121

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Jeżeli chodzi o mnie to mam podłączony od początku. Jak będzie trochę pogody to wypnę wtyczkę i sprawdzę. Specjalnie po montażu fcra byłem u mechanika żeby pomierzył oporności tpsa .

DR-Z 400 SM+RS2+fcr 39+Brudasy

122

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Ja podłączyłem. Nie sprawdzałem jak byłoby bez ale wykres na hamowni jest ładny więc obstawiam, że jest ok.

Pozdrawiam,
Piotrek

123

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Przetestowałem bez tpsa i tylko aptekarz znajdzie różnicę. Wkręca się dobrze nie strzela w rurę i moc ma. Jak masz taki dobry dostęp do hamowni to przetestuj przy okazji testów tego kolektora co chcesz wymienić.

DR-Z 400 SM+RS2+fcr 39+Brudasy

124

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Nie ma różnicy z czy bez.
DRZ jest za głupia na TPS-a. Jego brak czy też obecność w żaden sposób nie zmienia map zapłonu.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

125 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-06-05 08:35:34)

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Pytanie z cyklu co to może być...

FCR 39 MX zamontowany. Motocykl dobrze odpala- ciepły, zimny, po wywrotce itd, idzie dobrze, nie szarpie, nie przerywa. AFR jest ok. świeca ma kolor dobry.

Po zaślepieniu rurek odprowadzających paliwo (wsadzeniu w zbiornik na zlewki) - te 5 co wychodzi z gaźnika silnik się zalewa i gaśnie... Odłącza się którąkolwiek jest ok. Odłącza się jedną i zaślepia zbiornik i rurkę (osobno ) też gaśnie.

Dodatkowo
Zakręca się kranik od baku- silnik wchodzi na wyższe obroty. Odkręca kranik  gaśnie...
Odpowietrzenie baku nic nie daje..

Dodam, że w drugim motocyklu z tym gaźnikiem problemu nie ma a te same rurki idą do zbiornika...

Pozdrawiam,
Piotrek

126

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Zbiornik na zlewki musi mieć odpowietrzenie.
Tak samo jeżeli któryś z wężyków zaślepisz lub puścisz wężyki za głęboko, że będą w cieczy to gaźnik może się zalać.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

127

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Ale jak będzie miał odpowietrzenie to nie będzie szczelny... dobrze myślę?

To w takim razie w drugim sprzęcie coś jest nie tak z gaźnikiem bo po zrobieniu tak samo jest dobrze?

Pozdrawiam,
Piotrek

128

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Każdy zbiornik na zlewki ma odpowietrzenie.
Jest to otwór w który wsadzasz wężyk i wyprowadzasz gdzieś wyżej.
Jakby nie było odpowietrzenia to by tam nic nie spłynęło bo gdzie by uciekło powietrze które zastępujesz zlewkami?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

129

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Nie pomyślałem o tym :)

Pozdrawiam,
Piotrek

130

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Witam serdecznie.
Wsadziłem FCR39MX (5JG2 od YZ426F taki jak na zdjęciu z pierwszej strony) + guma do air box'a od E do DR-Z SM 2006r.
W moim przypadku:
- Big Bore 440 kit - tylko dokładnie nie wiem jaki bo był już zamontowany.
- wydech z kolanem od wersji SM (wypruty, za sitkiem zwężka do 41mm, rura perforowana, wyciszenie z waty - prawie jak przelot)
- wałki rozrządu od wersji E
- 3x3 MOD
- filtr K&N (mam też standardowy z wersji SM)

170 main jet
200 main air jet
OBEKQ needle
clip 3
45 pilot jet
   pilot air jet (zasugerowałem się artykułem z thumpertalk, wyjąłem ... i zgubiłem :| )
72 start jet
2 turns fuel screw
o-ring mod

odpala ciężko i tylko na ssaniu (ciepły czy zimny). Na ssaniu potrafi zgasnąć, bez ssania tylko na gazie i wali w wydech jak schodzi z obrotów.
Po częściowym zatkaniu wlotu 3x3 taśmą oraz zmianą filtra na standardowy, szybciej odpalał, równiej pracował, rzadziej gasł.
Do świecy nie zaglądałem ale jest nowa :)

Obecnie gaźnik wyjęty, zamówiony łańcuszek rozrządu.
Bardzo proszę o sugestie w kwestii dobrania odpowiednich dysz oraz iglicy.

131

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

wsadź z powrotem pilot air jet i zamów sobie jakiś zestaw JD lub DJ

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

132 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-06-12 23:04:39)

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Mam podobny setup co u Ciebie i taki sam gaźnik

pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu
Mod pompki przyśpieszacza

Pozdrawiam,
Piotrek

133

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Dziękuję, pisząc jakiś zestaw miałeś na myśli:
[url]http://www.jdjetting.com/xcart/product.php?productid=18&cat=9&page=1[/url] JDS001 czy może JDS005 ?

[url]http://www.dynojet.com/pdf/3110.pdf[/url] nie wiem czy to nie jest zestaw do MIKUNI BSR36

nie widać z czego składają się te zestawy.
Mogę poprosić konkretniej :) ?

134

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

mallly200sx napisał/a:

Mam podobny setup co u Ciebie i taki sam gaźnik

sprawdzają się te ustawienia u Ciebie ?

135

Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM

Ja mam tak
Kolektor z E
Wydech dep
Wałki -dolot i wydech  stage 1 Hotcams
bigbore 434
K&N - ale teraz zamontowałem gąbkowy bo wg. mnie gąbka ma lepszy przepływ
3x3 mod
FCR 39 MX z YZ 426 z modem pompi

gaźnik ustawiony tak:
pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu

Ma hamowni AFR był ok.

Na zimnym odpala na ssaniu
jak jest średnio rozgrzany odpalam bez ssania
na ciepło/ po glebie odpalam z ciepłym ssaniem.
Pali z pierwszego bez proszenia :)
Nie przerywa, nie szarpie, moc chyba jest ok.

Pozdrawiam,
Piotrek