Odp: Crash pady.
no jak kupujesz pret 10 to gwint zewnetrznie ma prawie 10 a sam pret ma troche mniej ale co z tego?
zeby zachowac jakis sens to dodam ze w drz na przod wchodzi 10 a z tylu prawie (jakies 9.8 chyba)
tel: 797 237 537
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Crash pady.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no jak kupujesz pret 10 to gwint zewnetrznie ma prawie 10 a sam pret ma troche mniej ale co z tego?
zeby zachowac jakis sens to dodam ze w drz na przod wchodzi 10 a z tylu prawie (jakies 9.8 chyba)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=TLcEJEdQRq0&feature=grec_index[/url]
Żeście się śmiali ale jak dotąd wytrzymały :) Koleś na filmiku ma podobnie zrobione :D
Hmm przeczytałem cały ten temat od początku do końca i widzę, że cała zabawa przypomina konstrukcję pegów w BMX'ach. Trochę czasu latałem na małych kółeczkach i wiem o co w pegach chodzi. Rozkład sił jest podobny. W Stunt bike'ach też montują bmx'oew pegi ale tam silnik a zatem cały motocykl jest szerszy.
Tak czy inaczej śruba to jedno a układ sił to drugie. Możecie montować najgrubsze pręty świata ale jeśli tulejka slidera będzie ładnie przylegać do czegoś płaskiego to mając większą średnicę zamieni siłę zginającą w zrywającą. Tak więc im większa średnica punktu podparcia tulejki tym lepiej.
Nawet mając największy (średnica) slider jeśli nie będzie on dotykał wahacza/lagi to nie przeniesie sił. Trzeba tak kombinować by zaparł się w całości o fragment motocykla. Wtedy rozmiar preta mocujacego nie będzie aż tak ważny...ale
....z przody nie ma jak się porządnie zaprzeć więc cała nadzieja w pręcie.
Tak więc wszystko zależy od specyfiki danego motocykla.
Moja wypowiedź bazuje jedynie na teoretycznej analizie rozkładu sił i osobistym doświadczeniu z BMX'owymi peg'ami. Sliderów nie mam i dlatego to wszystko przeczytałem...by je sobie zamontować dopiero :)
a chcesz znac tani i działajacy w 1005% sposób ? (jesli hcodzi o lc4 )
konkretnie i groszowe rozwiazanie
Na pewno chce, co za pytanie, ja się dołączam :)
Opowiadaj :D
Pytanie co najmniej retoryczne........ DAWAJ
wiercicie w nakretkach i deklielkach osi otwór na 8mm
wsadzacie pret 8mm twardosć 8,8 na to nakładacie 2 złacza PP-3/4cala dajecie podkładki na to 2 nakretki
koszt 4 crachpadów 15zł i daja rade nawet na torze ;)
a tak to wygladało
A ja niedawno całą reklamówkę różnych takich złącz sprzedałem za 0,5litra
no widzisz a zalaczone foto pokazuje lc4 z crashpadami po glebie z około 100-120 kh /h na gumie ^^
pozatym bez paniki na hurtowni takei złacze kosztuje -+ 2,50 :D
No i to jest słuszna koncepcja :) Warte przetestowania :)
cross napisał/a:co ciezko moze byc za 4 pożadnej wielkości crashe do tego ośki i reszta elementów montażowych plus przesyłka ...
60 PLN walec teflonowy fi 38, przecięcie, wywiercenie dziur czy nawet u tokarza zaokrąglenie rantów max 20PLN, dwie rurki nagwintować lub nagwintowany pręt 10 PLN, 4 podkładki, 4 śruby lub 4 nakrętki samo kontrujące 5PLN i 5PLn na 0,66 dębowe :cool:
Jest jeszcze patent z deskorolką za ok 50 PLN :)
Czy wie ktoś może gdzie można kupić wspomniany walec teflonowy? W Casto tego nie widziałem ...
Allegro
Na allegro też szukałem i też nie znalazłem.
Jakich słów szukałeś, że to znalazłeś?
Link mile widzany :)
Wpisz sobie "ERTALON". Sporo aukcji jest na allegro.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Crash pady.
Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 74 zapytań