I/JG53_Pogo napisał/a:No i jak lepiej czy gożej z klamy ?
Bo na filmiku tak jakby bez róznicy
Tak dobrze i tak dobrze. Z klamy idzie szybciej w balans. Z gazu już są wyższe obroty, ale zawsze można sobie zwolnić :)
uncatchble napisał/a:Peka, pytanie. Jak leciałeś na tym filmie na gumie to używałeś hebla ? Dosyć wolna ta guma była więc się zastanawiam. Szkoda że nie mam okazji spróbować pogumować jakimś 4T, wydaje mi się że w 2T jest dduuużo gorzej ogarnąć wolną gume.
Tak, cały czas asekurowane heblem. Mi się zdaje, że 2T nawet lepiej się powinno latać na kole z powodu małego hamowania silnikiem. 4T jak odejmujesz i dodajesz gaz na kole w balansie to zacznie bujać na boki. Prawie stały gaz i noga na heblu :)
Jak zaczynaliśmy ogarniać z heblem z chłopakami to było zero czucia - w balans na twardziela i hebel(zwykle za mocno). Potem przyszła jazda w balansie ze stałym gazem i w razie czego hebel i opadnięcie. Najważniesza płynność i sobie wciskać delikatnie hamulec. Ćwiczyć, ćwiczyć ćwiczyć!
-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS