631

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

sabek_d

Pytanie mam:)
Motor jeździ, nie strzela już z wydechu ale praktycznie w cale się nie zbiera z dołu.
Bawić się dalej zapłonem?
Jest możliwe, że zapłon nie jest już na tyle przestawiony by strzelać w wydech ale na tyle przestawiony by mieć muła?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

632

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

jak nie ma dołu to może zawór wydechowy otwiera się za wcześnie ?

i can do this .. here, hold my beer

633 Ostatnio edytowany przez sabek_d (2012-09-24 20:30:57)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

sabek_d

Pytanie mam:)
Motor jeździ, nie strzela już z wydechu ale praktycznie w cale się nie zbiera z dołu.
Bawić się dalej zapłonem?
Jest możliwe, że zapłon nie jest już na tyle przestawiony by strzelać w wydech ale na tyle przestawiony by mieć muła?

Jest to bardzo możliwe,
Jeżeli przedobrzysz w drugą stronę ( zbyt wczesny zapłon) to strasznie ciężko będzie palił i się będzie grzał.
Większego ryzyka regulacji metodą prób i błędów jak zajechanie świecy zapłonowej nie widzę.
A jaki jest według manuala wyprzedzenie zapłonu?? Jak motor się zbiera z dołu na wysokie obroty na luzie, tak jak manetę odrecisz o 1/4 na s i puścisz wkręca się czy się zastanawia??

SM570R była a teraz???

634

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Z tego co się orientuje to w 2T, moc z dołu można poprawić odpowiednim dyfuzorem i tłumikiem końcowym, ale może najpierw tak jak koledzy piszą ;) generalnie musisz trochę prób odbyć, aby to idealnie pod siebie ustawić;) chyba tego sezonu już Ci nie starczy :(

635

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tabul napisał/a:

Z tego co się orientuje to w 2T, moc z dołu można poprawić odpowiednim dyfuzorem i tłumikiem końcowym, ale może najpierw tak jak koledzy piszą ;) generalnie musisz trochę prób odbyć, aby to idealnie pod siebie ustawić;) chyba tego sezonu już Ci nie starczy :(

Generalnie 2t z dołu nie jedzie ale musi ciągnąc a nie zamulać się a później jebn%$ aż ręce urywa

SM570R była a teraz???

636

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

zapłon ustawiasz według serwisówki w ten sposób że:
luzujesz stator
zakładasz magneto
wsadzasz w magneto drucik (jest w nim dziurka na wylot) i tym drucikiem musisz trafić w dziurkę w statorze
następnie kiedy stator i magneto są ustawione względem siebie drucikiem /połączone/ obracasz wałem ustawiając GMP.
jak masz GMP zdejmujesz magneto i dokręcasz stator
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450705-800.jpg

Jak to robiłem na stole to wydawało mi się że zrobił dobrze.
Ale po skręceniu motoru ten nie chciał odpalić.
Wsadziłem czujnik w miejsce świecy i się okazało, że jest przyśpieszony.
Więc go cofnąłem.
Teraz jak widać przyśpieszam go z powrotem.

Wyprzedzenie zapłonu jest w CDI, nie ustawia się go na magnecie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

637

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Jutro ustawie go tak jak miałem na stole i zobaczymy co będzie - a wydaje mi się, że będzie miód.
A winą nie odpalania nie był zapłon a świeca i przewód WN.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

638 Ostatnio edytowany przez zioleczko450 (2012-09-24 20:50:09)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

z tego co wiem prawie 99% części w silniku jest nowych więc tak sobie myślę, że to się jeszcze dociera wszystko i układa. Tylko zależy jeszcze jak bardzo jest mułowaty z dołu.
Kiedyś miałem dwie CZ 350, jedną po remoncie, ogólnie silnik chodził pięknie i kulturalnie, ale nie miało to mocy w porównaniu do drugiej identycznej CZ 350, która miała przydomek "wściekła". Tłoki w niej były za luźne, silnik rzęził i łupał. Wszystko - rzec by można - wskazywało na stan agonalny, a jak się zapięło jedynkę to nawet nie jęknęła przy paleniu gumy.

639 Ostatnio edytowany przez sabek_d (2012-09-24 20:55:18)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

zapłon ustawiasz według serwisówki w ten sposób że:
luzujesz stator
zakładasz magneto
wsadzasz w magneto drucik (jest w nim dziurka na wylot) i tym drucikiem musisz trafić w dziurkę w statorze
następnie kiedy stator i magneto są ustawione względem siebie drucikiem /połączone/ obracasz wałem ustawiając GMP.
jak masz GMP zdejmujesz magneto i dokręcasz stator
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450705-800.jpg

Jak to robiłem na stole to wydawało mi się że zrobił dobrze.
Ale po skręceniu motoru ten nie chciał odpalić.
Wsadziłem czujnik w miejsce świecy i się okazało, że jest przyśpieszony.
Więc go cofnąłem.
Teraz jak widać przyśpieszam go z powrotem.

Wyprzedzenie zapłonu jest w CDI, nie ustawia się go na magnecie.

ok wiem rozumiem kąt wyprzedzenia zmienia sie razem z obrotami CDI za to odpowiada, ale przy obracaniu magneta ręką w momencie jak przeskakuje iskra w jakiej odległości jest tłok od GMP??

SM570R była a teraz???

640

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

ten muł nie polega na tym, że motor nie jedzie, bo jak odwiniesz to pojedzie.
ale nie da się nim ruszyć.
puszczasz sprzęgło, dodajesz gazu i stoisz w miejscu.
nie jest to taki dół spowodowany charakterystyką tylko wygląda to tak jakby silnik nie miał siły ruszyć.
bardzo głupie uczucie, nienaturalne.

co do wkręcania obrotów, na luzie wkręca się bardzo ładnie i szybko bez zamulania na niskich obrotach.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

641

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

zapłon na 100% objawy pamiętam jeszcze z ogara 200 :D

motoslide.com

642

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

sprawdzę to jutro albo po jutrze, jest trop jest dobrze:)
co do sprawdzenia tej iskry przy GMP, nie wiem czy dam radę to zrobić mając tylko 2 ręce

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

643

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

ten muł nie polega na tym, że motor nie jedzie, bo jak odwiniesz to pojedzie.
ale nie da się nim ruszyć.
puszczasz sprzęgło, dodajesz gazu i stoisz w miejscu.
nie jest to taki dół spowodowany charakterystyką tylko wygląda to tak jakby silnik nie miał siły ruszyć.
bardzo głupie uczucie, nienaturalne.

co do wkręcania obrotów, na luzie wkręca się bardzo ładnie i szybko bez zamulania na niskich obrotach.

To już chyba nie w zapłonie wina, trzeba dać mu czas niech się ułoży wydaje mi się że nowe części 'trzymają' ciasno.pojeździć i monitorować miłego dyn dyn dynnnnnnnnnnnn

SM570R była a teraz???

644

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Za daleko z Statorem pojechałeś , mam to samo zło w Husabergu ... "SEM Amal" , minimalnymi wartościami musisz próbować go przekręcać , a propos , z Statoru wyjeżdża Ci 5 czy 6 kabelków ?

Husaberg FE 600

645

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

sabek_d 2 suwy powyżej 300cm poj zbierają się od dołu to nie ejst to samo co 125 lub 250 że trzeba krecić ja tez zrobiłem remont w tkaim samym silniku jak hacker ale u mnei do dołu ciągnie,pali 1 razem oraz także zmieniona świeca.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004