1

Temat: Dylemat

Siema

Mam do was wielką  prośbę szukam dla siebie supermoto tylko straszny ze mnie laik w tym temacie. Aktualnie ujeżdżam hondę cbr F sport już 3 sezon zostawiłbym ja sobie ale nie stać mnie na 2 motocykle. Moto ma mi głównie dawać fun z jazdy będę go użytkował zarówno w terenie( jeśli można tak nazwać jazdę ,,po polach” oraz na drogach publicznych z naciskiem na to drugie. Dzienny przebieg średnio 30 km na dojazdy do pracy, na studia co dwa tygodnie w weekendy  420km no i w ciągu roku jakieś 2 większe trasy po 800km  chciałbym aby prędkość bez żyłowania oscylowało wokoło 130 140 km/h. No i koszty utrzymania żeby były takie jak w szlifierce ewentualnie trochę większe.  Trochę poczytałem innych wątków i przypasowałem 2 opcje tylko nie wiem czy spełnia one moje oczekiwania drz 400 albo lc4 bo podobno najmniej awaryjne nie wiem nic o husaberg’acha husqvarnach ani hondach. Kwota jaka mógłbym przeznaczyć to  11-14 tys zł

Z góry dziękuje za pomoc

2

Odp: Dylemat

niema SM  spełniającego  powyższe wymagania

i can do this .. here, hold my beer

3 Ostatnio edytowany przez szubi41 (2012-04-06 21:06:11)

Odp: Dylemat

drz przy jezdzie 140 zgubi wszystkie srubki.....Jako jedyny motocykl to mało jeśli jezdziłes cbr-ką....Ktm 640 nie lubi latania na odcinkach 100km ...Ewentualnie nowsza wersja 690 sm jest kompromisem do latania w traskę czy poganiac tor miasto

4

Odp: Dylemat

Jest jeszcze "dziobal", hypermoto i apka, ale w terenie nie poszalejesz.
Berg 650 na maxymalnych zebatkach jedzie 210 wiec 140 raczej nie było by katowaniem ale nie mam pojecia jak z serwisem :)

Husqy SMR-R 450

5 Ostatnio edytowany przez szubi41 (2012-04-06 23:04:05)

Odp: Dylemat

Wszystko się zgadza ale kolega mowi o kwocie 11-14 tysi....czyli ewentualnie YAMAHA XT 660...dORZUC JESZCZE 2000zl i  kup ktm 950sm a emocji nie zabraknie .....http://otomoto.pl/ktm-inny-sm-950-M2567531.html      nie znam tego motorka ale jak widac w granicach 16000 jest do wyrwania....Mam z tym samym przebiegiem i nic się nie dzieje za tydzien jade na regulację zaworów....Po podaniu vin serwis powinien sprawdzic całą historię bika ale jesli ma naprawdę taki przebieg to stan powinien byc idealny

6 Ostatnio edytowany przez lookask (2012-04-06 23:23:50)

Odp: Dylemat

[url]http://otomoto.pl/ktm-inny-sm-950-M2567531.html[/url]

Chyba trochę za cięzki 206 gotowy do jazdy to tyle co moja cebra. A jak bym obniżył ta prędkość przelotowa do 110/120 km/h nie chce się z nowu wlec na drodze.

A taki    [url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-supermoto-2005r-i2253333192.html[/url]   powiedzcie mi ile on ma v-maxa i jak wygląda sprawa z serwisowaniem???


A tak z ciekawości od czego jest ta druga klamka [url]http://www.aukcjoner.pl/gallery/008948996-.html#I10[/url]

7

Odp: Dylemat

To jest dekompresator :)

8

Odp: Dylemat

Coś mi się wydaje,że powinieneś sobie sprawić jakiegoś turystę typu V-strom ,pojeździsz w trasę ,na miasto i po polnych drogach. Chyba każdego lekkiego SM zajedziesz tymi przebiegami.

WR 400, Intruder VZR 1800
www.digi-cerm.pl
http://www.bikepics.com/members/zolwik-poznan/ 
http://www.youtube.com/user/MOTOADHD#g/u

9

Odp: Dylemat

Z tego co czytałem to takie przebiegi i prędkości bez problemu wytrzymuje XR650 R, a jak nie odpowiada bo za częsty serwis to pozostaje xt660 albo MZ Baghira,  - tyle, że tu z wagą troszkę gorzej.

XR400

10

Odp: Dylemat

A mógłby mi ktoś powiedzieć coś o lc4 z 2005 roku i husquarnie 610 chodzi mi o serwisowanie i jakie maja prędkości przelotowe?? Byłbym bardzo wdzięczny.

11

Odp: Dylemat

lc4 prędkość przelotowa to max 110. Potem jazda staje się nie przyjemna;] Testowane

Było KTM LC4. Obecnie klasyk z1100. Brak kasy na SM :(

12

Odp: Dylemat

ok a ile przy takiej jeździe spala zupki?? a v max to ile dałeś rady wyciągnąć? i jak wyglada serwisowanie poczytałem sporo tematów i sa opinie że maszyna niezawodna i inni piszą że więcej stoi niż jezdzi bo się ciagle psuje

13 Ostatnio edytowany przez Bart87 (2012-04-09 12:53:32)

Odp: Dylemat

Weź pozycz od kogoś lc4 na godzine i juz nie płacz z ta prędkością bo to moto nie do tego. Ja też lubiłem latac 280 na kawie i gixerze pojeździłem sezon na sm i już nie lubię.

Chcesz fun to odradzam drz,xt i inne tego typu. polecam lc4 640,660. Jak masz zasadnicze pojęcie o mechanice to dasz rade, kwotę masz odpowiednia na fajne lc4 powyzej 2003. Polecam, nie bedziesz chciał już żadnego plastika itp

http://youtu.be/FJhM7Nx-OC0  CRF power :)/ EXC 500

14

Odp: Dylemat

a spora jest różnica pomiędzy lc4 z 2003 roku  a tym z 2005??? w wyglądzie to wiadomo że nowszy jest ładniejszy a pozatym ???

15

Odp: Dylemat

nie wiem co dokładnie sie zmieniło, ale chyba bez farejwerków poza liftem.

http://youtu.be/FJhM7Nx-OC0  CRF power :)/ EXC 500