76 Ostatnio edytowany przez Piotrekmm (2011-01-24 22:37:51)

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Marasu napisał/a:
ony napisał/a:

To i ja się podepnę pod temat
Do wydania na moto jest 7-8tysi
Plan to albo baza na SM albo gotowiec [chociaż pewnie z tym będzie ciężko]

W głowie siedzi mi CRF450  :cool:

Możecie mi doradzić coś w tym temacie :D ?

Pozdrawiam


Wszystko zostało już powiedziane o CRFie tu. Nawet nie chce ci się poczytać tematu do którego się podłączasz. -.-

Piotrekmm
No jakiś konkretnych na razie nie mam, bo motoru jeszcze nie kupiłem. Chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa z tymi bestiami. A gdzie zamawiasz części?

jak narazie to potrzebowałem:
łożyska zamawiałem tu ===> [url=http://www.stozek.pl]www.stozek.pl[/url] bardzo duzy wybór
tylną lampe, (chyba płaciłem 14zl??) koncówke błotnika(ok 90zl), korek chłodnicy(38zł??), uszczelniacz na wał (58zł) taki mały  oring na wałek zdawczy (2zł :)) uszczelniacze lag (112zł kpl.) i jeszcze troche innych pierdoł tu wszystko wysyłkowo za pobraniem szybko i bezproblemowo  ===> [url=http://www.auner.pl]www.auner.pl[/url]
filtry łańcuch i zębatki klocki itd. dostaniesz praktycznie wszedzie gdzie maja czesci motocyklowe
najdrozsze jak do tej pory była naprawa cewko modułu 400zł z wysyłką o tu ===> [url=http://www.elektronika-motocyklowa.pl]www.elektronika-motocyklowa.pl[/url]
wszystkie potrzebne manuale do obsługi serwisowania i naprawy swojego berga sciągniesz z tąd [url=http://www.husaberg.com]www.husaberg.com[/url] (chwilowo nie działa niewiem czemu :) )

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

77

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Tak na prawdę to nic nie było powiedziane...
Ani czy za 7-8 uda się znaleźć sztukę w odpowiednim stanie, ani czy w tych pieniądzach może szukać czegoś inne ale podobnej klasy
Jest tylko kupa OFFtopu i tyle  :/

seta 2T
www.facebook.com/ManetaTeam

78

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

moim zdaniem 7-8 tys to za malo na wyczynowe sm w dobrym stanie. trzeba sie liczyc z wydatkiem 12-14 tys. pytanie czy za 7-8 tys kupisz cross'a w dobrym stanie...

crisson
SM450RR

79

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

To jak nie CRF to czego w tych pieniądzach szukać ?

seta 2T
www.facebook.com/ManetaTeam

80

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

[url]http://otomoto.pl/romet-crs-125-supermoto-2010-gliwice-M1903859.html[/url]

a reszta kasy na porządne ubranie

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

81

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

robocop napisał/a:

[url]http://otomoto.pl/romet-crs-125-supermoto-2010-gliwice-M1903859.html[/url]

a reszta kasy na porządne ubranie

Miałem wersję 50 ccm 2007 :D Jeżeli jakość się nie poprawiła to odradzam. Nie było wyjazdu, żeby się coś nie spierdoliło.

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

82

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

toż to był żart hehe

do 7-8k da się kupić ;] trzeba poszukać dobrze ja swojego diabła za 3k kupiłem no z podróżą 3,5k bo niby uszkodzony był bardzo ;] na remont wsadzę z 1,5k bo silnik miał problemy z paleniem przez magneto uszkodzone i postanowiłem przy okazji generalke zrobić także moto mnie wyniesie ponad 5k ;] a jest zajebiste ;] więc czasem warto poczekać na jakąś okazję i dobrze wszędzie poszukać, może popytać po ludziach to na pewno się coś znajdzie ;]

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

83

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Ja mam teraz mętlik w głowie czy kupić za 9k około jakies moto które niby jest spoko i nie trzeba nic robić po prostu taka jest jego wartość czy szukać jakiegoś mega taniego SUMO i zrobić generalke bez wzgledu na to czy pali czy nie.

Marek

84

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

ja jestem tego drugiego zdania bo wydasz 9k za sprawny i jeździsz nie wiedząc co jest tak naprawdę w silniku, to wolę kupić za np 6k czy 7 i zrobić generalkę nawet jak wyjdzie 9,5 k to przynajmniej wiesz że masz silniczek jak ta lala a za 4k to remont się na pewno zrobi, no trzeba też patrzeć by nie był za bardzo niedziałający hehe

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

85 Ostatnio edytowany przez Marasu (2011-01-26 23:17:57)

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Co ile mth wymienia się cylinder w takim bergu? [url]http://allegro.pl/husaberg-fe-400-e-supermoto-2004-i1431206286.html[/url]

Marek

86

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Kiedy bym tu nie zajrzał ciągle to samo...
Kupię... Najlepiej wyczynowe, najlepiej bezobsługowe... i oczywiście za 5/7 tysięcy. no i najważniejsze.. ma nadawać się do turystyki i spalać 4 litry.
Sorry chłopaki ale list do mikołaja to w grudniu. ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

87

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Zamiast pisać bzdury nie na temat, mógłbyś coś wnieść od siebie sensownego tak jak to zrobiłeś opisując CRF-ę. Wątek nie ma nic wspólnego z tekstami które przytoczyłeś, jedyne co się zgadza jest to, że poszukuje motoru reszta to twoje wyolbrzymione bujdy. Koleś się podpiął pod mój temat nie robiłem z tego wielkiego halo ale widocznie powinienem, żeby nie czytać takich postów.
Zastanawiam się nad tym Bergiem i potrzebuje porad.

Marek

88 Ostatnio edytowany przez Piotrekmm (2011-01-27 00:17:27)

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

napewno ten berg z aukcji to nie jest 2004r lecz 2002-03 co do tłoka to manual zaleca co 100mth inspekcja co 200 wyniana a jak jest naprawde to tego ci nie powiem bo ja jeszcze u siebie tłoka nie wymieniałem :)
dowiedz sie czy odpala z rozrusznika bo z tego co mi wiadomo to z tym sa problemy w bergach szczególnie tych starszych czyli 2002-03r pozniej miały juz inne układy zapłonowe i to poprawili.

ps. seba troche racji ma bo taki osób jest wiele co by chciała mieć i moc i wytrzymałość silnika takie "perpetuum mobile" ;) coś za coś

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

89

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Do 9000 zł. dorwiesz fajna XR 400 w wersji SM przy dobrym farcie bo nie ma wiele przerobek... ale lepiej od poczatku... Osobista rada, nie pakuj sie w naszprycowane "okazyjne" SM za grosze. 90% ze to raszpel z ukrytymi wadami.
Ja zaczynalem od DR 350, kupilem za 5000, wpakowalem od razu 1000 zł. zeby miec pewniaka (drobne wady-głownie estetyczne) i kupilem komplet "uniwersalnych" oponek Metzeler'a. Powiem Ci tak, nie dosc ze przyczepnosc zajebista, prowadzenie jak rower to dalo sie z Suzi zrobic wszytsko co z maszyna supermoto w rekach amatora. Zejscie na kolano jak najbardziej mozliwe, tylko trzeba psychicznie sie nastawic ;) [url]http://www.bikepics.com/pictures/1255949/[/url] Do tego wieksze kola dasza o wiele lepsze prowadzenie w terenie i na miejskich przeszkodach.

Ale teraz meritum tej wzmianki. Ja kupowalem moto z mysla - "a co sie stanie jak sie posypie". Mialem wtedy ok. 20 lat, brak stalej pracy, jedynie anglia ratowala moj skromny budżet w ciagu roku.  Dlatego wrocilem do DRki bo czesci wszedzie i za grosze.
To byl moj jeden z najlepszych wyborow. Potem mialem mozliwosc kupna maszyny za ok 12 000 zł. Poszedlem w DR-Z za 10500 - wersja S, przerobiona na SM i usmiech jeszce wiekszy bo technologicznie niebo a ziemia. Teraz majac stala robote, jakis grosz co miesiac, do tego kase z anglii, bo udalo mi sie jeszcze wyskoczyc w wakacje na 1,5 i fajnie zarobic, postanowilem znalezc, ze tak powiem SM z krwi i kosci, do 15000 zł. To jest moto na dluzsze lata o ile nie wygram w totka. W niego inwestuje kazdy odlozony grosz i wiem ze jesli sie cos posypie to stac mnie bedzie na naprawe i nie konczenie przedwczesnie sezonu.

Podsumowujac. Przeanalizuj dokladnie swoje mozliwosci finansowe pod wzgledem - a co sie stanie jak sie cos posypie. Czy znajde czesci? Czy stac mnie bedzie na nie? czy odratuje maszyne jak sie okaze okazyjny szmelcem... Moto ma jezdzic a nie stac w garazu.
   Moja rada, zacznij skromniej ale na sprawdzonych technologiach z czesciami od reki - XR 600, XR 400 (bardziej bym namawial), DR-Z ewentualnie ale przy mega dobrych wiatrach. DR 350 tez swietna maszyna ale za te pieniadze masz Honde. Ewentualnie WR 400, 426 bo tez solidne sprzety z dodatkowym pierdolnieciem tylko ze wieksze ryzyko padliny. Na upartego KTM EXC 400. Co do przeznaczenia - majac SM musialem zrezygnowac z dalszych wypadow ze znajomymi na turystykach i scigach, mi zalezalo na terroryzowaniu miasta, zapierda*aniu po winklach i adrenalinie. I to mi daje WR'ka :)

Rzadko się odzywam ale jak coś je*ne to od serca  :D
Pozdro

90

Odp: No właśnie, co by tu kupić?

Berga zalecają kupować z nr VIN zaczynającym się VBK. Oznaczenie YU7 świadczy o roczniku 2003 lub starszym, zanim Husaberg należał do KTMa.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"