31

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Co do sprzętów po zawodnikach to bym się kłócił, podam przykład znajomego który kupił ktm sxf 250 2012r. w czerwcu a moto było z marca, był po zawodniku z Anglii po kupnie zajrzał do silnika bo coś było nie tak, okazało się że po nicasilu w cylindrze zostało tylko wspomnienie, i tak do 3 miesięcznego sprzęta trzeba było kupowac cylek.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

32

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Wady materialowe tez sa. Moj silnik sie rozlecial podczas ostatniej rundy w kisielinie z powodu wady kartera. Ale juz sa zamowione nowe graty i silnik bedzie znowu jak nowka.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

33

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

raku napisał/a:

Dawaj kawe na ławe - nick tego ''forumowicza''


póki co dam sobie spokój ; pewnie gość śledzi temat....  zobaczę jak reszta silnika, jak z łożyskami na wale które miały być wymienione itd... jeżeli jeszcze coś wyjdzie nie tak, a miało być zrobione podejdę do tematu w inny sposób.. akurat przy oględzinach była ze mną jeszcze jedna osoba, która słyszała dokładnie co w silniku sprzedający wymienił .. prawnie mam wiele możliwości dlatego zbytnio się nie przejmuje :)

jeżeli znajomy stwierdzi że cylinder na śmietnik to będę sciągał nówkę z USA ..

skoro opinie na temat nowego nicasilu są tak podzielone ....

w środę reszta silnika zostanie rozebrana i wtedy będę mógł powiedzieć coś więcej ...

także póki co luzujemy pięty i czekamy :)

ps. dzięki za odzew w temacie :)

pzdr Baham

34

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Witam,

Od razu odradzam tulejowanie - koleżanka miała WR z tego samego roku co ja, na tym samym wydechu i o tej samej pojemności ale z tuleją zamiast nikasilu - nie jechało to w ogóle, różnica w mocy kolosalna.
Trafienie nowego cylka w dobrej cenie będzie problemem - to był powód dla którego nie kupiłem 426 - bylo mniej części.
Pomierz sobie zawory, sprawdź wymiary wałków i stan ślizgów głowicy - to bardzo ważne i wplynie na dalsze użytkownie - to jest minus Yamahy - panewkowanie wałków rozrządu.
Mogę Cię pocieszyć, że sam kupiłem trupa, ale po zrobieniu na cacy przez 2 pełne sezony zero stresa ze sprzętem.

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

35

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Firmy które produkują BB kity do 426 bazują w większości na twoim oryginalnym cylindrze.
Ty im wysyłasz, oni przerabiają i odsyłają zestaw.
Jak nie masz cylindra to kasują dodatkowe 200$ i robi się to średnio opłacalne.

[url]http://www.lukesracing.com/luksr/yz426f.htm[/url]
[url]http://www.maxrpms.net/shop/index.php/motorcycle-kits/mk-yamaha/yz426f/yz445f.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

36

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Big bore kit to chyba dobra opcja bo 426 ma chyba ten sam dół co 450 jak się nie mylę ?
Więc korba nie będzie cierpieć

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

37

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

A do 426 nie występują zamienniki cylindra np. CylinderWorks? Warto zadzwonić do OlekMotocykle i zapytać, bo te nowe cylindry w zamienniku wychodzą do 4T czasem nawet poniżej 1000zł :)

38

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Do 450 jest pełno ale 426 niestety brak... Zrobimy z bahamem z tej 426 jeżdżący ideał! Jutro trzymać kciuki!

39 Ostatnio edytowany przez bahama (2013-01-02 17:52:31)

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Pany jestem po rozbiórce silnika w drobny mak ...

lecimy z koksem ...

tłok który miał być wymieniony ląduje na śmietniku(ślady szlifowania papierem ściernym), założony stary sworzeń (ewidentnie widać ślady szlifowania papierem ściernym czy czymś podobnym)

http://img820.imageshack.us/img820/4093/pc300130.jpg

CYLINDER --> jest już w rękach fachowca - wstępna diagnoza - honowanie,  DO URATOWANIA !!!!! jest nawet spora szansa że założymy selekcje B, póki co czekam na potwierdzenie; zamówiony będzie tłok Wosnera ;

GŁOWICA --> wałki rozrządu idealne, powierzchnie robocze w głowicy idealne, mostki podobnie, głowica nie planowana, zawory tytan itd... głowica jest już w zakładzie w którym zostanie jeszcze raz wszystko dokładnie pomierzone, sprawdzona zostanie szczelność zaworów oraz uszczelniacze zaworowe (luzy na zaworach w normie, płytki 1.72)

oczywiście uszczelka między głowicą a cylindrem do wyje*ania ... został zastosowany jakiś badziewny zamiennik z obfitym dodatkiem silikonu, stąd wyciek płynu chłodniczego....... podobnie było z deklem pompy wody czyli SILIKON SILIKON i jeszcze raz SILIKON ... :|

osoba która grzebała przy silniku była albo na tyle tępa bądź też skąpa głowa boli ... komuś było żal wydać parę złotych na uszczelniacz w miejscu gdzie przychodzi (nie wiem jak to fachowo nazwać ) rurka z płynem chłodniczym... najprościej było napie*dolić w cholerę silikonu

http://img252.imageshack.us/img252/3316/p1020132w.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/1047/p1020140l.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/6901/p1020148j.jpg

od strony alternatora wszystko w jak najlepszym porządku

http://img442.imageshack.us/img442/6631/p1020133p.jpg

http://img202.imageshack.us/img202/2751/p1020137g.jpg

kosz sprzęgłowy oraz samo sprzęgło tj tarcze, przekłądki itd - git

http://img213.imageshack.us/img213/6249/p1020141.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/1563/p1020142b.jpg

SKRZYNIA BIEGÓW ---> stan idealny, wszystko koła zębate w bdb stanie, jeden wodzik do wymiany (jak by kto miał do 426.. oznaczenie 5BE 7 C10 ), oczywiście wszystkie łożyska skrzyni zostaną wymienione na nowe mimo iż wiele z nich jest w bdb stanie ale stwierdziłem jak jestem na takim etapie gdzie silnik rozebrany jest w drobny mak to głupotą było by tego nie zrobić ...

http://img515.imageshack.us/img515/1778/p1020149bc.jpg

Wałek balansujący w idealnym stanie :)

PODSUMOWUJĄC : z tych wszystkich rzeczy, które miały być zrobione to tylko regulacja zaworów ... wszystko inne to pięknie zmyślona bajka :) mówiąc po naszemu - zostałem zrobiony w h*ja :)

jeżeli szlifierz potwierdzi iż cylinder da się uratować to będę przeszczęśliwy :) poza tym w silniku ląduje nowy tłok, uszczelki zimmeringi, oringi itd... nowe łożyska na wale oraz skrzyni biegów, nowy rozrząd itd...

jest sporo do zrobienia ale chcę zrobić tak abym mógł przy sprzedaży (kiedyś tam) napisać - NIE MAM NIC DO UKRYCIA; ODDAM MOTOCYKL POD OCENĘ FACHOWCA ! koniec kropka q*wa jego mać.

ps idę do garażu z nadzieją że wszystko będzie dobrze :)

a i WSZYSTKIEGO DOBREGO W TYM NOWYM ROKU ;) (jak najmniej takich wpadek)

40

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

To tak może trochę dziwnie zadbać, ale cieszę się że tylko tyle do roboty. Liczyłeś jakie koszty wyjdą??
Powodzenia w dalszych pracach.

41

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Same Wrki widze sie serwisują przed sezonem ;) Powodzenia

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

42

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Koso napisał/a:

Same Wrki widze sie serwisują przed sezonem ;) Powodzenia


z tym serwisowaniem Koso to nie tak do końca ... ;) w moim przypadku miał być dobry sprzęt po remoncie a wyszło jak wyszło...

43

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

A co z nicaslilem? Zostanie go troche po operacji na cylindrze?

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

44

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

JERY napisał/a:

A co z nicaslilem? Zostanie go troche po operacji na cylindrze?

mam nadzieję :)

tzn szlifierz powiedział tak : w miejscu gdzie widoczne było przytarcie nie ma ubytku materiału tylko naddatek.. czyli to co zniknęło z tłoka "przykleiło się do nicasilu .. sorki że tak to chaotycznie opisałem ale tak to mniej więcej wygląda ..

mam nadzieję że uratują cylinder :)

45

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

No offence,ale Mazi nie ma ochoty się tutaj wypowiedzieć na ten temat ? ;)

Bahama - zajebiste podejście,powodzenia w robocie i oby sprzęt się odwdzięczył :)

Była Husqa WSM 50.
Powrót w 2015...