1

Temat: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Witam,całkiem przypadkiem zostałem właścicielem tej maszynki,miał być xtx ale się trafiło no i jest:)motorek ma 10tys przebiegu i tak wygląda,nawet ma oryginalne opony na których wyjechał z serwisu.W związku z tym mam kilka podstawowych pytań,szukałem odpowiedzi ale za wiele tego nie ma także licze na waszą pomoc:)
1.Podstawowe-jak odpalacie to na zimno????do czego służą te dwa ssania????bo sprzedający miał 50 lat i na moje oko to sam nie wiedział:))
2.Jaki olej,ile wlewamy,co ile zmieniamy,jak wymienić,trzeba ramę odpowietrzać???
3.Jakie są luzy zaworowe i co ile regulujemy???
4.Motorek gaśnie po chwili na wolnych obrotach????gaznik mikuni

Czekam na waszą pomoc i z góry dziekuje:)

2 Ostatnio edytowany przez StauoSie (2015-03-05 12:18:03)

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

[url]https://www.youtube.com/watch?v=tSSo45bMj-M[/url]


A cała reszta wg serwisówki.

Zostaw go na ssaniu niech się rozgrzeje, albo najzwyczajniej regulacja się kłania.

Ducati 748s

3

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

mukuni w 660 ? :D to tak jakby uciac komus jaja.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

4

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

helmex napisał/a:

mukuni w 660 ? :D to tak jakby uciac komus jaja.

+1, też się nad tym zastanawiałem, ale uznałem, że ktoś przed sprzedażą motocykla postanowił się dorobić sprzedając FCR41...

Ducati 748s

5

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Nie wiem jak w mikuni, ale na zimno to czarny przycisk odciągasz, parę ruchów manetką i jeb. Najważniejsze żeby dobrze tłok ustawić (jak dekompresator lekko da się odciągnąć to przeważnie jest dobrze ustawiony, ale to nie jest reguła).

6

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Może z czasem o czymś innym się pomyśli:)teraz najważniejsze go odpalić.....30 minut prób i nic...normalnie się poddaje.Jak z tym ssaniem???dwa mam zaciągać na zimnym????jest około 6 stopni.A kiedy jest moment żeby go kopnąć.ja robie tak że jak cyknie to cofam,ustawiam i kopię.ale zero efektów.wczoraj właściciel przy mnie za pierwszym razem na zimnym zapalił ale twierdził że nie ma żadnej taktyki,nie ustawia tłoka.Mam xr 400 i z nią nie mam problemów żeby odpalić

7

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Sprzedający miał 50 lat, to wszystko wyjaśnia! Co to k***a jasna za argument, do ch***a i do ch***a?!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

8

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

jak ciągle kopiesz to sprzęt już zalany
nie kop non stop bo to sensu nie ma

u Ciebie zapewne jest taki sam powód jak i u wielu właścicieli nowych kopko sprzętów a mianowicie brak petardy w nodze i techniki

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Czarny to "cold start". Czerwony to adekwatnie "hot start".

Wyciągasz czarny na maxa, czerwony zostawiasz wciśnięty. Ustawiasz kranik w pozycji ON (po uprzednim upewnieniu się, że masz paliwo w baku).
*)Przekopujesz kopką do oporu.
Zaciągasz dekompresator.
Przekopujesz kopką minimalnie (około 3-4cm - jeśli można to mierzyć centymetrami).
Odpuszczasz dźwignię dekompresatora.
Kopiesz kopkę pełną parą ile się da.

W razie nieodpalenia ponów od czynności *)

I może sprawdź czy nie zalałeś gaźnika...


Ewentualnie przed próbą odpalenia na zaciągniętej dźwigni dekompresatora przekop go z 15-20 razy... Przy zalaniu kiedyś potrafił mi w ten sposób strzelić 2 razy z tłumika spalając "nadmiar" paliwa.

Ja tak odpalałem i działało zawsze, a przynajmniej w moim przypadku. Ale ile osób tyle sposobów.

Ducati 748s

10

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Dzięki za pomoc,siły wróciły idę testować:)

11

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Odpalanie opanowane:) ale to nie koniec problemów...jak potrafił zgasnąć na wolnych obrotach to teraz zaczęły się przywieszać a później zawiesiły się nie chciały zejść aż błotnik przedni przytopiło.gdzie szukać przyczyny???gaznik??zawory??

12

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Rozumiem, że nie oglądałeś go od wewnątrz i nie masz pewności co do czynności które mogły być przy nim robione?

Jeśli tak jest to zakres "usterki" może leżeć w wielu miejscach. Osobiście zacząłbym od czyszczenia gaźnika, regulacji i znalezieniu dobrej mieszanki skoro nie działa na oryginalnym keihin'ie.

Ale może nich się wypowie ktoś bardziej 'mechaniczny'. Ja tu raczej nie jestem kompetentną osobą - nie mniej jednak cieszę się, że odpaliłeś moto.

Ducati 748s

13

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Sory ale jestem idiotą:)gaznik oczywiście keihin.......rozmawiłem ze sprzedającym przez telefon i mówił od 2010 jak go ma to tam nikt nie zaglądał....możecie polecić jakiś warsztat w zachodniopomorski gdzie dobrze to zrobią

14

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

saczuk1 napisał/a:

Sory ale jestem idiotą:)gaznik oczywiście keihin.......rozmawiłem ze sprzedającym przez telefon i mówił od 2010 jak go ma to tam nikt nie zaglądał....możecie polecić jakiś warsztat w zachodniopomorski gdzie dobrze to zrobią

czytam czytam i wlasnie sie zasttanawialem gdzie Ty  znalazles cieple ssanie   w mikuni. nawet pójde  dalej gdzie Ty znalazleś  wogóle jakies ssanie przy gazniku mikuni :D

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

15

Odp: KTM SMC 660 2004 HF-podstawowe informacje

Nie chcesz moze odsprzedac 660tki ? :D