Odp: Tor Toruń
ja jestem totalnym amatorem, ale z mojego punktu widzenia tor też wydaje się ciasny i techniczny. Teren będzie, ale na razie podobno nikt nic nie wie, choć jest tylko jedno miejsce gdzie można go zrobić:)
gas gas txt 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Tor Toruń
Strony Poprzednia 1 … 64 65 66 67 68 … 108 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja jestem totalnym amatorem, ale z mojego punktu widzenia tor też wydaje się ciasny i techniczny. Teren będzie, ale na razie podobno nikt nic nie wie, choć jest tylko jedno miejsce gdzie można go zrobić:)
Na końcu prostej? Nie piszę startowej, bo tylko jedna jest:-)
To co chłopaki działamy coś w niedzielę tj. 14 kwietnia? ja z chęcią rozprostowałbym kości przed wyjazdem na Czechy
To co chłopaki działamy coś w niedzielę tj. 14 kwietnia?
osoba z toru jeszcze nie oddzwoniła, ale po wstępnych rozmowach, tylko pogoda może pokrzyżować szyki.
ja z chęcią rozprostowałbym kości przed wyjazdem na Czechy
Też bym chętnie zrobił kilka kółek, żeby przypomnieć sobie jak się siedzi na motocyklu
Metys , słyszałem że masz hebel :), czyżbyś chciał jechać też na Czechy?
Metys , słyszałem że masz hebel :), czyżbyś chciał jechać też na Czechy?
jo:) ale pasownego adaptera nie mam. Na szybko wystrugać ciężko, a gotowy za granicami i drogo:).
Na razie jadę na full crossowym zestawie:)
no to będziesz miał spowalniacze, to będe latał troszkę dalej od Ciebie :)
Mam nadzieje że wpadnę na docieranie w niedziele do was.
plaster, nadzieja matką glupich :d na majowke wyjedziesz dopiero :D
po kolejnych rozmowach... nikt nic nie wie, ale nie ma też sprzeciwu:). Mam nadzieję, że do wieczora sprawa się wyjaśni i sytuacja będzie jasna i klarowna
to może ja zadzwonie? :)