361

Odp: gumowanie na tylnym kole

Dobry pion jest jak widzisz przed sobą bak a koło jest trochę nad głową, wtedy trzeba już albo płynnie odpuszczać albo płynnie i delikatnie przyhamować. Jak jaja masz praktycznie na wysokości oczu to hebel bo będą plecy. Tu chodzi o płynność i przyzwyczajenie się do punktu, w którym lecisz na stałym gazie a najlepiej jak zaczynasz hamować na kole. Ćwiczyć, najlepiej w min. 2 osoby, jeden drugiego napędza! Tak przynajmniej u nas to zadziałało :)

362

Odp: gumowanie na tylnym kole

Macrew napisał/a:

w razie odchylania się zbytnio do tył popuścić gaz, jak dla mnie wygodniejsze niż hamulec w nodze.

= prędzej czy później czeka Cię zdziwko a później gleba.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

363

Odp: gumowanie na tylnym kole

Są sytuacje w których na odpuszczenie gazu jest już za późno.

364

Odp: gumowanie na tylnym kole

Siemanko !
Stosując się do waszych rad zacząłem coś tam trenować gumowanie. Jedyny problem jaki mam to to, że zaraz brakuje mi biegu/mocy. Jak to zrobić żeby jadąc na jednym biegu przypuśćmy 4 (125 2t cross) jechać na nim dość długo ?

Podrzucam filmik z dzisiejszej jazdy. Dupy nie urywa ale jest.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=oYFDs1pBb40[/url]

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

365

Odp: gumowanie na tylnym kole

Wybijaj ze sprzęgła, będzie Ci łatwiej.

Suzuki DRZ 400 '07 - sold
Suzuki RMZ 250 '04 - sold

https://www.facebook.com/CunningRiders

366

Odp: gumowanie na tylnym kole

Wyżej, jak najwyżej. Im bliżej balansu tym polecisz dalej.

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

367

Odp: gumowanie na tylnym kole

No to będę próbował, tylko mam trochę problem z wyczuciem tego sprzęgła przed strzałem ;/. Jednak jazda w normalnych laczkach to było to, w crossowym zero swobody.

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

368

Odp: gumowanie na tylnym kole

Żadnego strzelania ze sprzegła gaz i kontrola balansu + hebel. Jak to wyczujesz plynnie przeniesiesz do pionu motocykl w tedy nawet noga na hamulcu nie bedzie potrzebna

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

369

Odp: gumowanie na tylnym kole

noga na hamulcu zawsze jest potrzebna ;) więcej pracy ciałem w sensie poderwania moto ciałem a nie samym gazem (zostanie więcej na później) oraz balans , większy pion

370

Odp: gumowanie na tylnym kole

I/JG53_Pogo napisał/a:

Żadnego strzelania ze sprzegła

Bo?

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

GPZ500S>TL1000R>DRZ400 SM czarna, gangsterska ;)

371

Odp: gumowanie na tylnym kole

Bo po co jak z gazu idzie ?
To jest dobry trik jak masz małą pojemność 50 cc lub chcesz poderwać moto przy większej prędkości .
Z gazu łatwiej złapać pion najlepiej podczas jazdy na odpowiednim biegu po prostu jest płynniej zresztą spróbuj z miejsca strzelić sprzęgłem i wybalansować moto ;)
Da się ale jest trudniej

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

372 Ostatnio edytowany przez krzywer (2013-06-05 15:40:36)

Odp: gumowanie na tylnym kole

A moim zdaniem jest wręcz odwrotnie. Z gazu szarpie do przodu, zanim wejdzie w balans - bieg się kończy. Z klamki walisz prosto do góry i masz później dłuższy bieg. Ważne dla osób, które nie potrafią jeszcze przebijać. Spójrz na stunterów - nawet z pizzą z tyłu wstają z klamki - idzie szybciej i bardziej przewidywalnie. Poza tym - jak już wspominałem - z gazu jest pedalsko.

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

GPZ500S>TL1000R>DRZ400 SM czarna, gangsterska ;)

373 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-06-05 16:48:46)

Odp: gumowanie na tylnym kole

krzywer napisał/a:

Spójrz na stunterów - nawet z pizzą z tyłu wstają z klamki - idzie szybciej i bardziej przewidywalnie

Aleś dał porównanie stunerzy to co oni umią to są lata praktyki i ćwiczeń więc się nie dziw że tak łatwo im to wychodzi ...

krzywer napisał/a:

Poza tym - jak już wspominałem - z gazu jest pedalsko.

Dla mnie pedalsko to jest jak gościu ciągnie scigiem do odciecia na 1 biegu  a bieg ma długi bo do 120 pojedzie ...

[url]http://www.youtube.com/watch?v=LHXBu4IO_qQ[/url]

Tu masz filmik jak gościu ładnie płynnie wali gume zero narwania spokuj jeszcze raz spokuj i trening balansu z gazem i heblem a wszystko przyjdzie z czasem nawet nawet szybkie strzelenie sprzegła i łapanie balansu zaraz na pierwszym biegu

[url]http://www.youtube.com/watch?v=5oxJY4RZu70[/url]

Zresztą motory crossowe nazwijmy to tak ogólnie mają lepsze pierdolniecie na dole i łatwo poderwać moto bez sprzęgła ścigacz jedzie tak jak mu odkręcisz

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

374 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-06-05 16:58:33)

Odp: gumowanie na tylnym kole

A tu masz 2 jedne z moich ulubionych filmów o gumach

Lekki gaz i wio moto w pionie no i chyba najdłuższe wheelie jakie widziałem

[url]http://www.youtube.com/watch?v=KglouayXtqE&list=FLhcnV2PQwuyIF30ohE0wfig&index=16[/url]

Ten też jest fajny

[url]http://www.youtube.com/watch?v=W5mr22balDU[/url]

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

375

Odp: gumowanie na tylnym kole

Ale jak moto słabe to nie da rady z gazu