976

Odp: Tor Toruń

ja jestem totalnym amatorem, ale z mojego punktu widzenia tor też wydaje się ciasny i techniczny. Teren będzie, ale na razie podobno nikt nic nie wie, choć jest tylko jedno miejsce gdzie można go zrobić:)

rmz 250
gas gas txt 250

977

Na końcu prostej? Nie piszę startowej, bo tylko jedna jest:-)

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

978

To co chłopaki działamy coś w niedzielę tj. 14 kwietnia? ja z chęcią rozprostowałbym kości przed wyjazdem na Czechy

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

979

trawer napisał/a:

To co chłopaki działamy coś w niedzielę tj. 14 kwietnia?

osoba z toru jeszcze nie oddzwoniła, ale po wstępnych rozmowach, tylko pogoda może pokrzyżować szyki.

trawer napisał/a:

ja z chęcią rozprostowałbym kości przed wyjazdem na Czechy

Też bym chętnie zrobił kilka kółek, żeby przypomnieć sobie jak się siedzi na motocyklu

rmz 250
gas gas txt 250

980

Metys , słyszałem że masz hebel  :), czyżbyś chciał jechać też na Czechy?

981

trawer napisał/a:

Metys , słyszałem że masz hebel  :), czyżbyś chciał jechać też na Czechy?

jo:) ale pasownego adaptera nie mam. Na szybko wystrugać ciężko, a gotowy za granicami i drogo:).
Na razie jadę na full crossowym zestawie:)

rmz 250
gas gas txt 250

982

no to będziesz miał spowalniacze, to będe latał troszkę dalej od Ciebie :)

983

Mam nadzieje że wpadnę na docieranie w niedziele do was.

984

plaster, nadzieja matką glupich :d na majowke wyjedziesz dopiero :D

HUSQVARNA TE 450.

985

po kolejnych rozmowach... nikt nic nie wie, ale nie ma też sprzeciwu:). Mam nadzieję, że do wieczora sprawa się wyjaśni i sytuacja będzie jasna i klarowna

rmz 250
gas gas txt 250

986

to może ja zadzwonie? :)

987