Odp: KTM 690 SMC R Docieranie
Kumpel docierał LC4 po remoncie na ostro, tylko nie pałował na odcinie i bardzo często zmieniał olej.
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » KTM 690 SMC R Docieranie
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kumpel docierał LC4 po remoncie na ostro, tylko nie pałował na odcinie i bardzo często zmieniał olej.
Nie chcąc zakładać nowego tematu podłącze się pod ten.
A mianowicie chodzi mi o pompkę paliwa w SMC, ziomek ma sprzęta i nie chciał mu on gadać równo przerywał parskał i gasł, u mecha powiedzieli mu że pompka paliwa, zamówił używaną na ebayu, pompka przyszła założył ale po2 dniach problem powrócił, w końcu zamówił nową (1350) jedyne :) ale przed założeniem nowej przeczyścił zbiornik . . . i co? I okazało się że zbiornik paliwa miał pełno czarnego syfu, czytając na zagranicznych forach spotkalśmy też taki problem z syfem w zbiorniku i zajechanymi pompkami.Nie wiem skąd może się brać ten syf w zbiorniku, być może któryś z elementów wewnątrz jest rozpuszczany prze benz? Jak sądzicie? Aha i jeszcze jedno w pierwszej pompce którą wyciągnął ze zbiornika filterek paliwa był czarny, w używanej któą kupił też był czarny, myśleliśmy więc że ma taki kolor bo wyglądał jak by był taki czarny oryginalnie, w nowej pompce filterek jest normalny jasny, wniosek jest taki że być możę wszystkie SMC mają problem z syfem w zbiorniku? Taka wada wszystkich sztuk? czy może niektórych egzemplarzy.Nie wiem, ale jak ktoś ma chwilę a nie boi się rozkręcać swojej niuni to zajrzyjcie tam.
raku obstawiam ze ktos mial ten sam problem co ja, czyli przeciekajacy wlew paliwa...
zaloze sie ze ktos kupic czarny sylikon do uszczelnienia, ktory sie czesciowo rozpuszcza i resztki wplywaja do baku...
ja kupilem "niby" odporny silikon na benzyne, ale zauwazylem ze to samo sie dzieje i odrazu sciagnalem.
odkreccie ta gorna czesc baku na 3 srubach, do ktorej jest mocowany korek. Jezeli zobaczycie tam czarna mase oprocz uszczelki, to bedzie pewnosc.
No tak, ale te 6000 obr/min to tylko 1500 do odcinki więc nie ma co płakać. Te motocykle świetnie idą z dołu i nie ma potrzeby ich cały czas męczyć wysoko. Jak pisałem wcześniej instrukcja nie narzuca szybkości dochodzenia do tych 6 tys. Zawsze pozostaje zrobić to wg. poniższych wskazówek:
[url]http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm[/url]
Gierwi przeczytałem artykuł i jestem zdziwiony :] ,sorry ,że sie wpieprzam z buta ,ale na dobra sprawę w większości przypadków kazdego z nas docieranie bedzie czekało ,czy to po wymianie gara czy po nabyciu nówki sztuki.
Heh i kto by pomyślał...daj mu wpizde ! ale na ciepłym ! :]
pozdr panowie
siema , odgrzeje , troche kotleta z racji nowego sprzeta, , jak z tym docieranie na 'ostro'
duka docieralem wedlug instrukcji , ale szkoda czasu ....
czytalem ten artykul... i wnioskuje
pierwsza jazda ,
1. grzejemy silnik
2. potem 1ka ,2ka pizda , 3, 4ka pizda, hamowamie silnikiem,bez odciny, tak pare cykli,do 200/300km ?
po jakim czasie wymienic 1szy raz olej z filtrem?
[url]https://www.youtube.com/watch?v=2Xf9wNnNb4E[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » KTM 690 SMC R Docieranie
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 68 zapytań