256

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

A z całą czy połamaną klamką?:D

hehe :) znalazłem taniej :P

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

257

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Na forum Husaberga odkryliśmy właśnie jakim taffmeisters jest świnią:)
Cały czas podawał, że korbowód do 450 jest krótszy i że można u niego kupić wyższy tłok itd.
I że ogólnie nic do niczego nie pasuje.
Teraz odkryliśmy że korbowód proxa z KTM pasuje idealnie i taffy zmienił już swoje aukcje:)
Ogólnie cały czas utrudniając nam śledztwo w tej sprawie:)

Stara aukcja

This is a Japanese made aftermarket rod kit that is a direct replacement for the 400 and 470 Husaberg (2001-2003). 

The 470 doesn't need a little end bush which is a further saving.

The 400 needs a little end bush turned down externally to fit the little end.  we can supply this or have your original machined down if still in good condition - which they usually are NOT. 

WE ALSO SUPPLY THESE KITS FOR THE 450 (2004-8) WITH THE ADDED BONUS THAT IT DOESN'T NEED A LITTLE END BUSH.  *the 450 OEM rod is 1mm longer than ours so there is a small drop in compression (not such a bad thing on the 450).  We can supply a 0.5mm taller piston to bring it back a little. 

With factory rod kits running at £300 this is a substantial saving.  The kit consists of a new big end pin, bearing and con rod.  We've fitted  fifty and they've been 100% reliable with not a single fault or complaint! sometimes we need a little time to have the big end pins machined. 

For the 450/470, there is no need for a little end bush either - saving £35. 

For the 400 a special machined little end bush must be fitted which we carry at £35.

Nowa aukcja:

This is a Japanese made aftermarket rod kit that is a direct replacement for the 450FC/FS/FE models 2004-2008.  Some 2004's have the oil feed (at the pin crank interface) 15mm inboard compared to the rest of the 450's made and the cost of the pin is a lot more.  POA! please split your crank before ordering.  The 450 doesn't need a little end bush which is a further saving.

400 and 470 Husaberg (2001-2003 only)

The rod kit is perfect bar being 1mm shorter!  We have a 470 piston that will restore the correct squish and compression.  We don't presently have one for the 400.  The 470 doesn't need a little end bush which is a further saving.

The 400 needs a little end bush turned down externally to fit in the little end. We can supply this or have your original machined down if still in good condition - which they usually are NOT. 


With factory rod kits running at £362 this is a substantial saving.  The kit consists of a new big end pin, bearing and con rod.  We've fitted  fifty and they've been 100% reliable with not a single fault or complaint! sometimes we need a little time to have the big end pins machined. 

For the 400 a special machined little end bush must be fitted which we carry at £35.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

258

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Z czego można wpakować wahacz, żeby upchnąć z tyłu 5,5"?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

259

Odp: Husaberg 100 pytań do...

5,5" mieści się w seryjny wahacz

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

260

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

5,5" mieści się w seryjny wahacz

pewien jesteś?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

261

Odp: Husaberg 100 pytań do...

tak
[url]http://husaberg.org/supermoto/7702-5-inch-rim-question.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

262

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Czy podczas montażu uszczelki pod głowicę poprawiał ktoś z was otwory od kanalików?
Bo widzę, że jak się założy uszczelkę to praktycznie wszystkie są w jakiejś części zasłonięte ze względu na złe wykonanie otworów w uszczelce.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

263 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-04-18 07:33:50)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

Czy podczas montażu uszczelki pod głowicę poprawiał ktoś z was otwory od kanalików?
Bo widzę, że jak się założy uszczelkę to praktycznie wszystkie są w jakiejś części zasłonięte ze względu na złe wykonanie otworów w uszczelce.

Albo specjalnie ograniczają przepływ- w samochodach takie rzeczy też można spotkać. Niedogrzany silnik to też nie dobrze.
To oryginał czy jakiś"zamiennik" ?

Pozdrawiam,
Piotrek

264

Odp: Husaberg 100 pytań do...

A od tego nie jest termostat? Myślę, że raczej to nie jest dobre.

Będzie 690 niebawem

265

Odp: Husaberg 100 pytań do...

rafal223 napisał/a:

A od tego nie jest termostat? Myślę, że raczej to nie jest dobre.

Co innego duży/ mały obieg a co innego obieg wewnątrz silnika.

Oczywiście może to być po prostu słabo zrobiona uszczelka- tego nie wykluczam.

Pozdrawiam,
Piotrek

266

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Uszczelka oryginał.
I na fotkach widzę, że wszystkie tak mają.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

267

Odp: Husaberg 100 pytań do...

ja nie poprawiałem... mimo, że było tak jak piszesz.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

268 Ostatnio edytowany przez toivias (2014-04-20 17:39:40)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

jeździ ktoś na 5,5" feldze z tyłu ? nie chodzi o to czy się mieści... tylko czy warto się pakować w taki rozmiar ?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

269

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Jeżeli motocykl ma być na tor to spoko możesz dać 5,5"

Jeżeli motocykl ma być na miasto to nie ma sensu.
Wszystko sprowadza się do opon.
Ile masz opon supermoto z homologacją o rozmiarze 170-180?

Też myślałem o 5,5". Jednak Cienki mnie uświadomił że na ulicę to bez sens.
Na przód też zamówiłem jednak 17" ponieważ wybór tylko jednej opony 16,5" jest dość słaby.
A raczej więcej czasu spędzę na ulicy niż na torze.
A jak już mi przyjdzie jeździć więcej po torze to złożę sobie drugie koło na przód 16,5"

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

270 Ostatnio edytowany przez toivias (2014-04-21 16:52:57)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

To kolejne 3 pytania...
jakiego rozmiaru kupić gumę dla felgi 5" a jakiego rozmiaru dla 5.5" z tyłu i jaki rozmiar do przodu na 3.5"?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08