Temat: KDX 125 - Czy jest sens?
Jak już widać po tytule tematu posiadam takowy "motorower" ;) Generalnie szukam jakiegoś kompromisu pomiędzy jazdą w terenie i szosą. Obecnie na seryjnych obręczach siedzą sobie opony on/off road'owe, ale jak wiadomo gdy coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
W związku z tym planuje zakup drugiej pary kółek i ew. zamianach przy wypadach w teren. Generalnie moto w 90%-tach jeździ po mieście na krótkich odcinkach (10 - 15km) i myślałem nawet o zakupie drugiej sztuki jednak stwierdziłem że ww. rozwiązanie będzie lepsze (dodatkowy serwis itp, nie hasam tak często w terenie żeby kupować drugi motocykl jednak daje mi ono dużo radochy).
Czy jest sens pakować się w coś takiego? Generalnie przeróbkę chciałbym ograniczyć do lepszego hebla z przodu i kół 17".
Proszę też o podpowiedzi jak moto zachowuje się po takiej modernizacji (jakby nie było zmienia się kąt nachylenia główki) i czy da się uzyskać jakiś kompromis w jeździe (SM vs. Enduro) w pracy amortyzatorów (nieregulowane USD).
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.