zapłon ustawiasz według serwisówki w ten sposób że:
luzujesz stator
zakładasz magneto
wsadzasz w magneto drucik (jest w nim dziurka na wylot) i tym drucikiem musisz trafić w dziurkę w statorze
następnie kiedy stator i magneto są ustawione względem siebie drucikiem /połączone/ obracasz wałem ustawiając GMP.
jak masz GMP zdejmujesz magneto i dokręcasz stator
Jak to robiłem na stole to wydawało mi się że zrobił dobrze.
Ale po skręceniu motoru ten nie chciał odpalić.
Wsadziłem czujnik w miejsce świecy i się okazało, że jest przyśpieszony.
Więc go cofnąłem.
Teraz jak widać przyśpieszam go z powrotem.
Wyprzedzenie zapłonu jest w CDI, nie ustawia się go na magnecie.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD