Odp: gumowanie na tylnym kole
Mi się wydaje, że jest to po prostu kwestia treningu treningu i treningu. Trzeba latać i skill sam musi przyjść.
Przydałyby się też jaja ze stali, żeby uświadomić mózg, że do pełnej "12 jeszcze daleko ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mi się wydaje, że jest to po prostu kwestia treningu treningu i treningu. Trzeba latać i skill sam musi przyjść.
Przydałyby się też jaja ze stali, żeby uświadomić mózg, że do pełnej "12 jeszcze daleko ;)
[url]https://www.youtube.com/watch?v=OeBxsp7AzAE&feature=youtu.be[/url]
Wrzucam filmik z mojego męczenia CRF.
Co robię źle, że nie mogę jechać dalej na wolnej gumie? Staram się jechać w jak największym pionie ale za każdym razem mam pełne gacie. Noga na hamulcu jest.
Operuj plynniej gazem, wiekszy pion i noga na hamulec.
uncatchble napisał/a:[url]https://www.youtube.com/watch?v=OeBxsp7AzAE&feature=youtu.be[/url]
Wrzucam filmik z mojego męczenia CRF.
Co robię źle, że nie mogę jechać dalej na wolnej gumie? Staram się jechać w jak największym pionie ale za każdym razem mam pełne gacie. Noga na hamulcu jest.Operuj plynniej gazem, wiekszy pion i noga na hamulec.
Racja, dopiero teraz zauważyłem jak niestabilne jest moto. Ciężko mi się przyzwyczaić po 5 latach jeżdżenia 2t, gdzie trzeba było mocno odwijać manete.
Próbowałeś zapinać wyższy pieg po oderwaniu koła od ziemi?
Próbowałeś zapinać wyższy pieg po oderwaniu koła od ziemi?
Tez tak myśle , wyższy bieg moto troszkę zejdzie z obrotów i nie bedziesz musiał tak gazować
Racja, muszę tego spróbować! Tylko czy z 1 na 2 czy z 2 na 3? Trochę ciężko będzie się przebić przez luz ale może dałbym rade.
Obroty tutaj mało istotne. Płynność jest najważniejsza. Na kole szarpiesz manetą jakbyś na 2t dalej jechał a to tak się nie da :) Im płynniej operujesz manetą tym moto jest spokojniejsze i bardziej przewidywalne. A wtedy coraz wyżej go podnosisz i naciskasz hamulec :) Po kilku glebach ogarniesz :)
Startuj z dwójki (ewentualnie z trójki). Przebijanie biegów zostaw sobie jak już opanujesz płynną jazdę bez szarpania na jednym biegu.
kurde ja wczoraj konia odebrałem i ćwiczę na tej jedynce, blisko było biedrony , ale hebel w pogotowiu, aż mi się licznik rozjebał w lc4 640, od tego spadania chyba, miał ktoś z was już coś takiego, co to może być ?
Na jedynce jest najtrudniej bo moto jest strasznie uczulony na gaz , 2 lub 3 juz nie trzeba tak gazowac , ja sie uczyłem z 2, 3 i jakoś opanowałem , myśle ze i u Ciebie to kwestia czasu ..
Dokładnie tak jak Jaca pisze ...
Dodam tylko dla przykładu że mi na DRZ najlepiej mi się na gumę w bija 2 ki lub trójki .
Na YZ450 na 1 ce ,2 ce czy nawet trójce Yamaha jest bardzo nerwowa i najlepiej mi się wbija na gumę z 4 ki lub 5 ki ;)
Co nie zmienia faktu że z 2 ki też się da .
Wszystko zależy od motocykla ale generalnie najlepszym biegiem do nauki jest zawsze ten który płynnie podnosi motocykl do góry bez podrzucania i szarpania
sam se odpowieem, zacisk od akumulatora się poluzował, i licznik wariował
[url]https://www.youtube.com/watch?v=gc8y9I7sSe0&feature=youtu.be[/url]
Mieliście rację z tym gazem. Teraz jest trochę płynniej, ale ciągle nie mogę ujechać dalej na tej 2 ce... Dalej jest za nisko? Jestem za słabo odchylony?
Olej odległość jaką przejeżdżasz. Skup się tylko na dobrym pionie a odległość sama przyjdzie.
Ustal sobie np. dwa punkty na drodze i staraj się przejechać z jednego do drugiego na równym gazie.
nie ma tragedii jak widzę,nawet Ci to idzie,jeszcze musisz opanować zmianę biegu na wyższy i będzie git,tak myślę...trening czyni mistrza...
Chyba robię to trochę na siłę, chciałem ogarnąć to tak jak ten gość na filmach wrzuconych przez JACA, ale do tego mi jeszcze dużo brakuje. Muszę jeszcze popracować nad tylnym heblem, bo myślę że strach przed większym pioniem mi przejdzie jak będę miał pewność ,że zareaguje tym hamulcem.
A jeszcze jedno pytanie... Kiedy i jak używacie tego hamulca podczas gumowania? Wraz z odejmowaniem gazu, czy z gazem?
Na rowerze nie przestaje pedałować i naciskam hamulec.
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 75 zapytań