Odp: TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014
Cena seryjnego motocykla:
TM SMX450fi 32500zl
KTM SMR450 41200zl
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cena seryjnego motocykla:
TM SMX450fi 32500zl
KTM SMR450 41200zl
No to mamy różnicę, która po dodaniu slippera i kół się wyrównuje - czy nie? Pomogliśmy koledze jak cholera ;-).
Subek - moja rada:
Bierz co chcesz!
Cena seryjnego motocykla:
TM SMX450fi 32500zl
KTM SMR450 41200zl
Przepraszam, realnie 450 SMR można wyrwać za 35.000,- PLN
Ciekawe jak temat ceny po negocjacjach wygląda w TM
Prelude, gdzie można za tyle wyrwać? Bo jak pytałem w poznaniu to 39000 i nic mniej raczej. Jak za 35 kupie nowego to raczej odpuszcze TM'a.
PS. Mack, sprawdziłem filmy z GoPro i byłem 3 razy, z tym, że zawsze na weekend, a ty dojeżdżałeś codziennie z chaty to mogłeś mnie widzieć nawet 6 razy hehe ;)
Tm z hoppingiem i rozrusznikiem koszt 35000
Tm z hoppingiem i rozrusznikiem koszt 35000
To jest cena katalogowa czy taka dla Ciebie?
tu masz cennik wszystkich części dodatkowych do TMa
Steering sleeve CNC Machined frame 2,200 zł
Adler slippery clutch (it work better with cover cod.022) 3,300 zł
Adjustable shock foot (available ONLY with OHLINS TTX shock absorber) 750 zł
Brembo racing brake system 13,000 zł
Electric Start on SMX models 700 zł
sTs Alpina system on 5.5" rear Excel rim 1,200 zł
sTs Alpina system on 16.5" front Excel rim 1,100 zł
CNC Machined links 2,200 zł
CNC Machined clutch cover 1,200 zł
CNC Machined ignition cover (not available on engines with ES) 1,200 zł
OHLINS shock absorber 550 zł
OHLINS TTX shock absorber 3,000 zł
TM RACING shock absorber 550 zł
Carbon fiber airbox with shock absorber modify (not available on engines with ES) 2,750 zł
Rear racing brake disk d.205 (with CNC Machined caliper's connection) 950 zł
Cena motocykla 32500zł
Ceny brutto
Prelude, gdzie można za tyle wyrwać?
Dokładnie taką propozycję otrzymałem w KTM Profi w Łodzi kiedy chciałem kupić SMR-a.
Uważam ze KTM to bardzo fajny motor. Ale mając 50k do wydania, po przeanalizowaniu za i przeciw, zdecydowałem sie na TM'a bo wypada sporo taniej(mimo ze po rabatach cena zakupu TM'a to 10k drożej niz dla KTM):
Zwykły, seryjny wydech - podwójny HGS z PowerBombą
Felga tył 5" - felga tył 5,5" + system bezdentkowy i kute piasty
standard wahacz - skrócony wahacz
Zawias WP seryjny - najwyzszy model Ohlins ustawiony pod wagę
Zwykle półki - kute półki
Rama standard - duża, frezowana główka + wzmocnione mocowanie zawiasu tył
Standard kiera - wysoki Fat Bar
50KM - 60KM
Moim zdaniem aby do SMR'a dokupić opcje jak w TMie to:
Ohlins z ustawieniem 10k
Wypas podwójny układa wydechowy 5k
Modyfikacja kół: 3k
Wahacz, np: Suter 12k
Kute półki 2k
Kiera 0,5k
Juz jest ponad 30k i nadal sporo brakuje do TM'a(rama, lepszy hamulec, kopka itd)
KTM to fajny sprzęt, Honda jest naprawdę wypas, Kawa to dla mnie nr.1, a TM wychodzi poprostu super tanio jak na to co proponuje.
Aaaaaa i jeszcze jedno co przemawia z TM'em .......
Maniek taki ma;-))))))))
KTM Ready to Race ;)
[url]http://www.ktm.com/pl/supermoto/450-smr/highlights.html#.Us8MM_ZQjbk[/url]
KTM Ready to Race ;)
[url]http://www.ktm.com/pl/supermoto/450-smr/highlights.html#.Us8MM_ZQjbk[/url]
Łooooo, ponad 10cm większy rozstaw osi od TM'a???? Na 1/4 mili sie nadaje....
Żarcik;-) fajny sprzęt.
KTM 1,495mm wiec TM 1,395mm? Spora różnica...
Bedzie czuć różnice, wiec warto bylo by testowac przed zakupem choć to prawie niemożliwe...
Musze sprawdzić ile ma mój przerobiony exc, na pewno obniżając go da sie skrócić rozstaw. Ile bylo by idealnie?
KTM 1,495mm wiec TM 1,395mm? Spora różnica... Bedzie czuć różnice, wiec warto bylo by testowac przed zakupem choć to prawie niemozliwe...
Musze sprawdzić ile ma mój przerobiony exc, na pewno obniżając go da sie skrócić rozstaw. Ile bylo by idealnie?
z miary wychodzi chyba 137cm, Maniek może zmierzy bo nie pamietam dokładnie.
Seryjny KTM SMR a seryny TM SMX 450 w najlepszej specyfikacji ( seryjnej i fabrycznej). to naprawdę spora różnica.
a ja się zapytam po co wam te super kute półki np. skoro w polsce skaczecie może na 2 metry ?? pękła komuś w Polsce półka seryjna na torze sm ??
to tylko taki przykład tych wielkich wydatków, które słabo się przekładają na umiejętności...
ps. nie myśle o Mańku rr bo on akurat myślę że wykorzysta możliwości TM... ale kilka osób z tego tematu zamiast szlifować do bulu sprzęty całkiem dobre, to szukają dziury w całym i za kasę myślą że droższy sprzęt pojedzie lepiej ??? to chyba nie tędy droga...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » TM SMX450 vs KTM SMR450 - MY 2014
Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 74 zapytań