Na wstępie wybaczcie jakośc zdjęc mojego kalkulatora. Sprawa wygląda na ogarniętą. Białe/jasne ślady na czujniku, to miejsce gdzie łebki śrub od tarczy ocierały o czujnik.
Tu druga strona czujnika, jak widac (albo i nie) z tej strony frezowac nie ma opcji, to od ten strony płytko zalana jest elektronika.
Tu zeszlifowałem jakieś 0,8mm co wystarczy aby śruby nie stykały się z czujnikiem a nawet miały luz. Zbierając taką warstwę nie dokopałem się do środka, myślę że do 1mm można zbierac (zeszlifowałem tylko ten róg po którym ocierały śruby)
Zrobiłem nawet próbę, mianowicie włączyłem zapłon i machałem tarczą po czujniku, prędkościomierz w tym czasie odmierzał prędkości, niestety do tej czynności potrzebowałem obu rąk i nie byłem w stanie tego udokumentowac.
PRELUDE Myślę że możesz zadysponowac aby w serwisie śmiało zrobili to samo.
SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502