drabina napisał/a:Dokładnie, każdy woli kupić opony w swoim mieście, a już najlepiej w serwisie w którym się zazwyczaj zaopatruję ; )
A z tym bywają problemy- dunlopy i micheliny dostanie się wszędzie.
edit.
Z tego co dukeSebo napisał to te deszczówki nadają się na asfalt (na ogół tego typu opony mi odradzali w serwisie ktm, mówili że na asfalt niebardzo głównie jakieś szutry) Czy nie byłbym zawiedziony tymi deszczówkami na szosie mając teraz power piloty 2ct. Wyglądają one na takie na których spokojnie można wjechać na trawę (na power pilotach nie jest już tak komfortowo na trawie) Jednak obawiam się tych deszczówek, że na asfalcie będą gorsze niż power piloty.
Te z linka to nie deszczówki tylko all round czyli po wszystkim się da w miarę rozsądku, coś jak mutant
W teorii powery mają na pewno większą powierzchnie styku z asfaltem ale ...
niekoniecznie bo..
opona raczej projektowana z myślą cbr 600 (michaś)
goldy są pewnie miększe, projektowane pod SM i to te bardziej lekkie bo 990 w szuter to bym się nie wybierał itd itd
tyle teorii
trzeba założyć i się przekonać
Ja to bym się cieszył jak bym założył te z linka i doszedł do wniosku że na asfalcie w śroku zakrętu mam za mało przyczepności mimo iż wszystko dobrze zrobiłem. Wtedy tylko precut zostaje ogarnąć potem sliki i MP w kieszeni
Trochę za dużo literek na raz napisałem
PZDR
typowe deszcze to tu
[url]http://www.aaa-racing.com/home.php?cat=123[/url]
pzdr
Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny