Odp: Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Jeżeli chodzi o mnie to mam podłączony od początku. Jak będzie trochę pogody to wypnę wtyczkę i sprawdzę. Specjalnie po montażu fcra byłem u mechanika żeby pomierzył oporności tpsa .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeżeli chodzi o mnie to mam podłączony od początku. Jak będzie trochę pogody to wypnę wtyczkę i sprawdzę. Specjalnie po montażu fcra byłem u mechanika żeby pomierzył oporności tpsa .
Ja podłączyłem. Nie sprawdzałem jak byłoby bez ale wykres na hamowni jest ładny więc obstawiam, że jest ok.
Przetestowałem bez tpsa i tylko aptekarz znajdzie różnicę. Wkręca się dobrze nie strzela w rurę i moc ma. Jak masz taki dobry dostęp do hamowni to przetestuj przy okazji testów tego kolektora co chcesz wymienić.
Nie ma różnicy z czy bez.
DRZ jest za głupia na TPS-a. Jego brak czy też obecność w żaden sposób nie zmienia map zapłonu.
Pytanie z cyklu co to może być...
FCR 39 MX zamontowany. Motocykl dobrze odpala- ciepły, zimny, po wywrotce itd, idzie dobrze, nie szarpie, nie przerywa. AFR jest ok. świeca ma kolor dobry.
Po zaślepieniu rurek odprowadzających paliwo (wsadzeniu w zbiornik na zlewki) - te 5 co wychodzi z gaźnika silnik się zalewa i gaśnie... Odłącza się którąkolwiek jest ok. Odłącza się jedną i zaślepia zbiornik i rurkę (osobno ) też gaśnie.
Dodatkowo
Zakręca się kranik od baku- silnik wchodzi na wyższe obroty. Odkręca kranik gaśnie...
Odpowietrzenie baku nic nie daje..
Dodam, że w drugim motocyklu z tym gaźnikiem problemu nie ma a te same rurki idą do zbiornika...
Zbiornik na zlewki musi mieć odpowietrzenie.
Tak samo jeżeli któryś z wężyków zaślepisz lub puścisz wężyki za głęboko, że będą w cieczy to gaźnik może się zalać.
Ale jak będzie miał odpowietrzenie to nie będzie szczelny... dobrze myślę?
To w takim razie w drugim sprzęcie coś jest nie tak z gaźnikiem bo po zrobieniu tak samo jest dobrze?
Każdy zbiornik na zlewki ma odpowietrzenie.
Jest to otwór w który wsadzasz wężyk i wyprowadzasz gdzieś wyżej.
Jakby nie było odpowietrzenia to by tam nic nie spłynęło bo gdzie by uciekło powietrze które zastępujesz zlewkami?
Nie pomyślałem o tym :)
Witam serdecznie.
Wsadziłem FCR39MX (5JG2 od YZ426F taki jak na zdjęciu z pierwszej strony) + guma do air box'a od E do DR-Z SM 2006r.
W moim przypadku:
- Big Bore 440 kit - tylko dokładnie nie wiem jaki bo był już zamontowany.
- wydech z kolanem od wersji SM (wypruty, za sitkiem zwężka do 41mm, rura perforowana, wyciszenie z waty - prawie jak przelot)
- wałki rozrządu od wersji E
- 3x3 MOD
- filtr K&N (mam też standardowy z wersji SM)
170 main jet
200 main air jet
OBEKQ needle
clip 3
45 pilot jet
pilot air jet (zasugerowałem się artykułem z thumpertalk, wyjąłem ... i zgubiłem :| )
72 start jet
2 turns fuel screw
o-ring mod
odpala ciężko i tylko na ssaniu (ciepły czy zimny). Na ssaniu potrafi zgasnąć, bez ssania tylko na gazie i wali w wydech jak schodzi z obrotów.
Po częściowym zatkaniu wlotu 3x3 taśmą oraz zmianą filtra na standardowy, szybciej odpalał, równiej pracował, rzadziej gasł.
Do świecy nie zaglądałem ale jest nowa :)
Obecnie gaźnik wyjęty, zamówiony łańcuszek rozrządu.
Bardzo proszę o sugestie w kwestii dobrania odpowiednich dysz oraz iglicy.
wsadź z powrotem pilot air jet i zamów sobie jakiś zestaw JD lub DJ
Mam podobny setup co u Ciebie i taki sam gaźnik
pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu
Mod pompki przyśpieszacza
Dziękuję, pisząc jakiś zestaw miałeś na myśli:
[url]http://www.jdjetting.com/xcart/product.php?productid=18&cat=9&page=1[/url] JDS001 czy może JDS005 ?
[url]http://www.dynojet.com/pdf/3110.pdf[/url] nie wiem czy to nie jest zestaw do MIKUNI BSR36
nie widać z czego składają się te zestawy.
Mogę poprosić konkretniej :) ?
Mam podobny setup co u Ciebie i taki sam gaźnik
sprawdzają się te ustawienia u Ciebie ?
Ja mam tak
Kolektor z E
Wydech dep
Wałki -dolot i wydech stage 1 Hotcams
bigbore 434
K&N - ale teraz zamontowałem gąbkowy bo wg. mnie gąbka ma lepszy przepływ
3x3 mod
FCR 39 MX z YZ 426 z modem pompi
gaźnik ustawiony tak:
pilot jet 45
main jet 160
main jet air 200
pilot air jet 100
starter jet 68
emp 3ci klip (chyba)
2,15 obrotu
Ma hamowni AFR był ok.
Na zimnym odpala na ssaniu
jak jest średnio rozgrzany odpalam bez ssania
na ciepło/ po glebie odpalam z ciepłym ssaniem.
Pali z pierwszego bez proszenia :)
Nie przerywa, nie szarpie, moc chyba jest ok.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Keihin FCR 39 w DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 75 zapytań