1

Temat: Kalendarz 2011

Panowie jest już może albo kiedy można się spodziewać terminarzu rund na 2011 rok ? Czy kolejność jest ta sama co rok temu czy inna?  Jestem dopiero początkujący więc pytam,bo już z niecierpliwością czekam :)

2

Odp: Kalendarz 2011

Kolejność się pewnie zmieni. Jak będzie coś wiadomo o nowym kalendarzu to będzie stosowna informacja na ten temat ;-)

jakubek

3

Odp: Kalendarz 2011

aktualny pewnie będzie po sezonie....tak jak w tym roku

4

Odp: Kalendarz 2011

supermotox: pijesz do mnie czy do pzm? ;-)

jakubek

5

Odp: Kalendarz 2011

OK dzięki panowie ;)

6

Odp: Kalendarz 2011

Chłopaki, zła wiadomość...
W sieci piszą, ze ponoc puchar supermoto ma zniknąc z kalendarza w 2011 r.  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

7

Odp: Kalendarz 2011

paczek napisał/a:

Chłopaki, zła wiadomość...
W sieci piszą, ze ponoc puchar supermoto ma zniknąc z kalendarza w 2011 r.  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/


tzn. Gdzie konkretnie piszą???

# 545
TM  Racing 450
Kawasaki KX250F

8

Odp: Kalendarz 2011

na stronie zaczynającej się na m.......n.pl

Racing is life sentence

Jakubowski #33

9 Ostatnio edytowany przez paolo (2013-03-31 08:48:56)

Odp: Kalendarz 2011

.

10

Odp: Kalendarz 2011

podrzućcie jakiś konkret a nie siejecie niepokój i wzburzenie :D

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

11

Odp: Kalendarz 2011

Ale to znaczy że zniknie tylko puchar a mistrzostwa nadal będą tak?

12

Odp: Kalendarz 2011

[url]http://www.motogen.pl/sport/wmmp/puchary-hondy-odwolane,art239.html[/url]

motogen napisał/a:

Oprócz znikających pucharów Hondy, w kalendarzu wyścigów na sezon 2011 zabraknąć może także Pucharu Polski w Wyścigach Skuterów oraz Pucharu Polski Supermoto. Obie te imprezy stoją pod znakiem zapytania. Oficjalnym powodem takiego stanu rzeczy jest niewielkie zainteresowanie zawodników uczestnictwem w PP.

Małe zainteresowanie w PP? ;-))

jakubek

13