Patrzę na TM i SMR i tak jak Gierwi nie widzę żadnej różnicy między nimi.
I tak samo jak w SMR tak i w TM za fajne dodatki należy zapłacić.
Słyszałem ile chce TM za tzw. PP więc jeżeli oba mają być w specyfikacji MŚ to sadzę, że cenowo wyjdą podobnie.
W TM masz tylko kopajkę, za rozrusznik musisz dopłacić, za Ohlinsa też musisz dopłacić, za carbony dopłacić, za kute bajery dopłacić.
SMX Competition options include:
Billet machined headstock chassis
Billet machined rear suspension linkage
Billet machined clutch and ignition covers
Slipper clutch (requires billet machined clutch cover)
Brembo Racing complete brake system
5.5" rear rim (Alpina sTs)
16.5" front rim (Alpina sTs)
Ohlins TTX shock absorber
Carbon fibre engine protection guards
Carbon Fibre Airbox
Dla mnie jedyne co może przemawiać za jednym lub drugim to typowe różnice w prowadzeniu, poręczności i oddawaniu mocy.
TM to dla mnie chwilowy "lans". Tak jak była w modzie Aprillia, Husqvarna bo wygrywali na nich mistrze świata.
Mi osobiście również podoba się TM ale nie uważam, że inne marki są gorsze.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD