1

Temat: Huski sm610 technikalia....

siem, dzis sie zaczalem przymierzac do moto, niejakie huski 610sm, jest to dosyc tani motor ( bo ogladam 98 do 01 roczniki). Naczytalem sie troche na forum no i wiem, ze sa wersje z pompa oleju i bez. Pierwsze moje pytanie brzmi co ile ten olej sie wymienia w niej jak jest bez pompy (ponoc czesto ale jak czesto?). Nie znalazlem serwisowki w necie :/. No i jak czesto sie tam robi cokolwiek z silnikiem procz oleju i filtrow, chodzi o grubsze sprawy jak korba, tlok itp. Czemu niektore maja widelc up side down? Czy ktos smigal na tym moto? Pojemnosc jest duza, a ile to ma koni to nie wiem bo na allegro to sie wahaja od 45KM do 60KM, moze ktos wie ile miało to moto roczniki 98 do 01 jak z fabryki wychodzilo, papierkowo?  Bo nie wiem czy nie za mocne bedzie na poczatek, jezdze juz 5 lat, ale na 125 ktora ma 30km i nie wiem czy to nie za duzy skok, a na drz 400 mnie nie stac... wiec kolejne pytanie czy jest duzo mocniejsze od drz? A no i jak ktos moze sie zna to czy wie na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie, nie chodzi mi tu o ogolne aspekty tylko o jakies typowe dla tego modelu mankamenty?
Pzdr

2

Odp: Huski sm610 technikalia....

A i jakby ktos wiedzial ile to wazy:)

3

Odp: Huski sm610 technikalia....

jesli nie stac Cie na drz to spokojnie sobie dozbieraj, bo... jesli nie stac Cie na drz to tym bardziej nie stac Cie na stare wloskie gowno :)

Rm-Z 450 MEOW MOTORSPORT PROJECT:
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P

4

Odp: Huski sm610 technikalia....

Adin: odpowiedź na większośc swoich pytań znajdziesz za pomocą wyszkuwarki na forum,
Dwa: [url=http://www.bikez.com]www.bikez.com[/url]

BTW włoskie dobre są tylko skrzypce i wino :D



joł

5

Odp: Huski sm610 technikalia....

i jeszcze Winkle włoskie są dobre.

Nie bierz tak starej husky jeżeli nie masz skąd dobrać do niej części. Poczawszy od gumowych przewodów, poprzez stopke a skończywszy na elementach silnika.

Mnie dużo kasy kosztowało doprowadzenie jej do dobrej formy i jeszcze więcej czasu zanim dotarłem do mechanika, który ogarnia te włoszczyzny

"Jak dla mnie możesz sobie ich k**** kupić nawet 15 i żadnego nie umieć odpalić"

6

Odp: Huski sm610 technikalia....

kakarotto napisał/a:

...huski 610sm, jest to dosyc tani motor ... a na drz 400 mnie nie stac... ...o jakies typowe dla tego modelu mankamenty?Pzdr

Hi, jak koledzy piszą -> raczej zrezygnuj z hu 610SM -poczytaj wątki o tym moto choćby na tym forum : wszystko jest git jak taki moto jeździ -> jakikolwiek remont to studnia bez dna (koszty części), + dostępność części i wiedza mechanika (licz że będziesz musiał gdzieś jechać z nim na lawecie +100km). Powertuj wątki to zaraz zobaczysz jak koledzy piszą jakie hece mieli z tym moto bo kupili i padł a potem dupa. To nie jest moto do nauki mechaniki lub dla kogoś z problemami finansowymi i małą wiedzą o silnikach -tym bardziej  włoskich, gdzie nic nie jest standardowe. To nie jest bezobsługowy moto :(
Jeśli chcesz już w coś się pchać na początek (koszt eksploatacji i +/- niezawodność) to tylko Suzi DR-Z 400 SM (lub tańsza wersja DR-Z S +mod.SM) lub Yamaha WR z mod.SM (w tym wypadku dużo jest padlin za 6k gdzie kolejne 2-3k musisz włożyć w naprawę, bo w innym wypadku zajeździsz sprzęta lub kupisz i sezon spędzisz w garażu). Jeśli będziesz zainteresowany WR'ką to kiedyś znalazłem świetny wątek na forum opisujący problemy WR'ek i ogólnie how_to dla Yamah ;)

Sumując : olej hu 610SM chyba  że pchasz się w to świadomie

Hardcore - it's more than music...

7

Odp: Huski sm610 technikalia....

Głupoty gadacie. W tych rocznikach niezależnie czy to będzie Suzuki, Honda, Yamaha, Husqvarna itp. jeśli trafi na zajechaną sztukę to każdy będzie studnią bez dna. Dostęp do części do jednych jest lepszy innych gorszy ale do żadnych nie ma tragedii.  Tego samego naczytałem się kupując 10-cio letnie Ducati. I co? Trafiłem zadbaną sztukę i przez 2 lata i grubo ponad 10tyś poza olejem itp wymieniłem tylko paski rozrządu (producent zaleca co 2lata lub 20tyś.).

Ze starszych roczników szukaj Huski z pompą oleju. Są to dużo wytrzymalsze i mniej wymagające serwisowo konstrukcje od tych bez. Jeśli za bardzo nie znasz się na 4t to lepiej dać jakiemuś SPRAWDZONEMU mechanikowi 100zł żeby się z Tobą przejechał na oględziny.

Jeśli chodzi o moc to po 125ccm będzie spory skok ale dasz radę. Na początku Cię trochę zaskoczy bo to zupełnie inna charakterystyka silnika niż w 125.

8

Odp: Huski sm610 technikalia....

Moja SM610S waży według serwisówki 148,5kg, moc 34kw-46km,  ogolnie odradzam wersje SM bo mało do niej czesci, lepiej kup TE, ale z pompa oleju obowiazkowo, a najlepiej dozbieraj na drz lub LC4 :)

525 EXC

9

Odp: Huski sm610 technikalia....

Landryss25 napisał/a:

Głupoty gadacie. W tych rocznikach niezależnie czy to będzie Suzuki, Honda, Yamaha, Husqvarna itp. jeśli trafi na zajechaną sztukę to każdy będzie studnią bez dna. Dostęp do części do jednych jest lepszy innych gorszy ale do żadnych nie ma tragedii.  Tego samego naczytałem się kupując 10-cio letnie Ducati. I co? Trafiłem zadbaną sztukę i przez 2 lata i grubo ponad 10tyś poza olejem itp wymieniłem tylko paski rozrządu (producent zaleca co 2lata lub 20tyś.).

Ze starszych roczników szukaj Huski z pompą oleju. Są to dużo wytrzymalsze i mniej wymagające serwisowo konstrukcje od tych bez. Jeśli za bardzo nie znasz się na 4t to lepiej dać jakiemuś SPRAWDZONEMU mechanikowi 100zł żeby się z Tobą przejechał na oględziny.

Jeśli chodzi o moc to po 125ccm będzie spory skok ale dasz radę. Na początku Cię trochę zaskoczy bo to zupełnie inna charakterystyka silnika niż w 125.

zalezy do czego ma sluzyc. jesli ma to byc fura na ktora bedzie sie slinic i sie spuszczac to moze ta huska byc nawet 30-letnia. Jesli sprzet za 10 kola ma jezdzic w dniu zakupu i jakis czas po to z duzo wiekszym prawdopodobienstwem kupisz japonca niz reszte. jesli chodzi o build quality to nie ma sensu tego roztrzasac. nie mowiac juz o dostepnosci czesci. zalety popularnych sprzetow...

Rm-Z 450 MEOW MOTORSPORT PROJECT:
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P