300V jest OK mimo że np. 15w50 swoją kartą charakterystyki zdecydowanie nie powala na tle konkurencji. Jest to jednak bez wątpienia 100% syntetyk.
7100 to HC ze średnimi parametrami.
5100 to już praktycznie olej mineralny z bogatą gamą dodatków w tym jakiś promil estrów którymi się chwalą.
Motorex - tak jak napisałem wcześniej, trochę się zawiodłem. Mimo wszystko uważam że służył mi dość godnie przez wiele wymian. Zastrzeżenia były dwa pierwsze cena w kontrze do parametrów które reprezentuje. Dwa - w momencie założenia Quickshiftera działanie skrzyni kilka razy wzbudziło moje wątpliwości. Gdyby kosztował tyle co Castrol to uważam że byłby to dobry olej.
W przyszłości, jak będzie bardzo ciepło myślę że pokuszę się o przetestowanie oleju PENRITE 10w60 który dyskwalifikuje wszystko co jest dostępne w europie jeśli chodzi o parametry:) Wszystko jest elegancko opisane nic nie trzeba się domyślać bo nie mają nic do ukrycia.
Pewnie przed wypadem na Slovakia Ring sobie go zaleje i przetestuje bo do codziennego użytku w PL jest zbyt gęsty. Gdyby robili 10w50 w tej samej technologii to bym jeździł tylko na PENRITE.