1

Temat: Kontrola położenia lotu.

Witam, pytanie jest skierowane w stronę osób nieco bardziej latających.
Chodzi mi o kontrole położenia moto w czasie lotu jak wyskoczymy.
np jak zbyt bardzo czuje ze leci się na plecy to w czasie lotu zahamować tylne koło co spowoduje przeniesienie siły bardziej na przód.
jakie macie inne sposoby na takie bajery w locie?

-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))

2

Odp: Kontrola położenia lotu.

Jak zahamujesz tylnim kołem to tył się obniża, jak lecisz za bardzo do tyłu daj mu gazu ;)

Yamaha YZ 250F

3

Odp: Kontrola położenia lotu.

Wojtek22 napisał/a:

Jak zahamujesz tylnim kołem to tył się obniża, jak lecisz za bardzo do tyłu daj mu gazu ;)

Jest dokładnie na odwrót :-)

-------------------
hmmmm...

4

Odp: Kontrola położenia lotu.

radez napisał/a:
Wojtek22 napisał/a:

Jak zahamujesz tylnim kołem to tył się obniża, jak lecisz za bardzo do tyłu daj mu gazu ;)

Jest dokładnie na odwrót :-)

+1

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

5

Odp: Kontrola położenia lotu.

:D To co ja żyje w świecie równoległym chyba :D
Przepraszam za zmyłkę.

Yamaha YZ 250F

6

Odp: Kontrola położenia lotu.

skupił bym się jeszcze nad przygotowaniem do tego lotu/wybicia... położeniem-pochyleniem lub odchyleniem ciała

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

7

Odp: Kontrola położenia lotu.

I często wspominane nie odcinanie gazu przed końcem hopy, powoduje to lądowanie na twarzy, no i gaz na maksa tuż przed lądowaniem.

Yamaha YZ 250F

8

Odp: Kontrola położenia lotu.

Wojtek22 napisał/a:

I często wspominane nie odcinanie gazu przed końcem hopy, powoduje to lądowanie na twarzy,

doprecyzuj o co chodzi z tym lądowaniem na twarzy, co, jak, kiedy itd.

9

Odp: Kontrola położenia lotu.

Jak przy samym wybiciu sie dodamy gazu to przednie kolo nam sie podnosi i mozemy na plecach wyladowac. Jak przed samym wybiciu odpuscimy gaz lecimy na przednie kolo czytaj na twarz;)


A w locie jak damy gazu to odchyla nas do tylu a jak puscimy gaz czy tez zachamujemy to przechyla nas do przodu.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

10

Odp: Kontrola położenia lotu.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=ft_Dha-ZOck[/url]
Myślę, że ten filmik dużo pomoże :)

Kawasaki KX250F

11

Odp: Kontrola położenia lotu.

A przy samym wyskoku, dupa do góry i na tył bardziej czy przód, centralnie?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

12

Odp: Kontrola położenia lotu.

Na początku lepiej lądować delikatnie bardziej na tylne koło, szybciej się przyzwyczaisz do skakania. Więc dupa do tyłu. Oczywiście skoki na stojąco. Manetka cały czas równo, bez żadnego dodawania czy odejmowania gazu. Jak nabierzesz wprawy to można delikatnie odkręcać przed samym wyskokiem. Jak lecisz na przednie koło to odkręcasz manete, jak lecisz na tył naciskasz hamulec. Ucz się skakać raczej na średnich obrotach, żebyś miał w locie z czego odkręcić.

13

Odp: Kontrola położenia lotu.

Dzinkss napisał/a:

A przy samym wyskoku, dupa do góry i na tył bardziej czy przód, centralnie?

A to zależy od tego na co i pod jakim kątem najeżdzamy a także jak wygląda lądowanie płasko,spadek...
Nie ma prostej recepty każda hopka jest inna ma inny najazd i lądowisko...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

14 Ostatnio edytowany przez Jvezii (2013-09-08 15:31:35)

Odp: Kontrola położenia lotu.

Chodzi mi właśnie o to abyście opisali co jak robicie :) Ja jak ostatnio skakałem to bawiłem się gazem.
Wrzucę dwa zdj pierwsze jest jak zeskakuje na gazie bez rezo. A drugie jak moto w rezo jest :) taka różnica jest
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/824/nahx.jpg/]http://img824.imageshack.us/img824/4567/nahx.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/571/wfzt.jpg/]http://img571.imageshack.us/img571/4946/wfzt.jpg[/url]
no a tutaj tez w rezo ale odpuściłem gaz w locie
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/850/0kbv.jpg/]http://img850.imageshack.us/img850/2455/0kbv.jpg[/url]

-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))

15

Odp: Kontrola położenia lotu.

na przód to nieciekawie, lepiej na tył a najlepiej na dwa ale zawsze z gazem na lądowaniu, sprzęt nie siada wtedy tak bardzo a przy lądowaniu na tył nie wali mocno przodem