Odp: Wr 450
^$%#
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Wr 450
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
^$%#
jakie ot te motocykle nie sa zajebiste a cała reszta jest fee i wogóle najgorsze zło
Zgadzam się z tym, że są inne motocykle dające dużo więcej funu z jazdy, ale wymagają przy tym większej uwagi, czasu oraz funduszy na serwisowanie ( wiadomo coś kosztem czegoś ).
Z drugiej strony proszę pokazać mi jakiś inny motocykl który ma 50 koni wagę 120kg i wymianę oraz regulację zaworów nie co 1000km? Jest to wazne dla tych którzy lataja na co dzień swoimi motorynkami, a nie trzymają ich tylko w garażu i jeżdzą w niedziele jak wrócą z koscioła. Nie wszystkich niestety stać na 4 motocykle, każdy do czegoś innego :)
Jezeli dla kogos nie wazne są kwestie serwisowe to proponuje kupic najmocniejszy i najlżejszy no i wtedy DRZ w wersji E na bank nie będzie w czołówce.
Chciałbym też zaznaczyc, że nie mam zamiaru nikogo do nieczego namawiać bo w sumie lata mi to na czym ktoś jezdzi :)
Ale jazda. Trafilem na to forum i spodobalo mi sie, ze ludzi jest nie za duzo, ze sa dla siebie przyjazni i odnosza sie do siebie z szacunkiem. A tu widze takie same animozje i wycieczki osobiste jak na forum motocyklistow czy scigaczu. Po co szukac podzialow i powodow do klotni? Nawet w tak malym gronie milosnikow SM? Ja jezdze suzuki (to juz moje trzecie) ale nie upieram sie przy tej marce. Po przyjrzeniu sie tematowi SM (na tyle na ile pozwala mi moj brak doswiaczenie w tej dziedzinie) doszedlem do wniosku, ze DR-Z 400 SM bedzie dla mnie najlepsza bo:
-serwis wyglada mniej wiecej tak jak w motocyklu drogowym (wyczyny czy nawet polwyczyny jak wr to zupelnie inna bajka)
-motocykl jest wzglednie tani
-chce nim na codzien jezdzic po miescie a takze powyzywac sie od czasu do czasu w weekendy
-nie jestem zawodnikiem i nie potrzebuje a nawet nie chce miec 60-70 koni w motocyklu wazacym 100 kg
-nie jestem mechanikiem i nie znam sie na naprawach motocykli, wiec nie chce byc zmuszony do przesiadywania wieczorami w garazu.
Nie wiem Cross czym jezdzisz ale to raczej ty masz problem z suzuki nie ich wlasciciele.
^$%#
o jakich kłotniach mowa? na tym forum sa rozni ludzie wiec i beda rozne zdania. nie wydaje mi sie zeby to juz była kłotnia. jest to tylko kulturalna wymiana pogladów.
Ale zeby nie robic offtopu.
Jesli komus nie pasuja supermoto dostepne droga kupna zawsze mozna przerobic cos.
tak własnie powstała moja huska, odkupiona od kolegi z forum (pozdrawiam ;p) ktora wazy poniżej 100 a ma 80 koni i homologiacje.
I poszalejesz czyms takim po torze ale i pojezdzisz na codzien.
Silnik jest podkrecony ale sa wsadzone lepsze podzespoły. remont pewnie za jakis rok
^$%#
pff bez urazy ale wszyscy własciciele suzuki tak maja ?? obojetnie czy to sm czy szlifiera to schodzicie sie na forach grupach i spuszczacie sie jakie ot te motocykle nie sa zajebiste a cała reszta jest fee i wogóle najgorsze zło. a ja powiem inaczej drz cholernie do bani charakterystyka silnika wogóle nie odpowiadajaca sm dekle hahahah co za porażka projektancka zeby sie dźwignie w dele wbijały, mocy mało czesci też i tyle . normalnie juz nie moglem zawsze to samo
Cross z całym szacunkiem ale przeczytaj uważnie to co napisał PAVLOMAN
Wyraźnie napisał "czy nie będzie na pierwszy sprzęt zbyt ostra"
pytał też "czy wymaga częstego serwisowania"
W tym wypadku chyba nie trudno się domyśleć że nie szuka wyczynówki i ostrego zapierdalacza.
Chłopak oczekuje rozsądnych propozycji.
Zresztą jak powiedział już Rodman DRZeta w wersji E nawet za LC4 specjalnie nie odstaje.
Zresztą o czym my mówimy tu nie chodzi o motonga na tor.
Tylko do codziennej zabawy.
Cross ale ty dokładnie wyznajesz tą samą zasadę, mówiąc że |DRzeta jest do niczego. To ty jesteś wyznawcą kultu jednej marki a nie innej.
Tak czy siak jesteśmy jedną wielką rodziną SM. :D
ja mam husqe Sergiusza ( uzytwkownik o nicku: sergio)
nie zagłebiałem sie za daleko ale w najblizszym czasie bede wiedział.
^$%#
model to sm570r. to jest prawie to samo co 610 tyle ze ma krotszy skok tłoka. taki w niej plus ze wszystkie czesci pasuja z 610 i 510.
tylko jednego w niej brakuje. czasem bede chciał przewiesc kogos a nie ma podnożków pasażera.
wie ktos gdzie mozna dostac?
^$%#
ta co ja kupiłem wazy 96kg i ma 82 KM. tyle ze ja do niej troche za lekki jestem
Podoba mi sie to , jak bedziesz wiedział co było w niej dłubane to daj znać .Czemu za lekki ?
bo waze niecałe 60 kg i ciezko mi kopnac ;p
mniej wiecej tak musiałem odpalic ktm660 jak chciałem go kupic
[url]http://www.youtube.com/watch?v=NN2jiWciVw4[/url]
Fabryczny waży 125kg.
Odchudzić moto o 29kg to już prawdziwy wyczyn:D
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Wr 450
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 81 zapytań