16

Odp: Dylemat

Ostatnie pytanko sorry że was tak mecze ale zrozumcie mnie. A co możecie mi powiedzieć o ktm 660 poczytałem trochę i podobno lżejszy od 640 i mocniejszy lepszy wybór od 640 serwisowanie go takie samo jak w 640 i dostępność części ta sama???

17

Odp: Dylemat

Jak lubisz kopać to bierz 660.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

18

Odp: Dylemat

to 660 różni się od 640 tylko tym że nie ma rozrusznika?

19

Odp: Dylemat

lookask napisał/a:

to 660 różni się od 640 tylko tym że nie ma rozrusznika?

i to co napisałeś jest lżejszy i mocniejszy.
tutaj proszę lektura dla Ciebie
[url]http://forum.supermoto.pl/topic18791-czym-sie-roznia-modele625-640-660.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20

Odp: Dylemat

Bart87 napisał/a:

Weź pozycz od kogoś lc4 na godzine i juz nie płacz z ta prędkością bo to moto nie do tego. Ja też lubiłem latac 280 na kawie i gixerze pojeździłem sezon na sm i już nie lubię.

Chcesz fun to odradzam drz,xt i inne tego typu. polecam lc4 640,660. Jak masz zasadnicze pojęcie o mechanice to dasz rade, kwotę masz odpowiednia na fajne lc4 powyzej 2003. Polecam, nie bedziesz chciał już żadnego plastika itp

Rowniez popieram, ja do lc4 wsadzilem duza zebatke na tyl, predkosc max to ok 130-140, ale i tak latam max 100-120 i wiecej nie potrzebuje, uwierz;-) wczesniej mialem 1000rr i na niej predkosc 120 to jakby w miejscu sie stalo, ale sm to zupelnie inna bajka.

Technicznie od strony lc4 sie nie wypowiem, poniewaz to moj pierwszy sprzet tego typu i mam go od niedawna. Ale funu jest bardzo duzo;-)

Ktm 640 Lc4 SM

21

Odp: Dylemat

Cześć. Mam wrażenie, że moje pytanie będzie zgodne z tym, w którą stronę poszedł ten temat :)

Mam LC4SM na mniej więcej oryginalnych przełożeniach, które dają Vmax 160km/h. Fajnie się lata po mieście, ale w weekend dobrze jest się przewietrzyć i zrobić traskę 200-300km (banditem, hornetem robiłem 400-500, ale tym się naprawde nie da..). Poza miastem poruszam się z prędkościami 120 - 140 km/h, czasem dociągnę wyżej przy wyprzedzaniu. Czy takie traktowanie singla na dłuższą metę będzie dla niego męczące?

Z jednej strony jadąc w ten sposób czuję, że to moto nie zostało stworzone do tego typu jazdy. Z drugiej jednak - ten sam silnik był w LC4 Adventure, które służy do pokonywania długich dystansów.

Co myślicie?

LC4SM

22

Odp: Dylemat

A wiec tak cebra sprzedana na chwile obecna ma 16 tys i jestem w kropce gadałem z 2 mechanikami i odradzali i ktm-a że kapryśne moto i ciężki jak na sm. Kupiłbym bym drz bo ponoć bez awaryjna i w miarę lekka ale nie wiem czy da rade bo co dwa tygodnie jeżdżę na studia piątek, sobota, niedziela  co daje w sumie 360 km a prawie same proste i nie chce się toczyć a przy okazji zakatować silnika. Tak jak pisałem to jeżdżę średnio co 2, 3 dni po 20 km głownie by się odstresować i wyszaleć.  Najbardziej chodzi mi o to by wypowiedzieli się użytkownicy ktm lc4 od 2004 roku w góre obojętne czy 626 640 czy 660 i ile trzeba dac za zadbanego ktm z roku  2004 i 2005. 

I[przyłączam się do pytania kolegi w poście powyżej.

23

Odp: Dylemat

lookask napisał/a:

gadałem z 2 mechanikami i odradzali i ktm-a że kapryśne moto

Trzeba regularnie zaworki sprawdzac i olej zmieniac i ogolnie dbac o moto. W serwisowce jest masa rzeczy, ktore nalezy sprawdzac przed kazdym wyjazdem a pewnie nie wiele osob to robi i wtedy moto staje sie kaprysne.

lookask napisał/a:

i ciężki jak na sm

tak w porownaniu do wyczynowego sm. nie w porownaniu do kazdego innego. Odchudzic zawsze mozna chocby wyrzucajac orginalny wydech, ktory wazy oktylion kg. (mowa o starych modelach 00 nie wiem jak w nowych)

Odpowiedz miales na samym poczatku. Nie ma takiego moto jak szukasz. Moze jak skonczys studia to cos zaprojektujesz. Sam chetnie wyprobuje:)

DR350->RM250->KLX650->FE400->TL1000S+LC4 640 SM

24

Odp: Dylemat

Tak, LC4 lubi kaprysić;] ale nie ma jakichś ciężkich humorów, po prostu trzeba trochę częściej się przyglądać i czasem coś poprawić czy podregulować. Za to jak dla mnie w swojej klasie i tak rządzi;] Macjek, z tego co mi wiadomo ogólnie singlom szkodzi długa jazda na stałych obrotach - jak robię traskę staram się trochę mieszać przepustnicą. Różnicy nie jest sprawdzałem doświadczalnie, przy przebiegach między remontami jak w LC4 trzeba by 2 maszyny i test długodystansowy. Poza tym osobiście jak mam dalej jechać to w miarę możliwości śmigam zadupiami, długie prostki na SM są nudne i męczące;]

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

25

Odp: Dylemat

OK to powiedzcie mi  i ile trzeba dać za zadbanego ktm z roku  2005. w gre wchodzą 625 640 i 660. Może znacie jakis komis albo jakiegoś goscia który sciaga pewne moto w zagranicy bo na allegro nic nie ma a śledzę juz od 2 miesięcy. Są ciekawe ktm-y ale we Włoszech

[url]http://www.moto.it/moto-usate/ktm/lc4-640/lc4-640-ae/index.html?msg=3879649[/url]

[url]http://www.moto.it/moto-usate/ktm/smc-625/smc-625--2006/index.html?msg=3886177[/url]