16

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

gierwi napisał/a:

Kurde, oświećcie mnie na czym polega różnica w wyposażeniu które jest takie dobre w TM, a słabe w KTM, proszę.

Też chciałbym wiedzieć, klima, abs, esp, poduszki i kurtyny powietrzne, radio mp3,, podgrzewane siedzisko nie wiem czym tam jeszcze mogą się różnic....

P.S. Subek a miałeś okazję przejechać się TM-em> lub SMR-em?

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

17

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

No właśnie nie miałem okazji, gdybym miał to by nie było tematu pewnie :)

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

18

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

Może podskocz do Mańka i się chociaż "przymierz" do TM-a jeżeli Ci oczywiście pozwoli.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

19 Ostatnio edytowany przez manio (2014-01-09 00:49:43)

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

gierwi napisał/a:

Kurde, oświećcie mnie na czym polega różnica w wyposażeniu które jest takie dobre w TM, a słabe w KTM, proszę.

- układ wydechowy
- geometria + sztywność ramy
- Ohlins
- moc silnika
- układ hamulcowy
- wahacz
- rozmiar felg + system bezdentkowy
Itd...

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

20

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

Subek ogarnij sie ty   idziesz tylko do pucharku widziałem jak smigasz !!   nie ma sensu w klasie amator inie pierdziel że 3 razy bo ja bylem moze z 5-6 razy na torze i ciebie widzialem  co najmnije 4-5 razy :D dajmy szanse innym. jak ty idziesz do amatorów to i ja tez !

SUZUKI RMZ 450
   #94

21

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

manio napisał/a:
gierwi napisał/a:

Kurde, oświećcie mnie na czym polega różnica w wyposażeniu które jest takie dobre w TM, a słabe w KTM, proszę.

- układ wydechowy
- geometria + sztywność ramy
- Ohlins
- moc silnika
- układ hamulcowy
- wahacz
- rozmiar felg + system bezdentkowy
Itd...

Dodaj fabrycznie montowane:
- kute półki
- kute piasty
- rozrusznik i kopka
- mozliwosc wybrania ramy cnc
- dekle cnc
- kierownica Fat Bar

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

22

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

No to sorry, ale może się nie znam ale:
-kierownica Fat Bar jest
-wahacz jest
-rozrusznik jest
-półki CNC
-felgi bezdętkowe są (rozmiar też mają)
-hamulce są ;-)
-geometrię można ustawić
-ANTYHOPPING w serii
-wtrysk jest
-WhitePower

A tak poważnie to kwestia preferencji chyba? Są tacy (jak ja), którzy ani na jednym ani na drugim szału nie zrobią, a są tacy co na starym modelu pozamiatają, wciągną nosem itd.
Ja co prawda lubię KTM za chociażby moją 690, ale patrząc trzeźwo do klasy amator nie zastanawiałbym się nad miejscu subka nad zmianą sprzętu a nadmiar kasy wydałbym na co innego.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

23

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

gierwi napisał/a:

No to sorry, ale może się nie znam ale:
-kierownica Fat Bar jest
-wahacz jest
-rozrusznik jest
-półki CNC
-felgi bezdętkowe są (rozmiar też mają)
-hamulce są ;-)
-geometrię można ustawić
-ANTYHOPPING w serii
-wtrysk jest
-WhitePower

A tak poważnie to kwestia preferencji chyba? Są tacy (jak ja), którzy ani na jednym ani na drugim szału nie zrobią, a są tacy co na starym modelu pozamiatają, wciągną nosem itd.
Ja co prawda lubię KTM za chociażby moją 690, ale patrząc trzeźwo do klasy amator nie zastanawiałbym się nad miejscu subka nad zmianą sprzętu a nadmiar kasy wydałbym na co innego.

Wiadomo ze nie sprzęt lecz technika czyni zawodnika;-)
Ale fakt jest taki: aby zrobić z SMR który kosztuje ponad 40k SM'a który w specyfikacji będzie zbliżony do TM'a za niecałe 50k to trzeba wydać dodatkowo 30-40k. Zapewne SMR nie jest zły ale TM wypada znacznie korzystniej cenowo - biorąc pod uwagę specyfikację.
Nie zmienia to faktu ze przy moim poziomie czy Subka to nawet pięć TM'ów i dziesięć SMR'ow nie wplynie znacząco na przebieg naszej "kariery" SM;-)))
TM będzie moim pierwszym, prawdziwym Super Moto, jak znów mnie wszyscy wyprzedzą na pierwszym zakręcie po starcie, jak znów zaliczkę glebę 5x pod rząd na jednym zakręcie, jak nadal Maniek będzie mnie objeżdzal po zewnętrznej, a Magic po wewnętrznej, Crazy w Off Roadzie itd ... To nie będę sie zastanawiał czy gdybym miał półki SM albo antyhopping albo coś tam jeszcze to mogło by byc inaczej, będę wiedział ze na bank to za mało mth na torze i nic wiecej. To był główny powód ze zdecydowałem sie na TM'a i jeśli Subiek sie zdecyduje rownież to tez pozbędzie sie tego typu rozterek;-) za "jedyne" 50k pln, a nie 70 czy 80.

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

24

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

Patrzę na TM i SMR i tak jak Gierwi nie widzę żadnej różnicy między nimi.
I tak samo jak w SMR tak i w TM za fajne dodatki należy zapłacić.
Słyszałem ile chce TM za tzw. PP więc jeżeli oba mają być w specyfikacji MŚ to sadzę, że cenowo wyjdą podobnie.

W TM masz tylko kopajkę, za rozrusznik musisz dopłacić, za Ohlinsa też musisz dopłacić, za carbony dopłacić, za kute bajery dopłacić.

SMX Competition options include:
Billet machined headstock chassis
Billet machined rear suspension linkage
Billet machined clutch and ignition covers
Slipper clutch (requires billet machined clutch cover)
Brembo Racing complete brake system
5.5" rear rim (Alpina sTs)
16.5" front rim (Alpina sTs)
Ohlins TTX shock absorber
Carbon fibre engine protection guards
Carbon Fibre Airbox



Dla mnie jedyne co może przemawiać za jednym lub drugim to typowe różnice w prowadzeniu, poręczności i oddawaniu mocy.
TM to dla mnie chwilowy "lans". Tak jak była w modzie Aprillia, Husqvarna bo wygrywali na nich mistrze świata.
Mi osobiście również podoba się TM ale nie uważam, że inne marki są gorsze.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

25

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

To jak to w koncu jest, ludzie którzy jezdzili na zawodach idą do klasy amator??? Jeśli tak to ja podziękuje za taką rywalizacje i myśle że inni też.

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

26

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

[OT] Nie. Subek nie jeździł w PP ani MP- jedynie prywatnie po torze- dlatego idzie do klasy amator.

Pozdrawiam,
Piotrek

27

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

mack1111 napisał/a:

Subek ogarnij sie ty   idziesz tylko do pucharku widziałem jak smigasz !!   nie ma sensu w klasie amator inie pierdziel że 3 razy bo ja bylem moze z 5-6 razy na torze i ciebie widzialem  co najmnije 4-5 razy :D dajmy szanse innym. jak ty idziesz do amatorów to i ja tez !

Tia, chyba nie zauważyłeś, że po 4-5 kółkach muszę robić przerwę na fajkę i piwo albo dwa litry wody żeby nie paść na pysk ;)

W ogóle to fajny temat się zrobił, dalej nie wiem co wybrać ale miło poczytać :)

PS. Maney podeślij mi tego speca na maila.

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

28

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

Ludzie którzy startowali w PP lub MP nie mają prawa startować w Amatorach.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

29

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

manio napisał/a:

Ale fakt jest taki: aby zrobić z SMR który kosztuje ponad 40k SM'a który w specyfikacji będzie zbliżony do TM'a za niecałe 50k to trzeba wydać dodatkowo 30-40k

No chyba coś przegiąłeś.
Chodzi Tobie o Suzuki DRZ 400 SM? Bo chyba w nią trzeba by wsadzić 40 000 żeby była konkurencyjna!?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

30

Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014

TM-seria,
brak rozrusznika,
hoppingu,
koła dentkowe czyli szału ni ma.

KTM-seria
antyhopping
bezdętkowe koła
rozrusznik

Co do mocy nie wypowiadam się bo nie jeździłem na TM słyszałem że jest mocny. Na pewno zwolennika ktm-a nie przekonasz do TM i odwrotnie. Trzeba jeszcze tylko dodać sieć serwisową, firmy tuningowe, akcesoryjne, od orange swiecidełek przez koła kierownice zawieszenia do poważnych borów silnika-   KTM nie ma sobie równych.