Temat: Trial- wszystko co z nim związane
Postanowiłem założyć taki temat, ponieważ w ostatnich dniach zauważyłem że triale i ich eksploatacja interesują wiele osób, a jednak bardzo mało jest wiadomości w tym temacie. Ci którzy mają pytania niech pytają a Ci który maja styczność bądź jakąś wiedzę niech się nią dzielą. Mam nadzieję że będzie ruch.
Ja osobiście jestem posiadaczem Gas gasa TXT 280 z 2004 r. pierwsze wrażenie po wejściu na moto ''ale zajebisty jak rower'', drugie wrażenie przy próbie tych ''prostych ewolucji z filmików'' o k***a to nie jest takie proste :D
Ogólnie uważam że ten sport jest bardzo dobry na początek przygody z off road'em, czego przykładem sa czołowi zawodnicy enduro bądź super enduro, no i nie jest tk wymagający serwisowo spalanie na poziomie 3L mieszanki w czasie około 3-4 godzin jazdy i litrów potu wydaje sie nie wielką ceną, zaś czynności serwisowe mam na mysli wymianę tłoka są dosyć rzadkim zbiegiem w porównaniu do np wysilonych silników motocykli crossowych,
jako przykład spokojnie mozna przyjąć silnik poczciwej yamahy DT 125 który i tak jest bardziej wyżyłowany niż silnik motocykla trialowego, a jak często w nim wymieniacie tłok? Oj przypuszczam ze większość posiadaczy nie wymieniła go w ogóle :D
Wszelkie inne pytania i odpowiedzi mile widziane dzielmy sie wiedzą, tego rzadkiego ale jak bardo ciekawego sportu.
Pzdr
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250