31

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

Kumpel docierał LC4 po remoncie na ostro, tylko nie pałował na odcinie i bardzo często zmieniał olej.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

32

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

Nie chcąc zakładać nowego tematu podłącze się pod ten.
A mianowicie chodzi mi o pompkę paliwa w SMC, ziomek ma sprzęta i nie chciał mu on gadać równo przerywał parskał i gasł, u mecha powiedzieli mu że pompka paliwa, zamówił używaną na ebayu, pompka przyszła założył ale po2 dniach problem powrócił, w końcu zamówił nową (1350) jedyne :) ale przed założeniem nowej przeczyścił zbiornik . . .  i co? I okazało się że zbiornik paliwa miał pełno czarnego syfu, czytając na zagranicznych forach spotkalśmy też taki problem z syfem w zbiorniku i zajechanymi pompkami.Nie wiem skąd może się brać ten syf w zbiorniku, być może któryś z elementów wewnątrz jest rozpuszczany prze benz? Jak sądzicie? Aha i jeszcze jedno w pierwszej pompce którą wyciągnął ze zbiornika filterek paliwa był czarny, w używanej któą kupił też był czarny, myśleliśmy więc że ma taki kolor bo wyglądał jak by był taki czarny oryginalnie, w nowej pompce filterek jest normalny jasny, wniosek jest taki że być możę wszystkie SMC mają problem z syfem w zbiorniku? Taka wada wszystkich sztuk? czy może niektórych egzemplarzy.Nie wiem, ale jak ktoś ma chwilę a nie boi się rozkręcać swojej niuni to zajrzyjcie tam.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

33 Ostatnio edytowany przez fistach (2012-09-27 14:50:46)

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

raku obstawiam ze ktos mial ten sam problem co ja, czyli przeciekajacy wlew paliwa...
zaloze sie ze ktos kupic czarny sylikon do uszczelnienia, ktory sie czesciowo rozpuszcza i resztki wplywaja do baku...
ja kupilem "niby" odporny silikon na benzyne, ale zauwazylem ze to samo sie dzieje i odrazu sciagnalem.

odkreccie ta gorna czesc baku na 3 srubach, do ktorej jest mocowany korek. Jezeli zobaczycie tam czarna mase oprocz uszczelki, to bedzie pewnosc.

Huska 701 '17

34

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

gierwi napisał/a:

No tak, ale te 6000 obr/min to tylko 1500 do odcinki więc nie ma co płakać. Te motocykle świetnie idą z dołu i nie ma potrzeby ich cały czas męczyć wysoko. Jak pisałem wcześniej instrukcja nie narzuca szybkości dochodzenia do tych 6 tys. Zawsze pozostaje zrobić to wg. poniższych wskazówek:

[url]http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm[/url]

Gierwi przeczytałem artykuł i jestem zdziwiony :] ,sorry ,że sie wpieprzam z buta ,ale na dobra sprawę w większości przypadków kazdego z nas docieranie bedzie czekało ,czy to po wymianie gara czy po nabyciu nówki sztuki.
Heh i kto by pomyślał...daj mu wpizde ! ale na ciepłym ! :]
pozdr panowie

nto

35

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

siema , odgrzeje , troche kotleta z racji nowego sprzeta, , jak z tym docieranie na 'ostro'
duka docieralem wedlug instrukcji , ale szkoda czasu ....
czytalem ten artykul... i wnioskuje
pierwsza jazda ,
1. grzejemy silnik
2. potem 1ka ,2ka pizda , 3, 4ka pizda, hamowamie silnikiem,bez odciny, tak pare cykli,do 200/300km ?
po jakim czasie wymienic 1szy raz olej z filtrem?

36

Odp: KTM 690 SMC R Docieranie

[url]https://www.youtube.com/watch?v=2Xf9wNnNb4E[/url]

WR250X -> Husaria 701