyjdą ok. 80pln. Dramatu nie ma :)
Odebrałem głowicę i blok, ładnie zrobione.
Czy ktoś ma pomysł na podwyższenie kierownicy? O ile się podwyższa? Mam 190cm wzrostu.
Mam podwyższenie 3 cm i dupe to dało, a mam tylko 176 cm... więc pozostaje chyba tylko wymiana kierownicy na wyższą i podwyższenie. Tylko pamiętać trzeba o tym, że przewody i linki będą za krótkie.
Ja mam 180 cm wzrostu.
Zakupiłem taką kierownicę
Takie przejściówki
i do tego jakieś stare 2 cm podwyższenia.
Jak dla mnie jest ok ale prawda taka, że problem wysokości przestał istnieć jak ktoś kto się zna powiedział mi jak właściwie się układać na moto.
Linki gazu są ledwo na styk, sprzęgła była za krótka, podpasowała mi z Hondy Transalp PD06, a cięgno deko mam puszczone przez ramę, obok korka oleju. Mało to fachowo ale sprawdza się.
Głowica wygląda zacnie, tak tylko spytam, a zaworów nie docierałeś? I jakoś te zawory w tych gniazdach jak dla mnie głęboko leżą. Nie znam się, może to kwestia zdjęcia, moje nie są od nowości i nowe też nie ale wyglądają inaczej.
Tak jeszcze podpowiem od siebie, jak już masz zwaloną górę i więcej miejsca w ramie wyciągnij oś wahacza i przesmaruj na nowo. Cholerstwo tak szybko się zapieka w przejściu przez silnik, że aż dziw bierze. Jak się zapiekło to przynajmniej łatwiej będzie dojść z podgrzaniem.
Ja mam fajnego fat-bara z KTMa, lubie go :) Szukam podwyższeń.
Kastor skąd masz takie podwyższenia?
Oś wahacza przesmaruje - cenna uwaga!
[url=https://flic.kr/p/msXuZc][/url]
[url=https://flic.kr/p/msXxUk][/url]
[url=https://flic.kr/p/msY7EP][/url]
Podwyższenia mam z forum Transalpa ale na allegroszu cała ich masa. Przejściówki na fatbara i kierownicę kupiłem na 24mx.pl
Podwyższenia zamówione z alledrogo.
Zobaczymy czy linki starczą :)
Kastor, masz zajebisty bak! Też taki chce :)
Ale widzę, że Ty masz bardziej takie dakarowe enduro, ja bardziej idę w kierunku hard enduro :)
Ale podoba mi się.
Tylną felgę odebrałem z naprawy. 3 szprychy wstawione, centrowanie - 120pln. Okazało się, że w przednim kole mam łozyska do wymiany, tył ok. All balls 39pln kpl.
Bak trafiłem na alledrogo, teraz jest zdjęty bo okazało się, że cieknie. Cieknie do tego wprost na kolektor więc z obawy przed samozapłonem zdjąłem:) w sobotę może go pokleję. Kosztował mnie 400 pln-ów więc grosze, a do tego to oryginał z elitarnych jednostek SAS stacjonujących w Afryce :)
Tak na marginesie czaję się na tą ale cena, ta cena [url]http://transport-equipment.armybazar.eu/uk/vehicles/sas-honda-xr-400-id18493/[/url]
Owiewkę budowałem tak aby odkręcając 4 śruby móc zmontować na powrót oryginalną. Bak tez jest slip-on więc w 15 minut, no może 20, mam wersję jaka mi bardziej odpowiada, Dakar/HardEnduro. U Nas na Kaszubach same proste szutry i kopne piachy. Przełożenia też mam różne w zależności jak i gdzie chcę latać. Generalnie XR400 uważam za najlepsze moto jakie mogło powstać. Jest ponadczasowa, tylko to zaniedbane przez poprzednika gniazdo szpilki w cylindrze nie daje mi żyć.
Z tymi linkami to uważaj bo u mnie wyszło tak, że na sucho było ok, kółko po parkingu i niby OK ale jak pojechałem w teren i zaczęła się zabawa to się okazało, że sprzęgło żyje własnym życiem, a gaz dozuje się skrętem kierownicy.
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 74 zapytań