Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
nie wiesz, że nawet jak się pcha, to łańcuch stawia opór :P ? jak już mam ją zepchać, to bez dodatkowego oporu :D
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie wiesz, że nawet jak się pcha, to łańcuch stawia opór :P ? jak już mam ją zepchać, to bez dodatkowego oporu :D
Aprilia złożona, wyciek okazał się banalny - za lekko dokręcona opaska na przewodzie chłodniczym.
Jeszcze są drobne problemy z odpalaniem, ale w sumie z tym to zawsze były problemy :P
Teraz czekam na ładną pogodę i będzie docieranie.
Generalnie nie wiem czy to kwestia remontu, czy zawieszenia, ale teraz moto zrobiło się strasznie dzikie. Na pierwszym biegu na 1/3 manetki wyrywa na koło, tak, że nawet siadanie na baku nic nie pomaga. Wcześniej, aby tak się działo, to musiałem zasadzić 3/4 manety.
Być może jest to efekt twardego zawiesznia... czas pokaże.
Aprilka dotarta - dzisiaj dostała wycisk na Bemowie - chyba będzie żyła...
Za tydzień, jak dojadę do Koszalina, to zmienię oleje, filtr i przejrzę ogólnie sprzęt.
Dzisiaj sprawdziłem ile godzin nalatanych ma Apka - wynik to 66 - nic dziwnego, że wszystkie komponenty silnika wyglądały jak nowe.
Niestety po złożeniu silnika mam problem z odpalaniem na zimnym. Jak psiknę czymś łatwo palnym do airboxa to odpala.
na ciepłym odpala bez problemu. Mam dwie teorie:
- coś źle ustawiłem luzy zaworowe - oby nie, bo sprawdzałem ze 3 razy.
- nie podłączyłem jakiegoś czujnika i komp podaje złą mieszankę na zimnym.
czas pokaże
Dzisiaj rano posiedziałem chwilę w trupiarni (czytać garażu). Okazało się, że czujnik temperatury płynu chłodniczego jest ok.
Sterowanie wtryskiwaczen od tylniego cylindra jest ok, ale od przedniego wygląda jakoś dziwnie.
Po podłączeniu miernika pojawiało się jakieś niestabilne napięcie i samo sterowanie też wyglądało inaczej niż przedniego.
Najpierw będę musiał sprawdzić, czy nie ma gdzieś przebicia na wiązce, a jak to będzie ok, to chyba trzeba rozebrać sterownik i szukać zimnych lutów. Jakby nie patrzeć wszystko jest to dziwne, bo po odpaleniu silnik działa dobrze...
tak to wygląda na filmikach
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Uy35sqz3gi0[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=bmt4Fg0Lm2o[/url]
Poza tym Aprilie to bardzo fajne motocykle. Szkoda, że tylko zamiast jeździć trzeba dłubać ;-)
Dzisiaj zrobiłem kilka testów i doszedłem do tego, dlaczego motocykl nie odpala jak jest zimny. Odpowiedź jest bardzo prosta. Przez eko terrorystów, mapa "warm up" która powinna być bogata, jest defacto za uboga, do odpalenia silnika.
Po dolaniu odrobiny paliwa bezpośrednio do przepustnic, zapala od razu.
Teraz muszę rozkminić, gdzie i jak zmodyfikować ilość paliwa, dla rozruchu zimnego silnika.
a moze by tak napisać nową mape ? nie robiłem nigdy tego w motocyklach ale w moim warsztacie wycinamy dpf-y egry robimy chipy . i oszukujemy kilka niepotrzebnych rzeczy. mam magika który pisze mi mape, wgrywam ją do mikroprocesora.
w grupie vag sa problemy z rozruchem na ciepłym wtedy troszke bardziej go podlewamy i wszystko hula aż miło ;)
a moze zrobić taki myk odepnij czujnik temperatury. sterownik powinien wzbogacic dawke zobacz jak odpali. może wystarczy przycisk przekaznik i jakis opornik ;)
programuje takim ustrojstwem jak galletto. moze i motocykl by wzieło :D
no w teorii miałoby to sens, ale tutaj czujnik działa chyba odwrotnie:
2.45 kΩ +/- 0.14 at 20 °C
0.32 kΩ at 80 °C
muszę nad tym usiąść po prostu, bo mam zestaw, którym mogę sobie całą mapę modyfikować, tylko po prostu czasu brak...
dziwne w samochodach przy odpieciu pokazuje np -37 ilu pinowy jest czujnik ?
2 piny. Jak odpialem pojawil sie check engine i nie chcial odpalic
Witam wszystkich, jestem nowy na forum.
Mam na imię Kuba i jestem z centralnej polski.
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem RXV 550 z 2007 roku.Motocykl kupiłem uszkodzony.(Simering pompy wody, aku, rozrusznik, sprzęgło rozrusznika i kilka innych drobnych usterek).Na tą chwilę został do wymiany tylko przekaźnik rozrusznika.
Mam problem z czerwoną kontrolką w prawym dolnym rogu zegarów.Po przekręceniu kluczyka lampka ta zapala się i gaśnie ale po uruchomieniu silnika cały czas się pali.Nie mogę znaleźć informacji od czego jest ta kontrolka.
Będę wdzięczny za jakąś informację.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
jeżeli chodzi o lampkę pod lampką od kierunkowskazu, to jest to, oznaczenie przekroczenia obrotów.
Można to zaprogramować, tak, żeby włączała się np przy 12000 obrotów.
Tak, dokładnie o tą chodzi.Dzięki za szybką odpowiedź.Czytałem na forum o tym i miałem nadzieję że to będzie właśnie to.
Co może być przyczyna jej ciągłego świecenia?
No tak jak powiedziałem, ustawiony niski limit obrotów. Tu masz po angielsku:
SETTING THE RPM RED-LINE THRESHOLD
I am under the impression that the factory rpm threshold is set at 8,000 rpm. This may vary by model, however. Many riders want to raise the threshold for racing purposes, or disable it altogether.
The display must be showing the rpm function
Press and hold MODE (not SCROLL!) for 4 seconds, until the display shows five dashes "-----".
Release the MODE button and the display reads the current rpm threshold value (i.e., "08000") and the first digit is blinking.
You have 2 seconds to change the blinking digit by pressing MODE or SCROLL momentarily to increment the blinking digit by one. Keep pressing until the desire value appears.
After 2 seconds of inactivity the value is set, and the blinking moves to the next digit.
The last two digits always remain zero and cannot be changed.
I believe the RPM Threshold Indicator (shift light) can be disabled by either setting the threshold value to "00000" or to an unreasonably high number.
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 80 zapytań