16 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 13:11:10)

Odp: Wr 450

^$%#

motoslide.com

17

Odp: Wr 450

cross napisał/a:

jakie ot te motocykle nie sa zajebiste a cała reszta jest fee i wogóle najgorsze zło


Zgadzam się z tym, że są inne motocykle dające dużo więcej funu z jazdy, ale wymagają przy tym większej uwagi, czasu oraz funduszy na serwisowanie ( wiadomo coś kosztem czegoś ).
Z drugiej strony proszę pokazać mi jakiś inny motocykl który ma 50 koni wagę 120kg i wymianę oraz regulację zaworów nie co 1000km? Jest to wazne dla tych którzy lataja na co dzień swoimi motorynkami, a nie trzymają ich  tylko w garażu i jeżdzą w niedziele jak wrócą z koscioła. Nie wszystkich niestety stać na 4 motocykle, każdy do czegoś innego :)

Jezeli dla kogos nie wazne są kwestie serwisowe to proponuje kupic najmocniejszy i najlżejszy no i wtedy DRZ w wersji E na bank nie będzie w czołówce.

Chciałbym też zaznaczyc, że nie mam zamiaru nikogo do nieczego namawiać bo w sumie lata mi to na czym ktoś jezdzi :)

DR-Z 400ESM sold

18

Odp: Wr 450

Ale jazda. Trafilem na to forum i spodobalo mi sie, ze ludzi jest nie za duzo, ze sa dla siebie przyjazni i odnosza sie do siebie z szacunkiem. A tu widze takie same animozje i wycieczki osobiste jak na forum motocyklistow czy scigaczu. Po co szukac podzialow i powodow do klotni? Nawet w tak malym gronie milosnikow SM? Ja jezdze suzuki (to juz moje trzecie) ale nie upieram sie przy tej marce. Po przyjrzeniu sie tematowi SM (na tyle na ile pozwala mi moj brak doswiaczenie w tej dziedzinie) doszedlem do wniosku, ze DR-Z 400 SM bedzie dla mnie najlepsza bo:
-serwis wyglada mniej wiecej tak jak w motocyklu drogowym (wyczyny czy nawet polwyczyny jak wr to zupelnie inna bajka)
-motocykl jest wzglednie tani
-chce nim na codzien jezdzic po miescie a takze powyzywac sie od czasu do czasu w weekendy
-nie jestem zawodnikiem i nie potrzebuje a nawet nie chce miec 60-70 koni w motocyklu wazacym 100 kg
-nie jestem mechanikiem i nie znam sie na naprawach motocykli, wiec nie chce byc zmuszony do przesiadywania wieczorami w garazu.

Nie wiem Cross czym jezdzisz ale to raczej ty masz problem z suzuki nie ich wlasciciele.

19 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 13:11:32)

Odp: Wr 450

^$%#

motoslide.com

20

Odp: Wr 450

o jakich kłotniach mowa? na tym forum sa rozni ludzie wiec i beda rozne zdania. nie wydaje mi sie zeby to juz była kłotnia. jest to tylko kulturalna wymiana pogladów.
Ale zeby nie robic offtopu.
Jesli komus nie pasuja supermoto dostepne droga kupna zawsze mozna przerobic cos.
tak własnie powstała moja huska, odkupiona od kolegi z forum (pozdrawiam ;p) ktora wazy poniżej 100 a ma 80 koni i homologiacje.
I poszalejesz czyms takim po torze ale i pojezdzisz na codzien.
Silnik jest podkrecony ale sa wsadzone lepsze podzespoły. remont pewnie za jakis rok

[url]http://picasaweb.google.pl/marszalkowicz.bartosz[/url]

21 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 13:11:25)

Odp: Wr 450

^$%#

motoslide.com

22

Odp: Wr 450

cross napisał/a:

pff bez urazy ale wszyscy własciciele suzuki tak maja ?? obojetnie czy to sm czy szlifiera to schodzicie sie na forach grupach i spuszczacie sie jakie ot te motocykle nie sa zajebiste a cała reszta jest fee i wogóle najgorsze zło. a ja powiem inaczej drz cholernie  do bani charakterystyka silnika wogóle nie odpowiadajaca sm dekle hahahah co za porażka projektancka zeby sie dźwignie w dele wbijały, mocy mało czesci też i tyle . normalnie juz nie moglem zawsze to samo

Cross z całym szacunkiem ale przeczytaj uważnie to co napisał PAVLOMAN
Wyraźnie napisał "czy nie będzie na pierwszy sprzęt zbyt ostra"
pytał też "czy wymaga częstego serwisowania"
W tym wypadku chyba nie trudno się domyśleć że nie szuka wyczynówki i ostrego zapierdalacza.
Chłopak oczekuje rozsądnych propozycji.
Zresztą jak powiedział już Rodman DRZeta w wersji E nawet za LC4 specjalnie nie odstaje.
Zresztą o czym my mówimy tu nie chodzi o motonga na tor.
Tylko do codziennej zabawy.
Cross ale ty dokładnie wyznajesz tą samą zasadę, mówiąc że |DRzeta jest do niczego. To ty jesteś wyznawcą kultu jednej marki a nie innej.
Tak czy siak jesteśmy jedną wielką rodziną SM. :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

23

Odp: Wr 450

ja mam husqe Sergiusza ( uzytwkownik o nicku: sergio)
nie zagłebiałem sie za daleko ale w najblizszym czasie bede wiedział.

[url]http://picasaweb.google.pl/marszalkowicz.bartosz[/url]

24 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 13:11:17)

Odp: Wr 450

^$%#

motoslide.com

25

Odp: Wr 450

model to sm570r. to jest prawie to samo co 610 tyle ze ma krotszy skok tłoka. taki w niej plus ze wszystkie czesci pasuja z 610 i 510.
tylko jednego w niej brakuje. czasem bede chciał przewiesc kogos a nie ma podnożków pasażera.
wie ktos gdzie mozna dostac?

[url]http://picasaweb.google.pl/marszalkowicz.bartosz[/url]

26 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 13:11:03)

Odp: Wr 450

^$%#

motoslide.com

27

Odp: Wr 450

ta co ja kupiłem wazy 96kg i ma 82 KM. tyle ze ja do niej troche za lekki jestem

[url]http://picasaweb.google.pl/marszalkowicz.bartosz[/url]

28

Odp: Wr 450

Podoba mi sie to , jak bedziesz wiedział co było w niej dłubane to daj znać .Czemu za lekki ?

motoslide.com

29

Odp: Wr 450

bo waze niecałe 60 kg i ciezko mi kopnac ;p
mniej wiecej tak musiałem odpalic ktm660 jak chciałem go kupic
[url]http://www.youtube.com/watch?v=NN2jiWciVw4[/url]

[url]http://picasaweb.google.pl/marszalkowicz.bartosz[/url]

30

Odp: Wr 450

Fabryczny waży 125kg.
Odchudzić moto o 29kg to już prawdziwy wyczyn:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD