1

Temat: KDX 125 - Czy jest sens?

Jak już widać po tytule tematu posiadam takowy "motorower" ;) Generalnie szukam jakiegoś kompromisu pomiędzy jazdą w terenie i szosą. Obecnie na seryjnych obręczach siedzą sobie opony on/off road'owe, ale jak wiadomo gdy coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

W związku z tym planuje zakup drugiej pary kółek i ew. zamianach przy wypadach w teren. Generalnie moto w 90%-tach jeździ po mieście na krótkich odcinkach (10 - 15km) i myślałem nawet o zakupie drugiej sztuki jednak stwierdziłem że ww. rozwiązanie będzie lepsze (dodatkowy serwis itp, nie hasam tak często w terenie żeby kupować drugi motocykl jednak daje mi ono dużo radochy).

Czy jest sens pakować się w coś takiego? Generalnie przeróbkę chciałbym ograniczyć do lepszego hebla z przodu i kół 17".

Proszę też o podpowiedzi jak moto zachowuje się po takiej modernizacji (jakby nie było zmienia się kąt nachylenia główki) i czy da się uzyskać jakiś kompromis w jeździe (SM vs. Enduro) w pracy amortyzatorów (nieregulowane USD).

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

2

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

Jeżeli jeździsz turystycznie to nie trzeba kupowac nowych 17" kółek tylko cieszuć sie jazdą na dużych felgach, a jezeli lubisz jeździć ostro po czarnym to zmień.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

3

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

A jak się ma sprawa seryjnego zawieszenia w zestawieniu z kołami 17"? Może jest osoba która miała okazję jeździć na moto po przeróbce z terenowej wersji bez zmian w ustawieniach amortyzatorów.

4

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

A masz tam jakąś regulacje zawiehy?
Jak ja przerabiałem DT 125 na SM to co prawda troszkę przód pływał ale podobno gęstszy olej wystarczy. Sam nie wiem bo nie próbowałem.

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

5

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

Mam tylko regulacje napięcia wstępnego z tyłu. Trochę do d.... że nie ma żadnej regulacji w przodzie (USD).

6

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

To tak samo jak w DT. Bez obaw do normalnej jazdy spokojnie styknie. Raczej chyba nie jeździsz tylko po torze ;)

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

7

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

Dzięki za odp. Faktycznie czasami zjeżdżam z toru :P ;)

Mam pytanie dotyczące kółek. Jako że opcja: oryginalne piasty + obręcze i zaplatanie jest nieopłacalna w stosunku do wartości moto, myślałem o felgach z GS'a lub np. TZR'ki lub o fabrycznych kołach szprychowych z jakichś 125'tek SM. Boję się jednak że na szprychy ze 125'tek nie wejdą gumy większę niż 140 (chciałbym dać 150). Jak myślicie który wariant będzie lepszy? Dodam że najbardziej chciałbym osiągnąć efekt plug and play (żebym się nie mordował przy zamianach kółek) i wiem że trzeba będzie rzeźbić przy łożyskach, itp..

8

Odp: KDX 125 - Czy jest sens?

Ja w DT miałem od TDR. Podobno tez pasują od TZR.
Skoro jazda w terenie odpada, Pomierz i poszukaj od jakiegoś Plastika 125. A co do opon to 150 moim zdaniem to przerost formy nad treściom przy 30konikach. No chyba że tylko wygląd się liczy? ;)

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]