Odp: KTM 380 EGS by hacker33
Ok jestem za teraz zbieramy po 1PLN od każdego usera tego forum, na projekt hackera a potem po zecie od każdego na mnie :)
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 51 52 53 54 55 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ok jestem za teraz zbieramy po 1PLN od każdego usera tego forum, na projekt hackera a potem po zecie od każdego na mnie :)
A jak mam nie uwierzyć kolesiowi który od 50lat zajmuje się tylko i wyłącznie cylindrami motocyklowymi
No to niezłe "bąki" puszcza. Szkoda ze musiałeś przekonać się na własnej skórze. To są właśnie "fachowcy" z kilku DZIESIĘCIO letnim doświadczeniem. Trzeba było pytać na forum o lustro ;-) a nie jakieś opinie z googli o dziadkach co garnki od 50 lat robią :-)
Jest jeszcze inna kwestia,gość ewidentnie spartolił robotę (albo tam w Anglii) nie ważne, dałeś jemu. Cylinder kosztuje w doope hajsu, a byle rzeczoznawca przyzna Ci racje na reklamacje takiej usługi... no chyba że stać Cię na odpuszczenie takiego babola, to już nie wnikam. Ja bym się wściekł, jak bym zobaczył taki "garnek" wypolerowany.
Jak z wlasnej woli się nie przyzna to raczej marne szanse. Rzeczoznawca zazwyczaj pisze to co chce płacący mu człowiek. Jeden powie, ze źle nicasil zrobiony, drugi, że miksolu nalał, albo samej wachy o! A olej na cylindrze to by tylko w CSI wykryli;p
wizje mam taką
tuleja za 500zł i latam za tydzień a przez ten czas co latam na taniej tulei odkładam kasę na nowy cylinder i na przyszły sezon sprzęt jest jak fabryczny
i dokladnie tak bym zrobil! Przynajmniej polatasz, wyrobisz sobie opinie tuleja vs. nicasyl, a sprzet nie bedzie znow stal. No i mam nadzieje w koncu zobaczyc na miescie jak to lata ;)
Hacker policz koszty.
Tulejowanie 500. Jesli na tym tloku co masz da sie zlozyc to spoko.
Na przyszly sezon cylek 3100 + nowy tlok bankowo.Nie wiadomo jak korba to zniesie.
Albo tuleja i latasz az sie rozsypie ten zestaw albo kredyt na nowy cylek :/
Pamietaj ze oszczedny dwa razy traci. Przemysl to dobrze.
Jol
niezłe jaja z tym cylindrem :/ [url]http://p1.bikepics.com/2012%5C08%5C31%5Cbikepics-2449860-800.jpg[/url]
następnym razem niech se glace wypoleruje a nie wpierdala człowiekowi mine!!! To wyglada jakby sam się za to zabrał i wypolerował bo nicasilu to ja tam nie widze.
JEDŹ DO DZIADA NIECH PRZEDSTAWI NAZWĘ OWEJ FIRMY DO KTÓREJ TO NIBY WYSŁAŁ JEŚLI MÓWI OCZYWIŚCIE ŻE TAK BYŁO I SKONTAKTUJ SIĘ Z NIMI CZY MIELI TAKIE ZLECENIE? JAK SIĘ BĘDZIE JĄKAŁ TO ODRAZU WIADOMO ŻE ON TO ROBIŁ I NIECH ZWRACA WSZYSTKIE KOSZTA!!! A JAK NIE TO NA REKLAMACJE!!!
..u nas to się zawsze musi komuś coś przytrafić a jak bedziemy odpuszczać to se dalej będą pozwalać. PZDR
Uwaga lamerskie pytanie:
Nicasil jest położony na tulei aluminiowej czy bezpośrednio na cylku?
Bezpośrednio na cylindrze.
Hacker policz koszty.
Tulejowanie 500. Jesli na tym tloku co masz da sie zlozyc to spoko.
Na przyszly sezon cylek 3100 + nowy tlok bankowo.Nie wiadomo jak korba to zniesie.
Albo tuleja i latasz az sie rozsypie ten zestaw albo kredyt na nowy cylek :/Pamietaj ze oszczedny dwa razy traci. Przemysl to dobrze.
Jol
Ja nie byłem oszczędny i płacę dwa razy.
Tłok wygląda bardzo dobrze więc raczej wsadzę tylko nowy pierścień za 80zł, tuleja i latam.
Nie mam zamiaru przez kolejny rok nie jeździć.
A jeżeli na tulei ma działać nawet tylko jeden sezon to jest to dla mnie super wiadomość ponieważ przed przyszłym sezonem na pewno nowy cylinder bym miał. Może jak dobrze pójdzie to nawet i pod koniec tego sezonu.
Z tego co czytam to o tulei są podzielone zdania na:
pozytywne - od tych co mają
negatywne - od tych co nie mają
Więc na około 70% jestem zdecydowany ją założyć, choćby z czystej ciekawości.
hacker, jakie są różnice między tuleją, a nicasilem?
Nie chce czytać miliarda opinii na ten temat, bo wole usłyszeć zdanie kogoś ogarniętego.
a wgle czuc te Twoje rysy na cylindrze pod palcem ? bo toto dziwne wrecz jest. tak wyglądają przedmuchy w 2t co nie przekresla cylindra raczej niedotarty/ zle dotarty pierscien moze choojowy olej (o ile to przedmuchy).
Co do różnicy nicasil-tuleja to moge sie wypowiedziec bo jezdzilem na nicasilu i po zatarciu wstawilem tuleje.
Na plus to oczywiście cena, oraz w razie awariin cylindra to szybka naprawa- szlif, tłok i jazda
Na minus to Vmax na nicasilu 140-142km/h, na tulei około 133-135km/h,
Nie zauwazylem zeby mi sie silnik bardziej grzał, jeżeli silnik jest chłodzony cieczą to z odprowadzaniem ciepla naprawde nie ma problemu. W chłodzonym powietrzem 2t czuć różnice gdy po pałowaniu tłok puchnie a silnik sie niemal żarzy (mialem 50cc z zeliwna tuleja chlodzony powietrzem). , ale jak wspomnialem wczesniej z ciecza nie ma tego problemu.
W 4t nie wiem jeszcze jak sie tuleja sprawuje bo na korbe czekam, ale po odpaleniu i dotarciu mam zamiar pojechac na chamownie i sprawdzic jak tam stajnia.
Miejsca te czuć pod palcem ponieważ są bardzo szorstkie.
Pod paznokciem nie czuć ich jako wgłębienia tylko bardziej jako coś co wstaje.
Też się zastanawiałem czy to nie jest olej który się zeszklił.
nikasil 1200-1400zł, czas oczekiwania 4tygodnie
tuleja 500zł, czas oczekiwania tydzień
Ja mam na tulei przedtem na nicasilu i nie widzę różnicy żadnego przegrzewania itp motór ktm egs360.Przedtem też miałem w derbi sendzie w której ogrinalny cylek na nicasilu padł i założyłem większy cylek żeliwny i też git było prześmigałem tak 3 sezony.
A jak w motor techu będa ci wbijać tuleje to mogą ci także powiekszyć kanały dolotowe,wydechowe itp porting,z tego co jeszcze pamiętam masz stoczona głowicę może z tego wyjść ciekawe połonczenie .
A jak w motor techu będa ci wbijać tuleje to mogą ci także powiekszyć kanały dolotowe,wydechowe itp porting,z tego co jeszcze pamiętam masz stoczona głowicę może z tego wyjść ciekawe połonczenie .
Ten sprzęt w serii jest już ciekawy ;>
No właśnie, jak to wystaje to jakis osad, jeżeli tłok jest cały i nie przytarty (nie zostawił swojej materii na cylindrze) to nie musi być zaraz zniszczony nicasil. Fachura co Ci cylinder robił pewnie bedzie lepiej wiedział (mimo podejrzenia złej roboty) w sumie co Cie skłoniło zeby po 8mth zdjac góre? ciekawosc? komprechy nie bylo ?
Strony Poprzednia 1 … 51 52 53 54 55 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 64 zapytań