Odp: Supermotowy Terror Warszawy
To jest całkiem sensowne pytanie sam się nad tym zastanawiałem, no nic trzeba spróbować żeby zobaczyć.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Supermotowy Terror Warszawy
Strony Poprzednia 1 … 278 279 280 281 282 … 565 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To jest całkiem sensowne pytanie sam się nad tym zastanawiałem, no nic trzeba spróbować żeby zobaczyć.
@sajfer
nie bój żaby pilota na moto nie ma ale patrzysz na innych i jeeedziesz :)
ja na jutro odpadam bo jadę do Radomia męczyć Hondy
Pozdroofka
a mogę zadać bardzo głupie pytanie? bardzo zapierdalacie? Bo jestem ultra początkujący, a kiedyś tam chętnie bym dołączył..
Zapraszamy, zobaczysz sam że nie gryziemy :-) a sama jazda jest... dostosowana do warunków pogodowych. Pamiętaj każdy przebyty kilometr zwiększa twoje doświadczenie itd.
qnik szkoda że cię nie będzie :-(
Figiel rzuciłeś temat górki no i nie mogłem zasnąć więc fotki poniżej nocne zwiedzanie Ursynowa. Trochę ciemno ale coś tam widać górka godzina 00:40 no i powrót do domu przez kładkę
(uwaga konkurs piwo dla pierwszej osoby która zgadnie gdzie zostało zrobione ostatnie foto)
powiem ci tak Ja pie... z gozine szukałem i te miejsce to jest skrzyżowanie rzymowskiego z cybernetyki wiedziałem że to miejsce znam :P
[url]http://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=52.17471,21.002928&spn=0.000936,0.002068&sll=52.174534,21.003006&sspn=0.001872,0.004136&t=h&mra=mr&z=19[/url]
Dawaj browara :P
Brawo Ponczo wygrywa Piwko :-)
Pogoda dzisiaj pod psem chyba trzeba odwołać akcje liść dębu
to kazurówka jest??
chciało ci się tam wjeżdżać? :D
to kazurówka jest??
chciało ci się tam wjeżdżać? :D
Tak to kazurówka, wjeżdżam wszędzie tam gdzie mnie koła poniosą :-) lepsze to niż prosta i asfalt
wjeżdżam wszędzie tam gdzie mnie koła poniosą :-) lepsze to niż prosta i asfalt
pochwalam