1 Ostatnio edytowany przez jareks (2009-11-11 22:51:18)

Temat: Husqy SM 630/TE 630 2010

http://www.motorcyclingmag.com/files/2010_Husqvarna_SM_630%205.jpg
W modelu na 2010 pozegnano sie całkowicie ze starym silnikiem wywodzacym się z chłodzonego powietrzem TE 510 z 1984`, który póxniej wyewoluował w TE/SM 570/610.
Nowy silnik bazuje już na nowej konstrukcji DOHC, znanej z TE/SM 250-510.
Czas był już najwyższy bo największy konkurent-KTM od jakiegoś czasu też pożegnał sie z pierwszym protoplastą LC4 i wprowadził nowy silnik. Silnik 610 łapał już zadyszkę, czas byłnajwyższy na tą zmianę.
Według informacji motocykl ma pełnic ta sama funkcję co poprzednio-motocykl na co dzień, użytkowy ale z silnym akcentem sportowym.
Silnik ma 20% wiecej mocy niz poprzednik, zasilany jak większość maszyn tej stajni wtryskiem Mikuni 45 mm.
http://www.motorcyclingmag.com/files/2010_Husqvarna_SM_630%202.jpg
Oczywiście, jak to w przypadku Hqv-od razu jest gotowa wersja SM.
http://www.motorcyclingmag.com/files/2010_Husqvarna_SM_630%204.jpg
Zawias tradycyjnie przód Marzocchi 45 mm, tył Sachs http://www.motorcyclingmag.com/files/2010_Husqvarna_SM_630%201.jpg
http://www.motorcyclingmag.com/files/2010_Husqvarna_SM_630%203.jpg

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

2

Odp: Husqy SM 630/TE 630 2010

Z profilu fajnie wyglda przednia lampa

motoslide.com