Odp: gumowanie na tylnym kole
z 1 . Tak Koso PRAWIE pion i jeszcze bardzo długa ta guma :))) żeby nie było to tylko fragment całego filmu,zdarzało się ciut wyżej :) Co nie zmienia faktu ze leszcz ze mnie straszny :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
z 1 . Tak Koso PRAWIE pion i jeszcze bardzo długa ta guma :))) żeby nie było to tylko fragment całego filmu,zdarzało się ciut wyżej :) Co nie zmienia faktu ze leszcz ze mnie straszny :)
jaras111x wysokie loty widze ;D
jebłem :D
Jak z jedynki to puść motor na biegu i wtedy próbuj..
Jak z jedynki to puść motor na biegu i wtedy próbuj..
Próbowałem to zrozumieć na wiele sposobów, ale za nic nie mogę zrozumieć co autor miał na myśli.
Ja DRZ na standardowych przełożeniach najpierw rwałem ze sprzęgła z 1 biegu. Po godzinie intensywnego treningu przejeżdżałem już kilkanaście metrów na gumie.
1-nka jechac powoli, bez sprzegla manetka na pizde, na godzine 10/11 i zapinac dwojke, uczylem sie godzine stawiac, teraz do 4ki dochodze, moze nie na pionie, ale progress jest :D
1-nka jechac powoli, bez sprzegla manetka na pizde, na godzine 10/11 i zapinac dwojke, uczylem sie godzine stawiac, teraz do 4ki dochodze, moze nie na pionie, ale progress jest :D
Tylko, że jak tak zrobisz to bardzo szybko Ci się bieg skończy, więc bez przebijania nie będzie to długa guma. Z klamki wstanie szybciej, bez szarpnięcia i wtedy zostaje jeszcze dużo gazu do dodawania.
1-nka jechac powoli, bez sprzegla manetka na pizde, na godzine 10/11 i zapinac dwojke, uczylem sie godzine stawiac, teraz do 4ki dochodze, moze nie na pionie, ale progress jest :D
Dokładnie o to mi chodziło :D
Nie no jaras, ja trochę wyżej podnoszę :P. Na wysokość koła 21' coś takiego, ale to nadal mało.
Nie no jasne przepraszam że już za pierwszym razem nie strzelam pionów :) no dobra tu już ciut lepiej ale to obecnie chyba mój max [url]http://www.youtube.com/watch?v=Hpxl8vU_nn8&feature=youtu.be[/url] ,technika jest taka ze wbijam 1 toczę się, manetka 1/3 bez podrywania i koło się podnosi na innym filmie widziałem ze max to wysokość koła. Mówi się trudno będzie lepiej :)
nie jestem specem od gumowania, ale jak dla mnie za mało gazu, jedziesz te 20 na jedynce i gaz w opór i powinien wstać bez problemu?? ja u siebie z 2jki przy ok 50 gaz w opór i przejade z 50m i kolejnym krokiem będzie miana biegu, ale jakoś przełamać się nie moge ;)
Nie no jasne przepraszam że już za pierwszym razem nie strzelam pionów :) no dobra tu już ciut lepiej ale to obecnie chyba mój max [url]http://www.youtube.com/watch?v=Hpxl8vU_nn8&feature=youtu.be[/url] ,technika jest taka ze wbijam 1 toczę się, manetka 1/3 bez podrywania i koło się podnosi na innym filmie widziałem ze max to wysokość koła. Mówi się trudno będzie lepiej :)
Ale poderwij ją trochę, to nie CR żeby sama na koło stawała :D
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Fc4PXTk4664[/url]
Tak żeby wam krwi trochę napsuć, to obejrzyjcie ten filmik :)
Nie mam na myśli porównaniu sprzętów czy coś, bo wiadomo - cr 500. Wrażenia z jazdy takim potworem muszą być co najmniej ciekawe :)
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Fc4PXTk4664[/url]
Tak żeby wam krwi trochę napsuć, to obejrzyjcie ten filmik :)
Nie mam na myśli porównaniu sprzętów czy coś, bo wiadomo - cr 500. Wrażenia z jazdy takim potworem muszą być co najmniej ciekawe :)
hahaha ten typek nawet z 5 bez szarpnięcia bierze do pionu !
a co do sprzęgła, ja wolę samą manetką, ponieważ mam pewność, że mi motocykl nie spier.... już parę razy na dupie lądowałem przez to.
Koledzy a jakie macie rady co do skręcania ? łapać pion mi się udaję, bez problemu przepinam na gumie 2,3,4 bieg ale jak mi zacznie skręcać, to nic nie mogę zrobić wychylam się się w tą stronę, w którą chcę jechać koło skręcone jest w przeciwną stronę a onitak jedzie tak jak jechał, za dużo powietrza w kole ? jakie jest optymalne ciśnienie ?
właśnie dużo powietrza w kole jest pod skręcanie dobre
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 73 zapytań