781 Ostatnio edytowany przez kwkm (2013-03-15 21:32:49)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Ok jestem za teraz zbieramy po 1PLN od każdego usera tego forum, na projekt hackera a potem po zecie od każdego na mnie :)

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

782 Ostatnio edytowany przez michal_lc4 (2013-03-16 01:33:18)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

A jak mam nie uwierzyć kolesiowi który od 50lat zajmuje się tylko i wyłącznie cylindrami motocyklowymi

No to niezłe "bąki" puszcza. Szkoda ze musiałeś przekonać się na własnej skórze. To są właśnie "fachowcy" z kilku DZIESIĘCIO letnim doświadczeniem. Trzeba było pytać na forum o lustro ;-) a nie jakieś opinie z googli o dziadkach co garnki od 50 lat robią :-)

Jest jeszcze inna kwestia,gość ewidentnie spartolił robotę (albo tam w Anglii) nie ważne, dałeś jemu. Cylinder kosztuje w doope hajsu, a byle rzeczoznawca przyzna Ci racje na reklamacje takiej usługi... no chyba że stać Cię na odpuszczenie takiego babola, to już nie wnikam. Ja bym się wściekł, jak bym zobaczył taki "garnek" wypolerowany.

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

783

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Jak z wlasnej woli się nie przyzna to raczej marne szanse. Rzeczoznawca zazwyczaj pisze to co chce płacący mu człowiek. Jeden powie, ze źle nicasil zrobiony, drugi, że miksolu nalał, albo samej wachy o! A olej na cylindrze to by tylko w CSI wykryli;p

784

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

wizje mam taką
tuleja za 500zł i latam za tydzień a przez ten czas co latam na taniej tulei odkładam kasę na nowy cylinder i na przyszły sezon sprzęt jest jak fabryczny

i dokladnie tak bym zrobil! Przynajmniej polatasz, wyrobisz sobie opinie tuleja vs. nicasyl, a sprzet nie bedzie znow stal. No i mam nadzieje w koncu zobaczyc na miescie jak to lata ;)

SMR 510

785

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Hacker policz koszty.
Tulejowanie 500. Jesli na tym tloku co masz da sie zlozyc to spoko.
Na przyszly sezon cylek 3100 + nowy tlok bankowo.Nie wiadomo jak korba to zniesie.
Albo tuleja i latasz az sie rozsypie ten zestaw albo kredyt na nowy cylek :/

Pamietaj ze oszczedny dwa razy traci. Przemysl to dobrze.

Jol

786

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

niezłe jaja z tym cylindrem :/  [url]http://p1.bikepics.com/2012%5C08%5C31%5Cbikepics-2449860-800.jpg[/url]
następnym razem niech se glace wypoleruje a nie wpierdala człowiekowi mine!!! To wyglada jakby sam się za to zabrał i wypolerował bo nicasilu to ja tam nie widze.

JEDŹ DO DZIADA NIECH PRZEDSTAWI NAZWĘ OWEJ FIRMY DO KTÓREJ TO NIBY WYSŁAŁ JEŚLI MÓWI OCZYWIŚCIE ŻE TAK BYŁO I SKONTAKTUJ SIĘ Z NIMI CZY MIELI TAKIE ZLECENIE? JAK SIĘ BĘDZIE JĄKAŁ TO ODRAZU WIADOMO ŻE ON TO ROBIŁ I NIECH ZWRACA WSZYSTKIE KOSZTA!!! A JAK NIE TO NA REKLAMACJE!!!

..u nas to się zawsze musi komuś coś przytrafić a jak bedziemy odpuszczać to se dalej będą pozwalać. PZDR

Zajechałem R1 i poszła do żyda :)  hajs rozjebałem więc od nowa zbieram na coś co ma dwa kółka .. :)

787

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Uwaga lamerskie pytanie:
Nicasil jest położony na tulei aluminiowej czy bezpośrednio na cylku?

788

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Bezpośrednio na cylindrze.

DR-Z

789

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

SFMario napisał/a:

Hacker policz koszty.
Tulejowanie 500. Jesli na tym tloku co masz da sie zlozyc to spoko.
Na przyszly sezon cylek 3100 + nowy tlok bankowo.Nie wiadomo jak korba to zniesie.
Albo tuleja i latasz az sie rozsypie ten zestaw albo kredyt na nowy cylek :/

Pamietaj ze oszczedny dwa razy traci. Przemysl to dobrze.

Jol

Ja nie byłem oszczędny i płacę dwa razy.

Tłok wygląda bardzo dobrze więc raczej wsadzę tylko nowy pierścień za 80zł, tuleja i latam.
Nie mam zamiaru przez kolejny rok nie jeździć.
A jeżeli na tulei ma działać nawet tylko jeden sezon to jest to dla mnie super wiadomość ponieważ przed przyszłym sezonem na pewno nowy cylinder bym miał. Może jak dobrze pójdzie to nawet i pod koniec tego sezonu.
Z tego co czytam to o tulei są podzielone zdania na:
pozytywne - od tych co mają
negatywne - od tych co nie mają

Więc na około 70% jestem zdecydowany ją założyć, choćby z czystej ciekawości.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

790

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker, jakie są różnice między tuleją, a nicasilem?

Nie chce czytać miliarda opinii na ten temat, bo wole usłyszeć zdanie kogoś ogarniętego.

Będzie 690 niebawem

791

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

a wgle czuc te Twoje rysy na cylindrze pod palcem ? bo toto dziwne wrecz jest. tak wyglądają przedmuchy w 2t co nie przekresla cylindra raczej niedotarty/ zle dotarty pierscien moze choojowy olej (o ile to przedmuchy).

Co do różnicy nicasil-tuleja to moge sie wypowiedziec bo jezdzilem na nicasilu i po zatarciu wstawilem tuleje.
Na plus to oczywiście cena, oraz w razie awariin cylindra to szybka naprawa- szlif, tłok i jazda 
Na minus to Vmax na nicasilu 140-142km/h, na tulei około 133-135km/h,


Nie zauwazylem zeby mi sie silnik bardziej grzał, jeżeli silnik jest chłodzony cieczą to z odprowadzaniem ciepla naprawde nie ma problemu. W chłodzonym powietrzem 2t  czuć różnice gdy po pałowaniu tłok puchnie a silnik sie niemal żarzy (mialem 50cc z zeliwna tuleja chlodzony powietrzem).  , ale jak wspomnialem wczesniej z ciecza nie ma tego problemu.

W 4t nie wiem jeszcze jak sie tuleja sprawuje bo na korbe czekam, ale po odpaleniu i dotarciu mam zamiar pojechac na chamownie i sprawdzic jak tam stajnia.

792

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Miejsca te czuć pod palcem ponieważ są bardzo szorstkie.
Pod paznokciem nie czuć ich jako wgłębienia tylko bardziej jako coś co wstaje.
Też się zastanawiałem czy to nie jest olej który się zeszklił.




nikasil 1200-1400zł, czas oczekiwania 4tygodnie
tuleja 500zł, czas oczekiwania tydzień

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

793

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Ja mam na tulei przedtem na nicasilu i nie widzę różnicy żadnego przegrzewania itp motór ktm egs360.Przedtem też miałem w derbi sendzie w której ogrinalny cylek na nicasilu padł i założyłem większy cylek żeliwny i też git było prześmigałem tak 3 sezony.
A jak w motor techu będa ci wbijać tuleje to mogą ci także powiekszyć kanały dolotowe,wydechowe itp porting,z tego co jeszcze pamiętam masz stoczona głowicę może z tego wyjść ciekawe połonczenie .

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

794

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

daniel91x napisał/a:

A jak w motor techu będa ci wbijać tuleje to mogą ci także powiekszyć kanały dolotowe,wydechowe itp porting,z tego co jeszcze pamiętam masz stoczona głowicę może z tego wyjść ciekawe połonczenie .

Ten sprzęt w serii jest już ciekawy ;>

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

795

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

No właśnie, jak to wystaje to jakis osad, jeżeli tłok jest cały i nie przytarty (nie zostawił swojej materii na cylindrze) to nie musi być zaraz zniszczony nicasil. Fachura co Ci cylinder robił pewnie bedzie lepiej wiedział (mimo podejrzenia złej roboty) w sumie co Cie skłoniło zeby po 8mth zdjac góre? ciekawosc? komprechy nie bylo ?