Na wstępie wybaczcie jakośc zdjęc mojego kalkulatora. Sprawa wygląda na ogarniętą. Białe/jasne ślady na czujniku, to miejsce gdzie łebki śrub od tarczy ocierały o czujnik.
![http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533757-800.jpg](http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533757-800.jpg)
Tu druga strona czujnika, jak widac (albo i nie) z tej strony frezowac nie ma opcji, to od ten strony płytko zalana jest elektronika.
![http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533759-800.jpg](http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533759-800.jpg)
Tu zeszlifowałem jakieś 0,8mm co wystarczy aby śruby nie stykały się z czujnikiem a nawet miały luz. Zbierając taką warstwę nie dokopałem się do środka, myślę że do 1mm można zbierac (zeszlifowałem tylko ten róg po którym ocierały śruby)
![http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533760-800.jpg](http://p1.bikepics.com/2013/03/25/bikepics-2533760-800.jpg)
Zrobiłem nawet próbę, mianowicie włączyłem zapłon i machałem tarczą po czujniku, prędkościomierz w tym czasie odmierzał prędkości, niestety do tej czynności potrzebowałem obu rąk i nie byłem w stanie tego udokumentowac.
PRELUDE Myślę że możesz zadysponowac aby w serwisie śmiało zrobili to samo.
SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502