16

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Dlatego właśnie 2t ma tu przewagę : ))) Konstrukcja prosta jak budowa cepa.

Kawasaki KX250F

17

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

PRELUDE2000 napisał/a:

Bardzo zazdroszczę tym którzy mechanicznie ogarniają temat - ja bym usiadł i płakał - moja wiedza w tej materii jest niestety zerowa...
Czekam na kolejne wpisy.
Pozdro!

Serwisówka w łapę, trochę kluczy, wiaderko chęci i każdy* sobie da radę.

* - poza skrajnymi cymbałami którzy mają dwie lewe ręce :)

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

18 Ostatnio edytowany przez Crazy (2012-12-30 22:00:06)

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Co do nikasilu, to pierw dowiedz sie ile kosztuje nowy cylinder. Do YZ 450 nowy cylinder to 1000 z hakiem, a nikasil to kolo 1000. Stary cylinder sprzedaz i moze sie okazac, ze niewiele dolozysz a masz nowy, ktorego juz nie zajezdzisz.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

19 Ostatnio edytowany przez JACA (2012-12-31 13:51:22)

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Jest w Ameryce 1 cylinder (nówka) za niecałe 1200 zł. z przesyłką ale do np. Niemiec (do PL nie wysyłają). do 426 praktycznie już nie ma. Nowe kosztują min. 1500 zł. za granicą bez przesyłki + tłok i robi się fajna suma. Nowe cylindry na nicasilu do 2t też nie są o wiele tańsze...

Wszystko wygląda idealnie Bahamus oprócz tego j*banego cylindra... A tłok miał być Vertexa niby ;) Czy to wina ch*jowego tłoka czy czego innego, dowiemy się po dokładnych pomiarkach...

Najważniejsze, że głowica malina! heh...

20

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

JACA napisał/a:

Jest w Ameryce 1 cylinder (nówka) za niecałe 1200 zł. z przesyłką ale do np. Niemiec (do PL nie wysyłają). do 426 praktycznie już nie ma. Nowe kosztują min. 1500 zł. za granicą bez przesyłki + tłok i robi się fajna suma. Nowe cylindry na nicasilu do 2t też nie są o wiele tańsze...

Wszystko wygląda idealnie Bahamus oprócz tego j*banego cylindra... A tłok miał być Prox'a niby ;) Czy to wina ch*jowego tłoka czy czego innego, dowiemy się po dokładnych pomiarkach...

Najważniejsze, że głowica malina! heh...


korba proxa a tłok wertexa :P

póki się fachman nie wypowie nie mam zamiaru walić w gacie więc spokojnie :) jak się okaże że śmietnik to albo się kupi się nowy albo stary do Angolów poślemy :)

21 Ostatnio edytowany przez bahama (2012-12-30 23:10:07)

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

subek napisał/a:
PRELUDE2000 napisał/a:

Bardzo zazdroszczę tym którzy mechanicznie ogarniają temat - ja bym usiadł i płakał - moja wiedza w tej materii jest niestety zerowa...
Czekam na kolejne wpisy.
Pozdro!

Serwisówka w łapę, trochę kluczy, wiaderko chęci i każdy* sobie da radę.

* - poza skrajnymi cymbałami którzy mają dwie lewe ręce :)

otóż to ! podstawa to dobre narzędzia, być w miarę ogarniętym i tyle ;] sama konstrukcja silnika jest prosta jak budowa cepa ;)

22

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

w ostateczności zostają big bor kit'y, i najtańsze rozwiązania- tuleje

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

23

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Zdecydowanie dwóch lewych rąk nie posiadam, ale zanim wziąłbym się za taka pracę wolałbym by czuwał nade mną ktoś doświadczony i pokazał mi na co warto uważać. Tak czy inaczej chylę czoła :)

24

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

figiel napisał/a:

w ostateczności zostają big bor kit'y, i najtańsze rozwiązania- tuleje

nie wiem czy coś takiego do 426 jest ... muszę się zorientować w temacie, póki co czytam i widzę ze Anglików sobie chwalą jeśli chodzi o nicasil ... tuleja zdecydowanie odpada ...

25

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

bahama napisał/a:
ZAWA napisał/a:

Wrka z Ostrowa ;>?


ta...

z Ostrowa ale przeszła już przez ręce pewnego forumowicza, od którego kupił Baham.

Braaaping!

26

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Co do nowego nicalisu to zdania sa mocno podzielone zarowno jesli chodzi o angoli jak i czechow. Skoro tuleja odpada to na twoim miejscu szukal bym nowki. Razem z tlokiem wyjdzie mniej wiecej 500 drozej, ale komfort psychiczny zdecydowanie lepszy. Nie chcial bym byc na twoim miejscu, jak Ci ten regenerowany nicasil zacznie sie luszczyc po 30mth.

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

27

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Dokładnie tak, opnie o tych odnawianych nicalislach są takie nie bardzo, i z czegoś to musi wynikać, kupuj zestaw ori tłok i cylek, może troche droższy ale nie bedziesz czekał ponad miecha i poza tym komfort psychiczny zregeneruje Ci wydanie tych paru stówek więcej.
Pzdr

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

28

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Miałem ten sam dylemat i zdecydowałem się na nowy cylinder (u mnie akurat tuleja cylindrowa - taka konstrukcja w Bergach...). Sprowadziłem go ze stanow za niecaly 1000, gdzie w Polsce kosztuje 1400. Do tego wejdzie nowy kuty tłok i przynajmniej w teorii mam spokój.

Zajebiste jest to kupowanie w Polsce, nawet od forumowiczów, czyli ludzi względnie bardziej zaufanych. Otwierasz silnik "po remoncie" a tam jeb - taaaaki ch..... Tłok z gównolitu, nikasil zdarty, remont na nowo... Współczuje.

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

29

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Dawaj kawe na ławe - nick tego ''forumowicza''

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

30

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Dlatego najlepsze motocykle wyczynowe sa po zawodnikach lub nowe. Po zawodnikach sa serwisowane na czas i na dobrych czesciach a nie po taniosci! Kto by chcial wtopic kupe wkladanej kasy w wyscigi i nie ukonczyc przez jakiegos przez rozwalony silnik. Co do nowego to wszystko wiadomo :)

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski