391 Ostatnio edytowany przez Żonkil (2018-12-04 22:17:43)

Odp: Kupię WR250X

Ja właśnie montuje do C7 jakiś wypaśny, którego nie widać itd. za 1620 zł bez rabatów i już z montażem, a w serwisie to nawet nie pytałem ;)

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

392

Odp: Kupię WR250X

nashman_supermoto napisał/a:

AJP(...)ponoć silniki z KTM

:D

nashman_supermoto napisał/a:

Co robić.

Wylać na siebie kubeł zimnej wody i przemyśleć wszystko raz jeszcze. DRZ odpadło, bo ciężkie, zawias chujowy. Potem nagle DRZ jest ok. WR250X - zajebiste, że ho ho, potem nagle jednak słaby dół i na koło może chujowo wstawać. Teraz AJP za 18 kafli.

Jak już akceptujesz rzeczy, które wcześniej odrzucałeś, to może zaakceptujesz częstszą wymianę oleju w jakimś wyczynie, gdzie - zawias zajebisty, zajebisty dół, samo wstaje na koło, możesz potem spokojnie sprzedać.

Jak już jesteśmy w egzotykach, to może SWM? Silniki masz od Husqvarny, jeżdżą w zawodach SM, dla mnie lepiej się prezentuje niż AJP.

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-te-swm-sm-650-r-ktm-husqvarna-te-610-raty-ID6ABHyi.html?[/url]

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/swm-rs-300-r-homologacja-gwarancja-wyprzedaz-rocznika-ID6A36jR.html?[/url]

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-te-swm-300-exc-250-rejestracja-rozrusznik-ID6BublP.html?[/url]

DumDum napisał/a:

Ładna przycinka na montażu, skoro hak dwójkę kosztuje bez rabatów :D

Panie, to je ałdi. Wymyślili sobie, że jak coś ciągniesz, to silnik bardziej dostaje po tyłku i proces montażu haka przewiduje m.in. wymianę chłodnicy na większą(!).

EXC 525 in progress

393

Odp: Kupię WR250X

levis napisał/a:

jest jakaś opcja - przestań śledzić temat, żeby nie pokazywał się w "nowych postach" ?

Mogę dać Bana, może to pomoże w zakupie :)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

394

Odp: Kupię WR250X

Huski wyczynowe odpadają ze względu na tytanowe zawory i brak dobrych zamiennikow stalowych. Koszt samych zaworów 4x600zł=2400zł co znacznie winduje koszty remontu głowicy. Jak miałbym brać wyczyna to tylko EXC.

Jednakoż jestem w stanie przełknąć i zaakceptować ten słabszy dół w WR250X - trochę to się podleczy poprzez mody: sterownik, wydech, dolot, przełożenia - i będzie fajnie śmigać. Tylko chciałbym kupić taką wuerkę z przebiegiem 10 - max 15 tyś. km żeby trochę tym polatać a nie za chwilę robić remont jak Borewicz bo on zdaje się robił przy takim przebiegu w wr250x.

MT-07

395

Odp: Kupię WR250X

hermes napisał/a:
levis napisał/a:

jest jakaś opcja - przestań śledzić temat, żeby nie pokazywał się w "nowych postach" ?

Mogę dać Bana, może to pomoże w zakupie :)

Ban tylko utrudni - tutaj bardzo uprzejmi ludzie o dużej wiedzy bardzo mi pomagają!

MT-07

396

Odp: Kupię WR250X

Dziku napisał/a:

Panie, to je ałdi. Wymyślili sobie, że jak coś ciągniesz, to silnik bardziej dostaje po tyłku i proces montażu haka przewiduje m.in. wymianę chłodnicy na większą(!).

Grubo lecą, ciekawe czy u mnie wszystkie 3 by zmienili :D Ale nie ma co kombinować, jakbym rozważał hak to Westfalia po za serwisem :D

PBM

397

Odp: Kupię WR250X

nashman_supermoto napisał/a:

Huski wyczynowe odpadają ze względu na tytanowe zawory i brak dobrych zamiennikow stalowych. Koszt samych zaworów 4x600zł=2400zł co znacznie winduje koszty remontu głowicy. Jak miałbym brać wyczyna to tylko EXC.

Jednakoż jestem w stanie przełknąć i zaakceptować ten słabszy dół w WR250X - trochę to się podleczy poprzez mody: sterownik, wydech, dolot, przełożenia - i będzie fajnie śmigać. Tylko chciałbym kupić taką wuerkę z przebiegiem 10 - max 15 tyś. km żeby trochę tym polatać a nie za chwilę robić remont jak Borewicz bo on zdaje się robił przy takim przebiegu w wr250x.

Szkoda Ci wydać  2400zł na zawory, a chcesz wpakować od groma kasy w mody w WR250. Szybko licząc:
-sterownik 1500zł
-dolot 400 zł
-wydech 1000zł
- przełożenia
- robota
Sam przechodziłem, przez odchudzanie i modowanie moto, powiem Ci szczerze, lepiej kup to co już jest gotowe, bo te przeróbki wychodzą masakrycznie drogo, a i tak nie osiągniesz tego co byś chciał. A kasę, którą zaoszczędzisz na modach, zatrzymaj na te tytanowe zawory. ;)

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

398

Odp: Kupię WR250X

Ile takie zawory przelatają? 500 mth? A tam masz za 15-staka moto lekko powyżej 25 mth

EXC 525 in progress

399

Odp: Kupię WR250X

Żonkil ale tą Huskę którą zapodał Dziku (mam na myśli ten wyczyn, a nie tą cywilną 630) to trzeba dopiero modzić na supermoto co pociąga większe koszty niż:

- FMF Programmer 225 dolarów (używka 700zł)
- dolot robisz we własnym zakresie (tam chodzi o modyfikacje taką że wycina się w "drzwiach" airboxa otwór i tyle
- no wydech z 1000zł używka albo przeróbka w Edhaust 350zł
- przełożenia pewnie z 300-400zł
- robił bym samodzielnie powyższe mody

i modyfikacje typu wydech itp są na dłuugo a zawory to wydatek cykliczny połączony z grubymi pozostałymi wydatkami w momencie remontu silnika, więc jak miałbym iśc w wyczyna (co w moim użytkowaniu mija się z celem gdyż czasem chciałbym zrobić np. wielką pętlę bieszczadzką i szkoda by mi było mth na to w przypadku wyczyna).

Jak już mówiłem - jak miałbym iśc w wyczyn to EXC (ewentualnie WR450 bo już są dostępne chyba zamienniki stalowe zaworów i sprężyny pod stalówki).

MT-07

400

Odp: Kupię WR250X

Ale się qrwa uparłeś na te zawory. Kup rower tam nie ma zaworów, nie trzeba wymieniać. A najlepiej hulajnogę, bo tam tylko kółka trzeba co pare tyś km wymienić i w najgorszym razie łożyska w tych kółkach, które są stalowe więc spełniają oczekiwania.

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

401

Odp: Kupię WR250X

To nie tak do końca że ja się jakoś uparłem, tylko mechanicy z którymi rozmawiałem odradzają Huskę m.in. ze względu na koszt zaworów i jednak gorszą dostępność innych części (stąd pewnie poniekąd niższa cena Husek).

Powiedzcie proszę, czy jak robicie wymianę zaworów w EXC to zakładacie OEM czy jakieś zamienniki np. z proxa i jaki to jest koszt?

MT-07

402

Odp: Kupię WR250X

OEM stalowe kosztują tyle samo lub mniej niż prox.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

403

Odp: Kupię WR250X

nashman_supermoto napisał/a:

i modyfikacje typu wydech itp są na dłuugo a zawory to wydatek cykliczny połączony z grubymi pozostałymi wydatkami w momencie remontu silnika

Ale ty nie zamierzasz robić takich przebiegów, żeby remontować kilka razy ten silnik...

PBM

404

Odp: Kupię WR250X

No to spoko, różnica jest spora względem Huski.
KTM 525 ssący 206zł a wydechowy 223zł brutto bez zniżek czyli za komplet 858zł.

Ale widziałem niby z Proxa za ok 90-110zł. To jakieś podróbki sprzedają?

MT-07

405

Odp: Kupię WR250X

W Huskach serwisówka zaleca wymianę tytanowych zaworów dosyć często, na pewno nie 500mth tylko bliżej 100.

W dodatku tytanowe nie dają oznak zużycia i po prostu się urywają.

MT-07