Odp: Olsztyn-warmia-mazury????
a wymieniłeś filtr powietrza? ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Olsztyn-warmia-mazury????
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 48 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a wymieniłeś filtr powietrza? ;)
a wymieniłeś filtr powietrza? ;)
Wymieniłem
filtr powietrza i oleju, olej, świece, klocki :-)
no to teraz faktycznie zostałą się regulacja ;) usiądź sam - nie są to trudne sprawy (zawory, gaźnik) a satysfakcja i nabyta wiedza - bezcenne :)
Z Moto-Doktorem radzę też trochę uważać, szczególnie kupując od nich motocykl :) Jak kupowaliśmy DRZ od nich dla znajomego, to wyciągneli go z blaszanej szopy na placu z tyłu i rzucił się w oczy jeden sprzęt pozbawiony fleksą numerów :) Drugi znajomy kupił w Ostródzie RM'a 250 i jakoś podejrzanie wygląda w nim główka ramy, co się okazało sprzęt kupiony był również w Moto-Doktorze przez poprzedniego właściciela.
A czy mają fachową wiedzę, to nie wiem bo nie korzystałem. Jak szukałem korby do Husqi akurat jak kumpel kupował DRZ ( chwile tam byliśmy bo odpalali go pół godziny wyspikując przy tym całą puszkę samostartu ), to mi powiedzieli, że mogą dopasować od KTM'a :D Wtedy był mój ostatni kontakt z tą firmą :)
Regulacji to Ci raczej nikt nie spieprzy, bo to niezbyt skomplikowane czynności.
Jasna sprawa że nie wszyscy muszą być zadowoleni z danego warsztatu, ile osób tyle opinii, ale chodziło mi o to żeby nie trafić na jakąś minę, a w necie pełno nieciekawych historii więc dzięki za wszystkie opinie. Wczoraj wykręciłem świecę i teraz jestem już przekonany że trzeba zrobić regulację zaworów i gaźnika. Świeca jest czarna więc z tego co wyczytałem za bogata mieszanka w paliwo. Podzwonie popytam się o ceny i terminy. Chyba że ktoś z forum zna się na regulacji i ma jakieś popołudnie wolne to chętnie się dogadam. Pozdrawiam
Raczej nie widzę tu czarnej świecy patrzy się na elektrody i te są raczej jasne co by mówiło o ubogiej mieszance
Witam
Chyba rzeczywiście wyciągnąłem zbyt pochopne wnioski odnośnie świecy.
Dzwoniłem wczoraj do serwisu w Ostródzie i rzeczywiście przez telefon wygląda to bardzo dobrze, mechanik bardzo rzeczowy. Ogólnie z rozmowy:
1) Kolanka świecące norma w dużych singlach [tak jak poprzednicy na forum pisali]
2) Czarna świeca, dlatego że mało jeżdżę [raz w tygodniu]
3) Zawory –gdyby coś było nie tak na pewno bym je słyszał
4) Gaźnik można przeczyścić, ale jak dobrze zapala i nie gaśnie czy faluje na obrotach to nie dotykać.
Generalna sugestia mechanika jak śmiga to latać i nie przejmować się :-)
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Generalna sugestia mechanika jak śmiga to latać i nie przejmować się :-)
No dla niego na pewno lepiej, bo przywieziesz mu rozje*** sprzet zawsze to wiecej zarobi nizeli na regulacjach zaworow etc.
:]
Bradziaga napisał/a:Generalna sugestia mechanika jak śmiga to latać i nie przejmować się :-)
No dla niego na pewno lepiej, bo przywieziesz mu rozje*** sprzet zawsze to wiecej zarobi nizeli na regulacjach zaworow etc.
:]
Heh, słuszna uwaga :-)
Kto mi wczoraj hałasował pod oknem! Jakiś ktm lc4(czy coś takiego- nieznam się na nie wyczynach ktm : P) słyszałem go już wielokrotnie, ale dopiero wczoraj dobiegłem do okna : P
Myślałem, że taki ociężały nie podskoczy tak fajnie na progu zwalniającym : P
ul. Różowa(ta równoległa do Bałtyckiej) Olsztyn. Przyznać się!
Czyj kat LC4 (chyba 640) na mazowieckich blachach stał wczoraj na Turkowskiego (pieczewo pętla) ? ktos z forum ?
Witam Panowie. Posiadam drz i poszukuje jakiegos lokum do czerwca. a Obawiam sie zostawic moto pod chmurka.
Dobra stwierdzam, że nie ma dobrych fachowców w okolicach Olsztyna. Pan Jacek Olszewski 3 raz przesunął termin wstawienia moto, a teraz już nie odbiera. W ktm olsztyn założyli złe dysze. CZy jest ktoś kto umiałby to ogarnąć. Czytałem, że kolega Muki oddaje do nidzicy, ale nie chce mi się czekać na kolejnego fachowca i jezdzic w ta i z powrotem do Nidzicy. Może ktoś kto ogarnia temat sam w swoim garażu i chciałby poogarniać w moim oczywiście za opłatą?
A co jest do zrobienia ? I w jakim moto?
exc 450 zmiana dysz na odpowiednie. Jakie nie wiadomo, regulacja gaźnika, i doprowadzenie rozrusznika do ładu, bo kręci przerywa i ogólnie nie spełnia swojej funkcji. Generalnie w ktm olsztyn walneli podobno największa do tego gaźnika i powiedzieli że tak jest dobrze. Motor jest naprawdę ciężko odpalić, żeby nie powiedzieć że graniczy to z cudem. Podczas jazdy na najwyższych obrotach motor przerywa i nie jest to odcinka, jakby się dławił (jakby brak paliwa) i nawet się zdarzyło, że zgasł temperatura wynosiła w tedy około 25 stopni. W zimę, jak temperatura była około 0 stopni moto odpalał dużo lepiej - po prostu odpalał.
exc 450 2004r.
Kiedyś słyszałem pochlebne opinie o Kojocie z Hondy, ale nie wiem czy on się zajmuje endurakami i nie wiem czy on w ogóle nadal tam pracuje, bo było to dosyć dawno temu.
Co do dysz to najlepiej ściągnij sobie ustawienia gaźnika do Twojego exc na daną wysokość n.p.m. i temperatury. Będziesz miał opisane wszystkie dysze jakie powinny być, na którym rowku iglica, itp. O ile nie masz nic zbytnio grzebanego względem seryjnego motocykla, to od tych ustawień zacząłbym jako bazy i ewentualnie korygował jak nie będzie idealnie.
Z tego, co piszesz wynika, że masz problemy ze zbyt małą ilością powietrza. W zimę powietrze jest bardziej obfite w tlen i sprzęt lepiej Ci palił, teraz pewnie go przylewa. Z rozrusznikiem to zacząłbym od sprawdzenia kabla masowego, bo z tego co czytałem to popularny problem w EXC, że masy brak i rozrusznik nie domaga.
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 48 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Olsztyn-warmia-mazury????
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 78 zapytań