Odp: Husaberg 100 pytań do...
A z całą czy połamaną klamką?:D
hehe :) znalazłem taniej :P
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A z całą czy połamaną klamką?:D
hehe :) znalazłem taniej :P
Na forum Husaberga odkryliśmy właśnie jakim taffmeisters jest świnią:)
Cały czas podawał, że korbowód do 450 jest krótszy i że można u niego kupić wyższy tłok itd.
I że ogólnie nic do niczego nie pasuje.
Teraz odkryliśmy że korbowód proxa z KTM pasuje idealnie i taffy zmienił już swoje aukcje:)
Ogólnie cały czas utrudniając nam śledztwo w tej sprawie:)
Stara aukcja
This is a Japanese made aftermarket rod kit that is a direct replacement for the 400 and 470 Husaberg (2001-2003).
The 470 doesn't need a little end bush which is a further saving.
The 400 needs a little end bush turned down externally to fit the little end. we can supply this or have your original machined down if still in good condition - which they usually are NOT.
WE ALSO SUPPLY THESE KITS FOR THE 450 (2004-8) WITH THE ADDED BONUS THAT IT DOESN'T NEED A LITTLE END BUSH. *the 450 OEM rod is 1mm longer than ours so there is a small drop in compression (not such a bad thing on the 450). We can supply a 0.5mm taller piston to bring it back a little.
With factory rod kits running at £300 this is a substantial saving. The kit consists of a new big end pin, bearing and con rod. We've fitted fifty and they've been 100% reliable with not a single fault or complaint! sometimes we need a little time to have the big end pins machined.
For the 450/470, there is no need for a little end bush either - saving £35.
For the 400 a special machined little end bush must be fitted which we carry at £35.
Nowa aukcja:
This is a Japanese made aftermarket rod kit that is a direct replacement for the 450FC/FS/FE models 2004-2008. Some 2004's have the oil feed (at the pin crank interface) 15mm inboard compared to the rest of the 450's made and the cost of the pin is a lot more. POA! please split your crank before ordering. The 450 doesn't need a little end bush which is a further saving.
400 and 470 Husaberg (2001-2003 only)
The rod kit is perfect bar being 1mm shorter! We have a 470 piston that will restore the correct squish and compression. We don't presently have one for the 400. The 470 doesn't need a little end bush which is a further saving.
The 400 needs a little end bush turned down externally to fit in the little end. We can supply this or have your original machined down if still in good condition - which they usually are NOT.
With factory rod kits running at £362 this is a substantial saving. The kit consists of a new big end pin, bearing and con rod. We've fitted fifty and they've been 100% reliable with not a single fault or complaint! sometimes we need a little time to have the big end pins machined.
For the 400 a special machined little end bush must be fitted which we carry at £35.
Z czego można wpakować wahacz, żeby upchnąć z tyłu 5,5"?
5,5" mieści się w seryjny wahacz
5,5" mieści się w seryjny wahacz
pewien jesteś?
tak
[url]http://husaberg.org/supermoto/7702-5-inch-rim-question.html[/url]
Czy podczas montażu uszczelki pod głowicę poprawiał ktoś z was otwory od kanalików?
Bo widzę, że jak się założy uszczelkę to praktycznie wszystkie są w jakiejś części zasłonięte ze względu na złe wykonanie otworów w uszczelce.
Czy podczas montażu uszczelki pod głowicę poprawiał ktoś z was otwory od kanalików?
Bo widzę, że jak się założy uszczelkę to praktycznie wszystkie są w jakiejś części zasłonięte ze względu na złe wykonanie otworów w uszczelce.
Albo specjalnie ograniczają przepływ- w samochodach takie rzeczy też można spotkać. Niedogrzany silnik to też nie dobrze.
To oryginał czy jakiś"zamiennik" ?
A od tego nie jest termostat? Myślę, że raczej to nie jest dobre.
A od tego nie jest termostat? Myślę, że raczej to nie jest dobre.
Co innego duży/ mały obieg a co innego obieg wewnątrz silnika.
Oczywiście może to być po prostu słabo zrobiona uszczelka- tego nie wykluczam.
Uszczelka oryginał.
I na fotkach widzę, że wszystkie tak mają.
ja nie poprawiałem... mimo, że było tak jak piszesz.
jeździ ktoś na 5,5" feldze z tyłu ? nie chodzi o to czy się mieści... tylko czy warto się pakować w taki rozmiar ?
Jeżeli motocykl ma być na tor to spoko możesz dać 5,5"
Jeżeli motocykl ma być na miasto to nie ma sensu.
Wszystko sprowadza się do opon.
Ile masz opon supermoto z homologacją o rozmiarze 170-180?
Też myślałem o 5,5". Jednak Cienki mnie uświadomił że na ulicę to bez sens.
Na przód też zamówiłem jednak 17" ponieważ wybór tylko jednej opony 16,5" jest dość słaby.
A raczej więcej czasu spędzę na ulicy niż na torze.
A jak już mi przyjdzie jeździć więcej po torze to złożę sobie drugie koło na przód 16,5"
To kolejne 3 pytania...
jakiego rozmiaru kupić gumę dla felgi 5" a jakiego rozmiaru dla 5.5" z tyłu i jaki rozmiar do przodu na 3.5"?
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.074 sekund, wykonano 66 zapytań