1

Temat: ktm duke 690 problem

Witam wszystkich jestem szcześliwym posiadaczem ktm duke 690 2008.niestety mam problem ktory mnie dosyc solidnie zmeczył i mam nadzieje na waszą pomoc.motor był przewrócony na prawa strone musiałem kupic nowe siedzenie i gorna częsc foltra powietrza zaraz po wynianie programem usunełem bład ktory informował o otwartym fltrze powietrza. po zapaleniu motocykl działał bardzo dobrze silnik pracował idealnie na całej gamie obrótw i chcąc ruszyc wrzuciłem jedynke lecz nie zchowałem podnózki i motor zgasł.Od tej pory motor pali i jezdzi aczkolwiek nie chce wychodzic na obroty pomiędzy 3000-6000 strzela okrutnie w tłumnik Idle reset nie mozna zrobic poniewaz motor zgasnie po paru minutach.. po podłoaczeniu kabla + ecutune wyskakuje błąd unnown p1532 nikt nic niewie na ten temat wiec z proźbą zgłaszam sie tutaj.Moge napisac tylko tyle ze świeca jest czarna wyglada jakby dostawał zbyt bogatą mieszanka poniewaz po paru minutach od zapalenia rura od kolektora robi sie zaraz czerwona co raczej w tak krótkim czasie nie powinno sie dziać. Wyczysciłem wszystkie wtyczki oraz nasmarowałem specjalnym preparatem do konserwacji przewodów równiez wyczysciłem cały układ paliwowy łacznie z pąpą paliwa i wtryskiem. Nadal zapalac zapala ale pózniej strzela i gaśnie naprawde jestem zrezygnowany i bardzo prosze o pomoc jesli ktoś z was miał podobny przypadek lub mniej wiecej wie co to moze byc i co na to poradzić.. Tadeusz

2

Odp: ktm duke 690 problem

a to jest na wtrysku?

3

Odp: ktm duke 690 problem

Materka napisał/a:

a to jest na wtrysku?

TAk

4

Odp: ktm duke 690 problem

sprawdzałeś sondę lambda?

5

Odp: ktm duke 690 problem

Materka napisał/a:

sprawdzałeś sondę lambda?

+1

zwłaszcza że w duku jest po prawej stronie, może się uszkodziła przy glebie albo coś z wiązką elek.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: ktm duke 690 problem

Materka napisał/a:

sprawdzałeś sondę lambda?

powiem Tak znajomy poradził ją poprostu odłoaczyc i spróbowac zapalic bez bo podobno komputer powinien sobie z tym poradzic aczkolwiek bpo jej odłaczeniu nadal strzela

7

Odp: ktm duke 690 problem

pożycz od kogoś i sprawdź

8

Odp: ktm duke 690 problem

Materka napisał/a:

pożycz od kogoś i sprawdź

u mnie praktycznie nikt nie ma takiego motorka wiec bede musiał raczej kupic ale dzieki za rade myslisz ze to moze byc przyczyną tego strzelania?

9

Odp: ktm duke 690 problem

może być, komp może myśli że jest dużo powietrza i dolewa benzyny której silnik nie przepala

10

Odp: ktm duke 690 problem

oki dzieki Wielkie sprawdze to

11 Ostatnio edytowany przez fistach (2012-04-17 23:36:17)

Odp: ktm duke 690 problem

jaka mape masz wgrana? ori czy pod akrapa itp ?

nie do konca wierzyc mi sie chce, ze sonda by powodala taki symptom...
Choc przy ORI mapie jak sonda zle zczytuje spaliny, to ECU faktycznie moze dawkowac za bogato.

Ja w swoim SMC 690 wylaczylem sonde, zeby prawidlowo czytal cala mape a nie dostrajal dawkowania sondą.

Huska 701 '17

12

Odp: ktm duke 690 problem

ale w jaki sposób wyłaczyłeś?? tak poprostu z wtyczki czy za pomoca jakiejś mapy czy programu takze?

13

Odp: ktm duke 690 problem

tak jest mapa oryginalna a niewiesz moze jeszcze jaka jest procedura by mozna było zmienic mape?

14

Odp: ktm duke 690 problem

pisales ze uzywasz ecutune.
Tam masz opcje zeby wylaczyc sonde.
Wylacz ja i zobacz jaka bedzie reakcja. Po wylaczeniu, powinien czytac wartosci w calym zakresie mapy i nie dostrajac sie sonda. 
A mapy sciagasz z neta i wrzucasz poprzez ecutune.
ps. przy ori mapie nie ma sensu wylaczac Sondy na stale, takze tylko dla sprawdzenia wykonaj ten manewr.

Huska 701 '17

15

Odp: ktm duke 690 problem

Powiem tylko ze zamiast kupować nową sondę można ją najpierw sprawdzić miernikiem

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO