Odp: Kupię WR250X
Ja właśnie montuje do C7 jakiś wypaśny, którego nie widać itd. za 1620 zł bez rabatów i już z montażem, a w serwisie to nawet nie pytałem ;)
Husqvarna FS450 #510 :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 25 26 27 28 29 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja właśnie montuje do C7 jakiś wypaśny, którego nie widać itd. za 1620 zł bez rabatów i już z montażem, a w serwisie to nawet nie pytałem ;)
AJP(...)ponoć silniki z KTM
:D
Co robić.
Wylać na siebie kubeł zimnej wody i przemyśleć wszystko raz jeszcze. DRZ odpadło, bo ciężkie, zawias chujowy. Potem nagle DRZ jest ok. WR250X - zajebiste, że ho ho, potem nagle jednak słaby dół i na koło może chujowo wstawać. Teraz AJP za 18 kafli.
Jak już akceptujesz rzeczy, które wcześniej odrzucałeś, to może zaakceptujesz częstszą wymianę oleju w jakimś wyczynie, gdzie - zawias zajebisty, zajebisty dół, samo wstaje na koło, możesz potem spokojnie sprzedać.
Jak już jesteśmy w egzotykach, to może SWM? Silniki masz od Husqvarny, jeżdżą w zawodach SM, dla mnie lepiej się prezentuje niż AJP.
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-te-swm-sm-650-r-ktm-husqvarna-te-610-raty-ID6ABHyi.html?[/url]
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/swm-rs-300-r-homologacja-gwarancja-wyprzedaz-rocznika-ID6A36jR.html?[/url]
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-te-swm-300-exc-250-rejestracja-rozrusznik-ID6BublP.html?[/url]
Ładna przycinka na montażu, skoro hak dwójkę kosztuje bez rabatów :D
Panie, to je ałdi. Wymyślili sobie, że jak coś ciągniesz, to silnik bardziej dostaje po tyłku i proces montażu haka przewiduje m.in. wymianę chłodnicy na większą(!).
jest jakaś opcja - przestań śledzić temat, żeby nie pokazywał się w "nowych postach" ?
Mogę dać Bana, może to pomoże w zakupie :)
Huski wyczynowe odpadają ze względu na tytanowe zawory i brak dobrych zamiennikow stalowych. Koszt samych zaworów 4x600zł=2400zł co znacznie winduje koszty remontu głowicy. Jak miałbym brać wyczyna to tylko EXC.
Jednakoż jestem w stanie przełknąć i zaakceptować ten słabszy dół w WR250X - trochę to się podleczy poprzez mody: sterownik, wydech, dolot, przełożenia - i będzie fajnie śmigać. Tylko chciałbym kupić taką wuerkę z przebiegiem 10 - max 15 tyś. km żeby trochę tym polatać a nie za chwilę robić remont jak Borewicz bo on zdaje się robił przy takim przebiegu w wr250x.
levis napisał/a:jest jakaś opcja - przestań śledzić temat, żeby nie pokazywał się w "nowych postach" ?
Mogę dać Bana, może to pomoże w zakupie :)
Ban tylko utrudni - tutaj bardzo uprzejmi ludzie o dużej wiedzy bardzo mi pomagają!
Panie, to je ałdi. Wymyślili sobie, że jak coś ciągniesz, to silnik bardziej dostaje po tyłku i proces montażu haka przewiduje m.in. wymianę chłodnicy na większą(!).
Grubo lecą, ciekawe czy u mnie wszystkie 3 by zmienili :D Ale nie ma co kombinować, jakbym rozważał hak to Westfalia po za serwisem :D
Huski wyczynowe odpadają ze względu na tytanowe zawory i brak dobrych zamiennikow stalowych. Koszt samych zaworów 4x600zł=2400zł co znacznie winduje koszty remontu głowicy. Jak miałbym brać wyczyna to tylko EXC.
Jednakoż jestem w stanie przełknąć i zaakceptować ten słabszy dół w WR250X - trochę to się podleczy poprzez mody: sterownik, wydech, dolot, przełożenia - i będzie fajnie śmigać. Tylko chciałbym kupić taką wuerkę z przebiegiem 10 - max 15 tyś. km żeby trochę tym polatać a nie za chwilę robić remont jak Borewicz bo on zdaje się robił przy takim przebiegu w wr250x.
Szkoda Ci wydać 2400zł na zawory, a chcesz wpakować od groma kasy w mody w WR250. Szybko licząc:
-sterownik 1500zł
-dolot 400 zł
-wydech 1000zł
- przełożenia
- robota
Sam przechodziłem, przez odchudzanie i modowanie moto, powiem Ci szczerze, lepiej kup to co już jest gotowe, bo te przeróbki wychodzą masakrycznie drogo, a i tak nie osiągniesz tego co byś chciał. A kasę, którą zaoszczędzisz na modach, zatrzymaj na te tytanowe zawory. ;)
Ile takie zawory przelatają? 500 mth? A tam masz za 15-staka moto lekko powyżej 25 mth
Żonkil ale tą Huskę którą zapodał Dziku (mam na myśli ten wyczyn, a nie tą cywilną 630) to trzeba dopiero modzić na supermoto co pociąga większe koszty niż:
- FMF Programmer 225 dolarów (używka 700zł)
- dolot robisz we własnym zakresie (tam chodzi o modyfikacje taką że wycina się w "drzwiach" airboxa otwór i tyle
- no wydech z 1000zł używka albo przeróbka w Edhaust 350zł
- przełożenia pewnie z 300-400zł
- robił bym samodzielnie powyższe mody
i modyfikacje typu wydech itp są na dłuugo a zawory to wydatek cykliczny połączony z grubymi pozostałymi wydatkami w momencie remontu silnika, więc jak miałbym iśc w wyczyna (co w moim użytkowaniu mija się z celem gdyż czasem chciałbym zrobić np. wielką pętlę bieszczadzką i szkoda by mi było mth na to w przypadku wyczyna).
Jak już mówiłem - jak miałbym iśc w wyczyn to EXC (ewentualnie WR450 bo już są dostępne chyba zamienniki stalowe zaworów i sprężyny pod stalówki).
Ale się qrwa uparłeś na te zawory. Kup rower tam nie ma zaworów, nie trzeba wymieniać. A najlepiej hulajnogę, bo tam tylko kółka trzeba co pare tyś km wymienić i w najgorszym razie łożyska w tych kółkach, które są stalowe więc spełniają oczekiwania.
To nie tak do końca że ja się jakoś uparłem, tylko mechanicy z którymi rozmawiałem odradzają Huskę m.in. ze względu na koszt zaworów i jednak gorszą dostępność innych części (stąd pewnie poniekąd niższa cena Husek).
Powiedzcie proszę, czy jak robicie wymianę zaworów w EXC to zakładacie OEM czy jakieś zamienniki np. z proxa i jaki to jest koszt?
OEM stalowe kosztują tyle samo lub mniej niż prox.
i modyfikacje typu wydech itp są na dłuugo a zawory to wydatek cykliczny połączony z grubymi pozostałymi wydatkami w momencie remontu silnika
Ale ty nie zamierzasz robić takich przebiegów, żeby remontować kilka razy ten silnik...
No to spoko, różnica jest spora względem Huski.
KTM 525 ssący 206zł a wydechowy 223zł brutto bez zniżek czyli za komplet 858zł.
Ale widziałem niby z Proxa za ok 90-110zł. To jakieś podróbki sprzedają?
W Huskach serwisówka zaleca wymianę tytanowych zaworów dosyć często, na pewno nie 500mth tylko bliżej 100.
W dodatku tytanowe nie dają oznak zużycia i po prostu się urywają.
Strony Poprzednia 1 … 25 26 27 28 29 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 69 zapytań